fypquote:Op woensdag 9 april 2014 12:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo groot is het verschil niet tussen fappen op Monster of je laten fappen door een monster toch?
Ja. Ik zei dat ik niet snapte wat ze bedoelde.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Had je een spelfout gecorrigeerd ofzo ?
Ho ho!quote:Op woensdag 9 april 2014 12:02 schreef el-blanchito het volgende:
Awwwwww DS2, is het echt zo gegaan?
Gedist worden omdat je niet snapt dat prsten praten betekent
Of pesten.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ho ho!
DS2 is niet gedist![]()
Hij is er gewoon bij een nadere kennismaking achtergekomen dat ze niet bij elkaar pasten.
Prsten had namelijk ook kunnen staan voor parasiteren, ofzoiets.
Sorry DS2quote:Op woensdag 9 april 2014 12:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ho ho!
DS2 is niet gedist![]()
Hij is er gewoon bij een nadere kennismaking achtergekomen dat ze niet bij elkaar pasten.
Prsten had namelijk ook kunnen staan voor parasiteren, ofzoiets.
Dan heb je je mongolfilter ingeschakeld staan.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Is iets anders dan ik had verwacht.
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je je mongolfilter ingeschakeld staan.
[ afbeelding ]
Heb jij je foto al veranderd in diegene die ik gisteren had gepost?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht ook pesten. Vanaf het begin was ze toch al niet geinteresseerd dus misschien had ze verkeerd gedrukt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht ook pesten. Vanaf het begin was ze toch al niet geinteresseerd dus misschien had ze verkeerd gedrukt.
Eigenlijk is dit niks voor mij want ik weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:06 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Sorry DS2
Door naar de volgende
Dan is hot or not juist ideaal, je hebt alle tijd om te bedenken wat je terug gaat zeggen.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit niks voor mij want ik weet niet wat ik moet zeggen.
Dat is toch geen reden om op te geven hè DS2.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit niks voor mij want ik weet niet wat ik moet zeggen.
Dan ben je toch medeplichtig?quote:
Dat klopt, maar het zou wel weer zielig zijn ofzo..quote:
Ze zei niet eens hoi in het begin.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Dan is hot or not juist ideaal, je hebt alle tijd om te bedenken wat je terug gaat zeggen.
geef haar een cakequote:Op woensdag 9 april 2014 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze zei niet eens hoi in het begin.
Misschien had ze wel spijtquote:Op woensdag 9 april 2014 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nu niks meer zeggen omdat ik het gesprek heb verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |