Kan ook gewoon via whatsapp ofzo, of met je buurmeisje. Niet zo negatiefquote:Op woensdag 9 april 2014 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar die match die ik had vond dat dus blijkbaar niet.
Nu maar wachten op de volgende match (dat duurt wel een paar weken)
Die was toen bij Tosh.Oquote:Op woensdag 9 april 2014 13:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben jij hem toevallig?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:20 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er al suggesties voor het TOTW?
zal wel 99 aggression hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Destro gaat wel een leuke SIF worden zijn eerste IF was briljant
Diezelfde wedstrijd sloeg hij zijn tegenstander voor zijn bek. Enige die het niet zag was de scheids. Dikke schorsing nu.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want?Merk je daar overigens iets van ingame? Ik let daar eigenlijk nooit op
Sja dat is niet zo slimquote:Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diezelfde wedstrijd sloeg hij zijn tegenstander voor zijn bek. Enige die het niet zag was de scheids. Dikke schorsing nu.
Niet echt. Let er nooit op eigenlijk. Schijnt dat ze dan wat eerder een auto tackle etc doenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja dat is niet zo slim
Jij ooit verschil gemerkt in spelers met lage en hoge agression?
Dat wist ik niet. Thanksquote:Op woensdag 9 april 2014 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt. Let er nooit op eigenlijk. Schijnt dat ze dan wat eerder een auto tackle etc doen
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bang dat Litmanen toch gelijk heeft.![]()
Jezus..
De bronzes hebben tenminste echt een shooting boost.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:37 schreef DutchSL het volgende:
In FUT hadden ze die Camacho gewoon +20 shooting ofzo gegeven. Nu scoort hij 4 goals in korte tijd en alsnog maar een kleine plichtmatige +3 shooting.
Nu is alles zo standaard, maakt niet uit wat ze IRL doen, alles zit in een vast sjabloon.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De bronzes hebben tenminste echt een shooting boost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |