Dan hebben ze wel cameras met breedhoeklenzen nodig voor zijn grote puddingbuks.quote:
Ik bel nu een advocaat. Ik wil een scheidingquote:Op woensdag 9 april 2014 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
je kan het huishouden doen wanneer jij denk dat het nodig is.
je hoeft niet altijd weer iets in het interieur te veranderen.
Xbox kan aan wanneer je wilt
hoeft nooit GTST te kijken.
jezus wat een mooi leven.
Volgens mij heeft niemand het hier gehad over de dwangmatige neiging om alles, maar dan ook werkelijk alles, te bediscussieren.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Basically raden jullie hem nu aan om als mij te worden, lijkt me geen goed idee.
Wat ben je negatief over jezelf de laatste tijd, ouwe reus. Gaat het wel goed?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Basically raden jullie hem nu aan om als mij te worden, lijkt me geen goed idee.
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand het hier gehad over de dwangmatige neiging om alles, maar dan ook werkelijk alles, te bediscussieren.
Jij bent al het point of no return gepasseerd. Alimentatie voor het kind, wellicht voor je partner bij een scheiding. En iets met een koophuisquote:Op woensdag 9 april 2014 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bel nu een advocaat. Ik wil een scheiding
En bedanktquote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent al het point of no return gepasseerd. Alimentatie voor het kind, wellicht voor je partner bij een scheiding. En iets met een koophuis
...waarmee eens te meer is bewezen dat vrouwen helemaal niet op zoek zijn naar een tampeloeris zo groot als die van Bony.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
Uren op Chatroulette op zoek naar een meisje die jou vervolgens weer skipt
Dat scheelt me inderdaad weer een declaratie van 3 uur met uurtarief van 300 euroquote:Op woensdag 9 april 2014 14:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, beter dat je het nu hoort dan van een advocaat over 3 maanden
Ook dat. Voordeel is wel dat je voor je pensioen klaar bent met de kinderalimentatie. Afijn. Wat ik wilde zeggen: DS, wanhoop niet. En als je maagdelijkheid je in de weg zit, ga dan gewoon naar de hoeren. En neem er gelijk 2. Gelijk beginnen met een trioquote:Op woensdag 9 april 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat scheelt me inderdaad weer een declaratie van 3 uur met uurtarief van 300 euro
je zal het voortaan moeten hebben van vrijgezellenfeestjes, jaarlijkse vrienden uitjes en wie weet mag je misschien nog een keer te stappen mag.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat scheelt me inderdaad weer een declaratie van 3 uur met uurtarief van 300 euro
Dat is ook onzinquote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zal het voortaan moeten hebben van vrijgezellenfeestjes, jaarlijkse vrienden uitjes en wie weet mag je misschien nog een keer te stappen mag.
natuurlijk hopende dat ze niet zwanger is want dan mag je zeker niet.
Holy fuck.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat redden we niet met 5 euro p.p. vrees ik
[ afbeelding ]
Deze jongen heeft gewoon zijn uitstapjes hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zal het voortaan moeten hebben van vrijgezellenfeestjes, jaarlijkse vrienden uitjes en wie weet mag je misschien nog een keer te stappen mag.
natuurlijk hopende dat ze niet zwanger is want dan mag je zeker niet.
Toevallig net een Schøne verkocht:quote:Op woensdag 9 april 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een hoer met een schon pakske dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een hoer met een schon pakske dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |