Wat voor kaarten zijn dit??quote:Op woensdag 9 april 2014 16:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Een blue card voor black card Greg zou ook bazig zijn
Jij misschien een leuk team met Kaka op CF?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dan kan je het beste toch een lange spits op de bank zetten. Ik merk dat Seedorf niet de man is die als een malle de 16 in komt rennen.
Silver most consistent team of the season (ook een bronze en gold variant van)quote:
Soort TOTY eigenlijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:11 schreef JaafkeEHV het volgende:
Dit is het eerste jaar dat ik fut nog speel rond deze tijd.. komen die spelers dan gewoon in packs zoals IF-players, maar dan voor een andere periode? of komen er TOTS-packs oid?
Zelfde packs dus ik zou maar gaan overwerken als ik jou was.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:11 schreef JaafkeEHV het volgende:
Dit is het eerste jaar dat ik fut nog speel rond deze tijd.. komen die spelers dan gewoon in packs zoals IF-players, maar dan voor een andere periode? of komen er TOTS-packs oid?
tegen die tijd verkoop ik m'n team..quote:Op woensdag 9 april 2014 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zelfde packs dus ik zou maar gaan overwerken als ik jou was.
Ik kan echt niet naar jouw UI kijken zonder te lachen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:14 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
tegen die tijd verkoop ik m'n team..
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij misschien een leuk team met Kaka op CF?
Of iemand anders natuurlijk
Die is ook wel erg nice. Denk niet dat ik alle IF's kan betalen maar dat is geen probleem. Thanks!quote:
De Rossi voor Montolivo zou ook nog kunnen als hij dat chiller vindt. Nice teampje.quote:
Ja ik maak teams altijd maar met alle duurste opties voor het plaatje, maar boeit voor dit team weinigquote:Op woensdag 9 april 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is ook wel erg nice. Denk niet dat ik alle IF's kan betalen maar dat is geen probleem. Thanks!
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar jouw UI kijken zonder te lachen.
Zwarte versie van deze:
[ afbeelding ]
Zal hem eens bouwen dan laat ik wel weten hoe hij speeltquote:Op woensdag 9 april 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik maak teams altijd maar met alle duurste opties voor het plaatje, maar boeit voor dit team weinig
De Rossi is idd een goede suggestie van meboi.
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal hem eens bouwen dan laat ik wel weten hoe hij speelt
(6) UK league players (Premier League, Championship, Npower League 1/2, SPL)quote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar 1 kaart uit de Bundesliga?
T is niet veel.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:25 schreef Maver24 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)fId=twmIpQ01nK3u2:pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |