ze kunnen hun eigen stad niet eens goed schrijvenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het publiek uit Amsterdam is wel van een hoger niveau. (![]()
)
Wat je nu post is al anderhalf jaar gaande hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nu is alles zo standaard, maakt niet uit wat ze IRL doen, alles zit in een vast sjabloon.
Vroeger had je dit soort bazen IF's die hun geld waard waren
[ afbeelding ]
Een paar punten echt beter maken en sommigen ongemoeid laten ipv alles een heel klein beetje beter.
Nu is een gold IF eigenlijk alleen maar bij een positieverandering écht de moeite waard.
quote:Op woensdag 9 april 2014 @ 12:56 schreef BlackQuasarHole het volgende:
Eerste schooldag in Amsterdam West.
Een docent leest de namen van de leerlingen op:
"Mustafa El EKH Zeri"
"Aanwezig"
"Achmed El Cabul"
"Aanwezig"
"Kadir Sel Ohlmi"
"Aanwezig"
"Mohammed End Ahrha"
"Aanwezig"
"Mi Cha El Mey Er"
.. Stilte in de klas ...
"Mi Cha El Mey Er"
.. Stilte in de klas ...
"Voor de laatste keer: Mi Cha El Mey Er"
Achter in de klas staat een jongen op en zegt:
"Ik denk DAT u mij bedoeld, maar mijn naam wordt als MICHAEL MEIJER Uitgesproken ..."
Geweldige stad...
Voetbalzone reactiesquote:Op woensdag 9 april 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben bang dat Litmanen toch gelijk heeft.![]()
Jezus..
Klagen over pace en crosses al vier jaar, dat blijft men ook gewoon doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat je nu post is al anderhalf jaar gaande hoor.
Je bereikt er alleen zo weinig mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klagen over pace en crosses al vier jaar, dat blijft men ook gewoon doen.
Wij hadden destijds MSN. Ik geloof niet dat er heel veel verschil zitten tussen die tweequote:Op woensdag 9 april 2014 13:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat wel
Waren zelfs hun hoogtijdagen. Maar tinderdaten heeft die jongen natuurlijk geen verstand van
Dat komt ook omdat het H2H stats zijn, de chemboost moet je er nog van af denken.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bereikt er alleen zo weinig mee.
Al kun je op wefut trouwens genoeg stat boosts zien bij IF's. Bij Sneijder (de eerste de beste die ik nu bekeek) een aantal van +8 en +9. Zou niet blindstaren op de stats op de kaart.
Op Ajax.netwerk zitten ook pareltjesquote:Op woensdag 9 april 2014 13:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is trouwens FR12.nl.
Leuk vermaak door die reacties
Zon stuk tekst typen onder een nieuwsbericht dat over de grasmat van atletico madrid gaatquote:Wie zegt dat ik fan ben van Madrid? Helemaal niet zelfs. Realgiel is bedoeld als Koninggiel, lang geleden toen ik dat als puber nog grappig vond.
Ik zeg dat ik fan ben van het voetbal van Barcelona alleen dat aspect vind ik verschrikkelijk irritant. Moet je dat dan als fan, uit een soort blinde adoratie, maar goed praten?
Daarnaast heb ik één club, ADO Den Haag. Internationaal heb ik voorkeuren en sympathieën voor verschillende clubs en die kunnen wisselen als sommige spelers vertrekken of het spel minder wordt. Dat lijkt mij niet heel raar. Wat ik wel raar vind is dat als je een sympathie hebt voor een club dat je dan ook maar meteen een hekel moet hebben aan de aartsrivaal. Dat is meestal historisch en plaatselijk zo ontstaan en daar heb je als buitenstaander weinig mee te maken. In Engeland heb ik een voorkeur voor Arsenal, maar mij lijkt het tegelijkertijd heel leuk als Van Gaal naar de Spurs gaat en het daar goed doet. Om als Nederlandse Arsenal 'fan' een hekel te hebben aan de Spurs vind ik wannabe gedrag.
Edit:
Als Hagenees voel ik de rivaliteit met Ajax, Feyenoord en Utrecht. Omdat je fans van die clubs hier in de regio het vaakst tegen komt en omdat het Den Haag tegen Amsterdam en Rotterdam is. De nabijheid van die andere fans maakt de rivaliteit leuk. De anderen kunnen uitlachen als je wint en de angst dat die anderen bij verlies het je even komen inwrijven. Een Ajax fan uit Bovenkarspel die een hekel heeft aan Ado, daar snap ik dan weer niks van. Rivaliteit is alleen iets voor de fans uit de stad zelf, niet voor successupporters.
ICQ was pas een bazenprogrammaquote:Op woensdag 9 april 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij hadden destijds MSN. Ik geloof niet dat er heel veel verschil zitten tussen die twee
Weet jij nog jouw ICQ nummer?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
ICQ was pas een bazenprogrammamaar toen ging iedereen op MSN en moest je noodgedwongen wel mee
Uhhhh, oke, jij hebt er een levensstudie van gemaakt, dus ik geloof je.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat het H2H stats zijn, de chemboost moet je er nog van af denken.
MSNquote:Op woensdag 9 april 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij hadden destijds MSN. Ik geloof niet dat er heel veel verschil zitten tussen die twee
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
MSN. Ik had toen ooit een sletje op MSN en die vond mij leuk ofzo, ik kende haar helemaal niet eens, maar toch liet ze best vaak haar tetten zien voor de cam
Ik had op ICQ een chick uit Australië die gewoon met de random functie mij had gevonden, talloze gesprekken mee gevoerd.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
MSN. Ik had toen ooit een sletje op MSN en die vond mij leuk ofzo, ik kende haar helemaal niet eens, maar toch liet ze best vaak haar tetten zien voor de cam
Een AutoBuyer-hockeyfeest?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook zon chick gehad, Kiki heette ze.... had ik geregeld op een AB hockeyfeest en die deed ook altijd cam aan en lekker geile praatjes enzo
Goeien handel was dat jongen.
ja lekker dikke kerels kijkenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:14 schreef el-blanchito het volgende:
Chatroulette/Omegle/zoiets, is dat niet iets voor jou DS2?
Vroeg je toen ook of ze haar tetten wou laten zien nadat jij die van jouw liet zien?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook zon chick gehad, Kiki heette ze.... had ik geregeld op een AB hockeyfeest en die deed ook altijd cam aan en lekker geile praatjes enzo
Goeien handel was dat jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |