gewoon zeggen dikke pik voor jou.quote:
Ja, fucking mooiquote:
Nee ik zei altijd dat mijn cam kapot wasquote:Op woensdag 9 april 2014 14:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vroeg je toen ook of ze haar tetten wou laten zien nadat jij die van jouw liet zien?
Dat zou best kunnen maar dan moeten ze me nog wel vinden.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En zo zie dus maar, lieve kijkbuiskinderen. Alles blijft uiteindelijk bij het oude, alleen de middelen veranderen enigszins.
De meisjes zijn nog even gewillig als vroeger, en het kan dus niet zo zijn dat DS2 daarvan verstoken blijft. Erachteraan dus![]()
![]()
En anders kunnen we hem nog altijd opgeven voor bepaalde programma's.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En zo zie dus maar, lieve kijkbuiskinderen. Alles blijft uiteindelijk bij het oude, alleen de middelen veranderen enigszins.
De meisjes zijn nog even gewillig als vroeger, en het kan dus niet zo zijn dat DS2 daarvan verstoken blijft. Erachteraan dus![]()
![]()
Iedereen kan hier natuurlijk wel stoer doen, maar ik heb ook wat avondjes gesleten aan mijn zoektocht naar het juiste meisje. Je moet niet zo snel gaan opgeven. Wanhoop is voor mensen als in From Russia with Love.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar dan moeten ze me nog wel vinden.
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En anders kunnen we hem nog altijd opgeven voor bepaalde programma's.
Ja, en iemand wilde mij opgeven voor So you think you can dance. Zolang je zelf nog helder genoeg van geest bent om dit soort dingen te weigeren, is er niets aan het handjequote:Op woensdag 9 april 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand wilde me serieus opgeven voor Undateables.
Wacht maar jongen. Nu voelt het nog of je achteraan staat, maar over een jaar of 15 hoef jij geen partner-en/of kinderalimentatie te betalen. Tenminste, als je deze lijn voortzetquote:Op woensdag 9 april 2014 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar dan moeten ze me nog wel vinden.
En geen branderig gevoel tijdens het plassen!quote:Op woensdag 9 april 2014 14:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wacht maar jongen. Nu voelt het nog of je achteraan staat, maar over een jaar of 15 hoef jij geen partner-en/of kinderalimentatie te betalen. Tenminste, als je deze lijn voortzet
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:39 schreef Johnbon het volgende:
[..]
En geen branderig gevoel tijdens het plassen!
geen halve zakken doritos en halve blikjes monster die je af hoeft te staan.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:39 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Geen gezeur op je gsm ookquote:Op woensdag 9 april 2014 14:39 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als je geluk hebt een vrouw te treffen die alleen maar GTST volgtquote:Op woensdag 9 april 2014 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
je kan het huishouden doen wanneer jij denk dat het nodig is.
je hoeft niet altijd weer iets in het interieur te veranderen.
Xbox kan aan wanneer je wilt
hoeft nooit GTST te kijken.
jezus wat een mooi leven.
je moet alleen zelf kokenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je geluk hebt een vrouw te treffen die alleen maar GTST volgtBeter gewoon single zijn en een beetje daten/scharrelen. Dan krijg je hooguit alleen wat boze berichtjes als je er mee stopt, en geen rechtsgang.
Als je heel vroeg begint, en vroeg thuis bent moet je ook koken als je partner gewoon om half 7 thuis isquote:Op woensdag 9 april 2014 14:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet alleen zelf kokenklote werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |