quote:Op woensdag 9 april 2014 16:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bohh...sta ik in de file toch ineens naast een schattig kittig poppedopje
Zij haar raampje open, ik mijn raampje open...zit ze keihard mee te zingen met Jan Smit
daar valt niet mee te levenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bohh...sta ik in de file toch ineens naast een schattig kittig poppedopje
Zij haar raampje open, ik mijn raampje open...zit ze keihard mee te zingen met Jan Smit
Jaquote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het wel schitterend dat Bohhhh hier zo de normale spreektaal is geworden. Gebruiken jullie het in het dagelijkse leven ook al?
zou pas eng worden als ze de garper ook meestuurdequote:Op woensdag 9 april 2014 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
Laatst stuurt een vriendin van me 'garpjen' naar me op whatsapp
Not yet. Maar voor jou wil ik het best eens overwegenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het wel schitterend dat Bohhhh hier zo de normale spreektaal is geworden. Gebruiken jullie het in het dagelijkse leven ook al?
Nee, collega van me zegt wel altijd schitterend (al voor jij het deed) in zijn normale spreektaal.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Jij moet duidelijk de FUT-quiz nog eens invullen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:57 schreef DutchSL het volgende:
Wat is eigenlijk de origin story van
bohh
schitterend
konko
en andere fokfutmemes ?
Linkje?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk de FUT-quiz nog eens invullen.
Als het een Limburger is dan klinkt het precies hoe het moet klinkenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, collega van me zegt wel altijd schitterend (al voor jij het deed) in zijn normale spreektaal.
Bohhh klinkt wel lekker hoor. Alleen moet je oppassen dat je er niet zo'n kop bij trektquote:Op woensdag 9 april 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Not yet. Maar voor jou wil ik het best eens overwegen
Dat zou ik trouwens niet doen met dat 'ge-jizz' van Trapz. Veel te banaal.
Ik denk dat jij wel de geschikte persoon bent om een FUT-topic biografie te schrijvenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk de FUT-quiz nog eens invullen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het een Limburger is dan klinkt het precies hoe het moet klinken
[..]
Bohhh klinkt wel lekker hoor. Alleen moet je oppassen dat je er niet zo'n kop bij trekt
[ afbeelding ]
Ja, net als SMLENO.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |