Nice.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:17 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat ook helemaal nergens meer overOver 5 jaar kunnen ze praten en heb je geen vrouw nodig. Gewoon een pop met een uitknop
Dat is nog maar afwachten. Ik ken namelijk nog geen pop die lekker voor me kooktquote:
Uit eten gaan met je pop.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten. Ik ken namelijk nog geen pop die lekker voor me kookt
Bij de meeste vrouwen die ik ken ben ik ook niet bijster onder de indruk. Ze verneuken tegenwoordig veel te veel tijd aan opleiding, werk en het vormen van een eigen mening en dat proef je in het eten. Niet echt de bedoeling. Emancipatie is allemaal leuk en aardig, tot je het gaat proeven. Dan houdt het gewoon op. Als je je hond net vrij rond laat lopen en hij gaat peuters dryhumpen dan gaat hij ook voortaan weer terug aan de lijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten. Ik ken namelijk nog geen pop die lekker voor me kookt
ze hebben dan wel weer altijd zin in triootjes. ze zullen nooit klagen dat er een 2e vrouw is.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen die ik ken ben ik ook niet bijster onder de indruk. Ze verneuken tegenwoordig veel te veel tijd aan opleiding, werk en het vormen van een eigen mening en dat proef je in het eten. Niet echt de bedoeling. Emancipatie is allemaal leuk en aardig, tot je het gaat proeven. Dan houdt het gewoon op. Als je je hond net vrij rond laat lopen en hij gaat peuters dryhumpen dan gaat hij ook voortaan weer terug aan de lijn.
[..]
Bij de meeste vrouwen die ik ken ben ik ook niet bijster onder de indruk. Ze verneuken tegenwoordig veel te veel tijd aan opleiding, werk en het vormen van een eigen mening en dat proef je in het eten. Niet echt de bedoeling. Emancipatie is allemaal leuk en aardig, tot je het gaat proeven. Dan houdt het gewoon op. Als je je hond net vrij rond laat lopen en hij gaat peuters dryhumpen dan gaat hij ook voortaan weer terug aan de lijn.
even kijken of ik dan al thuis ben, maar moet kunnen denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:41 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die vanavond rond 7uur een Cup potje wil doen? Zhano of Suarez?
#nietquote:Op woensdag 9 april 2014 15:42 schreef Toefjes het volgende:
Hoe kopen jullie trouwens spelers, in deze tijden dat de BIN functies het niet meer doen? Via open bids? Of op de console?
Mijn ervaring is dat de app op mijn telefoon nog het beste werkt, daar wil mijn zoekopdracht nog wel eens werkenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:42 schreef Toefjes het volgende:
Hoe kopen jullie trouwens spelers, in deze tijden dat de BIN functies het niet meer doen? Via open bids? Of op de console?
Ja, ik heb nu die Robben. En Reus. Maar ik word al verdrietig als ik bedenk dat ik een UP Alaba moet gaan zoeken tussen de normalequote:
Klinkt niet echt hoopvolquote:Op woensdag 9 april 2014 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de app op mijn telefoon nog het beste werkt, daar wil mijn zoekopdracht nog wel eens werken
Dat is het ook niet. Ik heb me verenigd met het idee dat ik dus waarschijnlijk een paar k teveel besteed bij aankopen. Dat doen andere spelers dus ook als ze mijn rotzooi kopenquote:
[..]
Que suertequote:Op woensdag 9 april 2014 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
even kijken of ik dan al thuis ben, maar moet kunnen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |