Nice.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:17 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat ook helemaal nergens meer overOver 5 jaar kunnen ze praten en heb je geen vrouw nodig. Gewoon een pop met een uitknop
Dat is nog maar afwachten. Ik ken namelijk nog geen pop die lekker voor me kooktquote:
Uit eten gaan met je pop.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten. Ik ken namelijk nog geen pop die lekker voor me kookt
Bij de meeste vrouwen die ik ken ben ik ook niet bijster onder de indruk. Ze verneuken tegenwoordig veel te veel tijd aan opleiding, werk en het vormen van een eigen mening en dat proef je in het eten. Niet echt de bedoeling. Emancipatie is allemaal leuk en aardig, tot je het gaat proeven. Dan houdt het gewoon op. Als je je hond net vrij rond laat lopen en hij gaat peuters dryhumpen dan gaat hij ook voortaan weer terug aan de lijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten. Ik ken namelijk nog geen pop die lekker voor me kookt
ze hebben dan wel weer altijd zin in triootjes. ze zullen nooit klagen dat er een 2e vrouw is.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen die ik ken ben ik ook niet bijster onder de indruk. Ze verneuken tegenwoordig veel te veel tijd aan opleiding, werk en het vormen van een eigen mening en dat proef je in het eten. Niet echt de bedoeling. Emancipatie is allemaal leuk en aardig, tot je het gaat proeven. Dan houdt het gewoon op. Als je je hond net vrij rond laat lopen en hij gaat peuters dryhumpen dan gaat hij ook voortaan weer terug aan de lijn.
[..]
Bij de meeste vrouwen die ik ken ben ik ook niet bijster onder de indruk. Ze verneuken tegenwoordig veel te veel tijd aan opleiding, werk en het vormen van een eigen mening en dat proef je in het eten. Niet echt de bedoeling. Emancipatie is allemaal leuk en aardig, tot je het gaat proeven. Dan houdt het gewoon op. Als je je hond net vrij rond laat lopen en hij gaat peuters dryhumpen dan gaat hij ook voortaan weer terug aan de lijn.
even kijken of ik dan al thuis ben, maar moet kunnen denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:41 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die vanavond rond 7uur een Cup potje wil doen? Zhano of Suarez?
#nietquote:Op woensdag 9 april 2014 15:42 schreef Toefjes het volgende:
Hoe kopen jullie trouwens spelers, in deze tijden dat de BIN functies het niet meer doen? Via open bids? Of op de console?
Mijn ervaring is dat de app op mijn telefoon nog het beste werkt, daar wil mijn zoekopdracht nog wel eens werkenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:42 schreef Toefjes het volgende:
Hoe kopen jullie trouwens spelers, in deze tijden dat de BIN functies het niet meer doen? Via open bids? Of op de console?
Ja, ik heb nu die Robben. En Reus. Maar ik word al verdrietig als ik bedenk dat ik een UP Alaba moet gaan zoeken tussen de normalequote:
Klinkt niet echt hoopvolquote:Op woensdag 9 april 2014 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de app op mijn telefoon nog het beste werkt, daar wil mijn zoekopdracht nog wel eens werken
Dat is het ook niet. Ik heb me verenigd met het idee dat ik dus waarschijnlijk een paar k teveel besteed bij aankopen. Dat doen andere spelers dus ook als ze mijn rotzooi kopenquote:
[..]
Que suertequote:Op woensdag 9 april 2014 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
even kijken of ik dan al thuis ben, maar moet kunnen denk ik.
Dat is dan wel weer waar. Wil nog een keer met de voorhoede : Reus - Lewa - Robben gespeeld hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Ik heb me verenigd met het idee dat ik dus waarschijnlijk een paar k teveel besteed bij aankopen. Dat doen andere spelers dus ook als ze mijn rotzooi kopen
nou in t nederlands graag,quote:
Misschien drijf ik dan weer een beetje over, maar dan als je dan toch zo bezig bent, zou ik er Ribery ook bij willen hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar. Wil nog een keer met de voorhoede : Reus - Lewa - Robben gespeeld hebben
blanchito heeft motherfucking seedorf op die plek en speelt alles en iedereen van de matquote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben aan het twijfelen om SIF Kaka op CF te zetten in een 4-3-3 (5) maar zijn heading is wel heel matig
Ik heb er Jovetic en Benzema en ik vind het toch wel heel fijn dat die beide een beetje kopsterk zijn. Misschien Kaka toch maar gewoon proberenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
blanchito heeft motherfucking seedorf op die plek en speelt alles en iedereen van de mat
Blanchito is natuurlijk wel een uber-baas.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
blanchito heeft motherfucking seedorf op die plek en speelt alles en iedereen van de mat
Tsja. Het is net hoe je ermee omgaat..quote:Op woensdag 9 april 2014 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er Jovetic en Benzema en ik vind het toch wel heel fijn dat die beide een beetje kopsterk zijn. Misschien Kaka toch maar gewoon proberen
Ik had Draxler daar. Baas. En een kwestie van niet crossenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben aan het twijfelen om SIF Kaka op CF te zetten in een 4-3-3 (5) maar zijn heading is wel heel matig
Ik heb nog 5 pagina's aan IF Zarates. Als ik die verkocht heb kan ik 2/3 Ribery kopenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien drijf ik dan weer een beetje over, maar dan als je dan toch zo bezig bent, zou ik er Ribery ook bij willen hebben
Ja maar het is wel fijn dat je eventueel nog een optie hebt om te crossenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had Draxler daar. Baas. En een kwestie van niet crossen
Bekijk het nou eens positief!quote:Op woensdag 9 april 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar het is wel fijn dat je eventueel nog een optie hebt om te crossen
Goedkoper dan een echte vrouwquote:Op woensdag 9 april 2014 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat redden we niet met 5 euro p.p. vrees ik
[ afbeelding ]
Het is ook leuk voor je speelstijl als je minder kan crossen natuurlijk. Seedorf is nog aardig sterk, maar door de lucht heeft zo'n mannetje weinig te winnen.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie heb jij als wingers dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:56 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Het is ook leuk voor je speelstijl als je minder kan crossen natuurlijk. Seedorf is nog aardig sterk, maar door de lucht heeft zo'n mannetje weinig te winnen.
Zoefzoef Hersiquote:
Depay en Hersiquote:
Ik zou het gewoon proberen met Kaka op 9. Hoeveel wil je gaan crossen met el Sha en Nani?quote:
Ik zeg ook niet dat het mijn gameplan is maar het is wel fijn dat het een mogelijkheid is mocht je in een lastige wedstrijd komenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon proberen met Kaka op 9. Hoeveel wil je gaan crossen met el Sha en Nani?
Dan kan je het beste toch een lange spits op de bank zetten. Ik merk dat Seedorf niet de man is die als een malle de 16 in komt rennen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het mijn gameplan is maar het is wel fijn dat het een mogelijkheid is mocht je in een lastige wedstrijd komen
Maar begin nu toch wel weer te twijfelen![]()
Wat voor kaarten zijn dit??quote:Op woensdag 9 april 2014 16:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Een blue card voor black card Greg zou ook bazig zijn
Jij misschien een leuk team met Kaka op CF?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dan kan je het beste toch een lange spits op de bank zetten. Ik merk dat Seedorf niet de man is die als een malle de 16 in komt rennen.
Silver most consistent team of the season (ook een bronze en gold variant van)quote:
Soort TOTY eigenlijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:11 schreef JaafkeEHV het volgende:
Dit is het eerste jaar dat ik fut nog speel rond deze tijd.. komen die spelers dan gewoon in packs zoals IF-players, maar dan voor een andere periode? of komen er TOTS-packs oid?
Zelfde packs dus ik zou maar gaan overwerken als ik jou was.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:11 schreef JaafkeEHV het volgende:
Dit is het eerste jaar dat ik fut nog speel rond deze tijd.. komen die spelers dan gewoon in packs zoals IF-players, maar dan voor een andere periode? of komen er TOTS-packs oid?
tegen die tijd verkoop ik m'n team..quote:Op woensdag 9 april 2014 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zelfde packs dus ik zou maar gaan overwerken als ik jou was.
Ik kan echt niet naar jouw UI kijken zonder te lachen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:14 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
tegen die tijd verkoop ik m'n team..
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij misschien een leuk team met Kaka op CF?
Of iemand anders natuurlijk
Die is ook wel erg nice. Denk niet dat ik alle IF's kan betalen maar dat is geen probleem. Thanks!quote:
De Rossi voor Montolivo zou ook nog kunnen als hij dat chiller vindt. Nice teampje.quote:
Ja ik maak teams altijd maar met alle duurste opties voor het plaatje, maar boeit voor dit team weinigquote:Op woensdag 9 april 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is ook wel erg nice. Denk niet dat ik alle IF's kan betalen maar dat is geen probleem. Thanks!
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar jouw UI kijken zonder te lachen.
Zwarte versie van deze:
[ afbeelding ]
Zal hem eens bouwen dan laat ik wel weten hoe hij speeltquote:Op woensdag 9 april 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik maak teams altijd maar met alle duurste opties voor het plaatje, maar boeit voor dit team weinig
De Rossi is idd een goede suggestie van meboi.
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal hem eens bouwen dan laat ik wel weten hoe hij speelt
(6) UK league players (Premier League, Championship, Npower League 1/2, SPL)quote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar 1 kaart uit de Bundesliga?
T is niet veel.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:25 schreef Maver24 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)fId=twmIpQ01nK3u2:pc
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bohh...sta ik in de file toch ineens naast een schattig kittig poppedopje
Zij haar raampje open, ik mijn raampje open...zit ze keihard mee te zingen met Jan Smit
daar valt niet mee te levenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bohh...sta ik in de file toch ineens naast een schattig kittig poppedopje
Zij haar raampje open, ik mijn raampje open...zit ze keihard mee te zingen met Jan Smit
Jaquote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het wel schitterend dat Bohhhh hier zo de normale spreektaal is geworden. Gebruiken jullie het in het dagelijkse leven ook al?
zou pas eng worden als ze de garper ook meestuurdequote:Op woensdag 9 april 2014 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
Laatst stuurt een vriendin van me 'garpjen' naar me op whatsapp
Not yet. Maar voor jou wil ik het best eens overwegenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het wel schitterend dat Bohhhh hier zo de normale spreektaal is geworden. Gebruiken jullie het in het dagelijkse leven ook al?
Nee, collega van me zegt wel altijd schitterend (al voor jij het deed) in zijn normale spreektaal.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Jij moet duidelijk de FUT-quiz nog eens invullen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:57 schreef DutchSL het volgende:
Wat is eigenlijk de origin story van
bohh
schitterend
konko
en andere fokfutmemes ?
Linkje?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk de FUT-quiz nog eens invullen.
Als het een Limburger is dan klinkt het precies hoe het moet klinkenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, collega van me zegt wel altijd schitterend (al voor jij het deed) in zijn normale spreektaal.
Bohhh klinkt wel lekker hoor. Alleen moet je oppassen dat je er niet zo'n kop bij trektquote:Op woensdag 9 april 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Not yet. Maar voor jou wil ik het best eens overwegen
Dat zou ik trouwens niet doen met dat 'ge-jizz' van Trapz. Veel te banaal.
Ik denk dat jij wel de geschikte persoon bent om een FUT-topic biografie te schrijvenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk de FUT-quiz nog eens invullen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het een Limburger is dan klinkt het precies hoe het moet klinken
[..]
Bohhh klinkt wel lekker hoor. Alleen moet je oppassen dat je er niet zo'n kop bij trekt
[ afbeelding ]
Ja, net als SMLENO.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |