Gast, kom dan met een onderbouwingquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef Skelshyqueveso het volgende:
Yep,
de hele relativiteitstheorie kan eindelijk op de schop want er klopt geen ene moer van en er is geen bewijs voor en er zijn geen toepassingen voor.
Ja ja ik ken de experimenten uit de klassieke tekstboekjes maar daar valt veel op af te dingen.
Einstein is een dief en een plagiarisr geweest, Meeste ideen gewoon gejat van Lorentz & Poincare.
Op de schop dus met die achterlijke theorien, we hebben er niks aan.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Volgens mij beweerde einstein zelf al dat het niet absoluut was.
Het heet niet voor niets een 'theorie".
Haha, echt hilarisch gewoonquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:59 schreef LostFormat het volgende:
Jaren terug was er zo'n user die ook altijd z'n compleet eigen idee van de wereld/natuurkunde had. Iemand enig idee wie dat ook al weer was? Kerel schreef altijd hele topics vol. Ellenlange discussie waarin hij bleef weigeren om simpele wiskunde te begrijpen. Puur vermaak.
Edit: hij schiet te binnnen: rudeonline, wat een figuur was dat.
Edit2: met een hele pagina op de fokwiki zelfs: http://wiki.fok.nl/index.php/Rudeonline Nu ik dat zo lees, is ts een kloon van?
Ging mij meer over het stukje, wat er onderdeel van uitmaakt, wat betreft lichtsnelheid.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..][ afbeelding ]
Over de evolutietheorie, maar werkt hier ook wel: http://www.notjustatheory.com/
Dan ga je niet sneller dan licht, dan vervorm je ruimtetijd. Jij beweegt niet, het universum beweegt. Tenminste, als ik de demonstratie snapte. Through The Wormhole S02E08.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ging mij meer over het stukje, wat er onderdeel van uitmaakt, wat betreft lichtsnelheid.
Dat je inprincipe niet sneller zou kunnen gaan.
Hij gaf zelf al eens aan, dat er waarschijnlijk wel via andere manieren toch sneller gegaan kan worden.
Okay ik zeg het wat simpel natuurlijk.
Maar er zijn zat, serieus te nemen wetenschappers, die inderdaad werken aan een model ala "warp bubble / speed".
Tijdje geleden was er ook een ontdekking gedaan op dat gebied dat de vorm van het voertuig iets te maken zou kunnen hebben wat betreft hoe dat proces makkelijker te maken.
Hij is blijkbaar nog steeds bezig:quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:59 schreef LostFormat het volgende:
Jaren terug was er zo'n user die ook altijd z'n compleet eigen idee van de wereld/natuurkunde had. Iemand enig idee wie dat ook al weer was? Kerel schreef altijd hele topics vol. Ellenlange discussie waarin hij bleef weigeren om simpele wiskunde te begrijpen. Puur vermaak.
Edit2: met een hele pagina op de fokwiki zelfs: http://wiki.fok.nl/index.php/Rudeonline Nu ik dat zo lees, is ts een kloon van?
In de natuurkunde worden theorieën ontdekt. Er kunnen wel hypotheses zijn die de wereld beschrijven maar om te weten of ze kloppen of niet is er empirisch onderzoek nodig.quote:
Neeeee niet rudeonline, ik was hem alweer vergetenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:59 schreef LostFormat het volgende:
Bewijs genoeg zullen we nog wel zien en toepassing? welnee! nee ook GPS niet,quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:27 schreef ludicrous_monk het volgende:
Ooit van GPS satellieten gehoord? Om de berekeningen van positie goed uit te kunnen voeren moet daarin rekening gehouden worden met tijddilatatie door relativiteit.
Bewijs genoeg, en er zijn dus ook toepassingen.
KTHXBAI!
Tsja, dat hele idee van ruimte tijd kromming is natuurlijk ook helemaal van de pot gerukt.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2092706/1/25#138511792]
Dan ga je niet sneller dan licht, dan vervorm je ruimtetijd. Jij beweegt niet, het universum beweegt. Tenminste, als ik de demonstratie snapte. Through The Wormhole S02E08.
Maar dan nog blijft de relativiteitstheorie een wetenschappelijke theorie, dat verschilt ten opzichte van wat wij in het dagelijks leven onder een theorie verstaan. Dat kan je ook lezen in de link.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:23 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Tsja, dat hele idee van ruimte tijd kromming is natuurlijk ook helemaal van de pot gerukt.
Weet je dat zwaarte-KRACHT niet eens kan bestaan? Althans volgende huidige natuurkunde,quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:24 schreef LostFormat het volgende:
Zwaartekracht, wie heeft dat zich ooit aan laten praten?
Definieer eerst 'ruimte' eens, dat maakt al veel duidelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Gelieve je theorie onderbouwen.
Wat een klapjosti ben je ook zeg, eerst met een ongefundeerde stelling komen, daarna vragen beantwoorden met een tegen vraag.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:26 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Definieer eerst 'ruimte' eens, dat maakt al veel duidelijk.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:18 schreef Semisane het volgende:
Overtuigende OP, duidelijke argumenten en waterdichte onderbouwing. Ik ben om!
Tuurlijk spoor ik niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:35 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Wat een klapjosti ben je ook zeg, eerst met een ongefundeerde stelling komen, daarna vragen beantwoorden met een tegen vraag.
Ik snap nu precies waarom je met waanideeën aan komt zetten, je spoort namelijk niet.
Jij bent rudeonline of een goede copycat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef Skelshyqueveso het volgende:
Een ander vraagje,
klopt het volgende:
Er zijn twee punten A en B. B beweegt met een bepaalde snelheid twen opzichte van A.
Gaat de tijd nu langzamer voor B?
ik zweer je dat ik bij god niet weet wie rudeonline is!quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:51 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jij bent rudeonline of een goede copycat.
Kerel, hoe gaat het ondertussen met je? Al wat verder gekomen met je theorieën?
Stel, je zit in een vliegtuig richting het oosten, gaat jouw horloge sneller of minder snel als die van de stewardess die richitng het westen gaat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:52 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
ik zweer je dat ik bij god niet weet wie rudeonline is!
De atoombom bijvoorbeeld is toch wel een indrukwekkend bewijs.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef Skelshyqueveso het volgende:
Yep,
de hele relativiteitstheorie kan eindelijk op de schop want er klopt geen ene moer van en er is geen bewijs voor en er zijn geen toepassingen voor.
Ja ja ik ken de experimenten uit de klassieke tekstboekjes maar daar valt veel op af te dingen.
Einstein is een dief en een plagiarisr geweest, Meeste ideen gewoon gejat van Lorentz & Poincare.
Op de schop dus met die achterlijke theorien, we hebben er niks aan.
Je kan mijn vraag blijkbaar noch serieus nemen noch beantwoorden?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:57 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Stel, je zit in een vliegtuig richting het oosten, gaat jouw horloge sneller of minder snel als die van de stewardess die richitng het westen gaat?
Nou, niet van de relativiteitstheorie hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
De atoombom bijvoorbeeld is toch wel een indrukwekkend bewijs.
Welke vraag?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:58 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Je kan mijn vraag blijkbaar noch serieus nemen noch beantwoorden?
what else is new?
http://www.astronomy.ohio-state.edu/~pogge/Ast162/Unit5/gps.htmlquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:21 schreef Skelshyqueveso het volgende:
GPS werken prima zonder de relativititshoax hoor.
quote:To achieve this level of precision, the clock ticks from the GPS satellites must be known to an accuracy of 20-30 nanoseconds. However, because the satellites are constantly moving relative to observers on the Earth, effects predicted by the Special and General theories of Relativity must be taken into account to achieve the desired 20-30 nanosecond accuracy.
Als B ten opzichte van de ruimte-tijd sneller gaat dan A ten opzichte van de ruimte-tijd gaat de tijd voor B langzamer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef Skelshyqueveso het volgende:
Een ander vraagje,
klopt het volgende:
Er zijn twee punten A en B. B beweegt met een bepaalde snelheid twen opzichte van A.
Gaat de tijd nu langzamer voor B?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:23 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Tsja, dat hele idee van ruimte tijd kromming is natuurlijk ook helemaal van de pot gerukt.
ok, en nu effe doordenken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:43 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Als B ten opzichte van de ruimte-tijd sneller gaat dan A ten opzichte van de ruimte-tijd gaat de tijd voor B langzamer.
waarom opeens een relkloon als men dingen zegt waar men het niet mee eens is?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. TS is een relkloon. Slotje erop, weg met het kloontje.
Als je nu met een goed argument zou komen...quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:55 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
waarom opeens een relkloon als men dingen zegt waar men het niet mee eens is?
Kunnen mensen er echt zo slecht tegen? afwijkende meningen?
zucht, die heb ik ook al tig keer gezien, het is echter niet waar,quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:15 schreef ludicrous_monk het volgende:
[..]
http://www.astronomy.ohio-state.edu/~pogge/Ast162/Unit5/gps.html
[..]
Maar wat je schrijft zegt nietsquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:55 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
ik sta helemaal achter wat ik schrijf.
Ik geloof ook niet dat jij bestaat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:56 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
zucht, die heb ik ook al tig keer gezien, het is echter niet waar,
wat is er niet waar aan, waarom is het niet waar en waardoor wordt het licht verbogen...quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:56 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
zucht, die heb ik ook al tig keer gezien, het is echter niet waar,
ok, wel welk 'bewijs' is er voor de 'buiging van het licht'?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
wat is er niet waar aan, waarom is het niet waar en waardoor wordt het licht verbogen...
Jij komt met een bewering. Elke vraag beantwoord je met een vraag. Hoe moeten we ooit jouw gedachtengang geloven als je jezelf niet uitlegt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:58 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
ok, wel welk 'bewijs' is er voor de 'buiging van het licht'?
Je onderbouwt niks, roept maar wat, beantwoord een vraag met een wedervraag. Je bent een soort Geert Wilders in dit forum. Blaaskaak, zak lucht, geen toevoeging.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:55 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
ik sta helemaal achter wat ik schrijf.
dat we een object zien dat achter een ander object zitquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:58 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik het uit zal leggen, dus geef eens antwoord op de vraag,.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:00 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jij komt met een bewering. Elke vraag beantwoord je met een vraag. Hoe moeten we ooit jouw gedachtengang geloven als je jezelf niet uitlegt?
Welke vraag van de 13?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:01 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik het uit zal leggen, dus geef eens antwoord op de vraag,.
Dan zal ik er op in gaan.akkoord?
Komt wel hoor, gossie gossie meteen schelden, wordt wel zielig nu.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je onderbouwt niks, roept maar wat, beantwoord een vraag met een wedervraag. Je bent een soort Geert Wilders in dit forum. Blaaskaak, zak lucht, geen toevoeging.
nee, ik vroeg welk bewijs? welk experiment?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:01 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dat we een object zien dat achter een ander object zit
dankzij de de vervorming van de ruimte
veroorzaakt door de massa bij het voorste object
Rustig aan, rob geus.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:03 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
pfffffff
bewijs van 'buigen van licht"
man o ma o man.
wat is dan jouw verklaring dar we die foto kunnen zien?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:03 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
nee, ik vroeg welk bewijs? welk experiment?
geen kaas van gegeten maar je beweert wel wat ik zeg niet klopt!quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:05 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Rustig aan, rob geus.
Ik heb er totaal geen kaas van gegeten maar jij beweert. Dus leg jij jouw ding maar uit.
Pot, ketel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:06 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
geen kaas van gegeten maar je beweert wel wat ik zeg niet klopt!
Het moet niet vreemder worden hier!
Ik kan het je (door gebrek aan kennis) ook niet uitleggen maar tot zover roep je alleen maar: "Ik geloof er niets van." Zo kan ik het ook en dat werkt misschien in een kroeg als je maar stellig genoeg bent maar leg even uit waarom je er ander over denkt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:02 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Komt wel hoor, gossie gossie meteen schelden, wordt wel zielig nu.
Toen ik me hier in schreef stond er iets van 'wees aardig voor je medeforummers'
ik kan ook los gaan hoor..
Klinkt allemaal leuk en interessant maar ik wil weten waar die 'buiging van licht" op gebaseerd is?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:06 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
wat is dan jouw verklaring dar we die foto kunnen zien?
hoe wil jij een object 1 laten zien wat achter een ander object 2 zit als een vervormd beeld om object 2.
O ja? ik heb natuurkunde gestudeerd en ben heel lang bezig geweest met de relativiteitt hoax, en jijquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:09 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
O ja? ik heb natuurkunde gestudeerd en ben heel lang bezig geweest met de relativiteitt hoax, en jij
zegt zelf nb dat je er niks van weet!
wat nou "pot ketel"
zo te zien ben niet ik de trol hier!
de voorspelling kwam al uit de theoriequote:Op vrijdag 4 april 2014 21:08 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Klinkt allemaal leuk en interessant maar ik wil weten waar die 'buiging van licht" op gebaseerd is?
Nou, eigenlijk schrijf ik het verkeerd, ik wil weten wat het experiment is dat bewijst dat de ruimte kromt, sorry.
quote:To offset these two effects, the GPS engineers reset the clock rates, slowing them down before launch by 39,000 nanoseconds a day. They then proceed to tick in orbit at the same rate as ground clocks, and the system "works." Ground observers can indeed pin-point their position to a high degree of precision. In (Einstein) theory, however, it was expected that because the orbiting clocks all move rapidly and with varying speeds relative to any ground observer (who may be anywhere on the Earth's surface), and since in Einstein's theory the relevant speed is always speed relative to the observer, it was expected that continuously varying relativistic corrections would have to be made to clock rates. This in turn would have introduced an unworkable complexity into the GPS. But these corrections were not made. Yet "the system manages to work, even though they use no relativistic corrections after launch," Van Flandern said. "They have basically blown off Einstein.
http://www.ldolphin.org/vanFlandern/
welk experiment aub?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:13 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
de voorspelling kwam al uit de theorie
en deze waarnemingen bevestigen dat die voorspelling juist is
voorspellingen die een theorie doet kan je toetsen aan waarnemingen in de natuur en/of experimenten
maar het hoeft niet beide te zijn als dat niet mogelijk is vanwege de schaal waarop je het experiment zou moeten uitvoeren.
Tsja, dan niet. tsjonge wat zijn dit voor gastjes hier?quote:
een goede set met waarnemingen bijna net zo goed als een set van experimenten zeker als experimenten totaal onpraktisch zijn.quote:
En natuurlijk blijkt uit de opperwebsite (of weet ik veel hoe je zoiets noemt) dat het een of ander bijbels gedoe is. (http://www.ldolphin.org/)quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:17 schreef Skelshyqueveso het volgende:
Maar goed, laten we eens beginnen met de GPS.
Ik weet dat er vaak geschreeuwd wordt dat er relativiteits correcties gemaakt worden.
Maar , zoals gezegd, is dat dus helemaal niet nodig!
[..]
wel, al doorgedacht?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:43 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Als B ten opzichte van de ruimte-tijd sneller gaat dan A ten opzichte van de ruimte-tijd gaat de tijd voor B langzamer.
quote:The latest findings are not in agreement with relativistic expectations. To accommodate these findings, Einsteinians are proving adept at arguing that if you look at things from a different "reference frame," everything still works out fine. But they have to do the equivalent of standing on their heads, and it's not convincing. A simpler theory that accounts for all the facts will sooner or later supplant one that looks increasingly Rube Goldberg-like. I believe that is now beginning to happen.
Dingle's Question:
University of London Professor Herbert Dingle showed why special relativity will always conflict with logic, no matter when we first learn it. According to the theory, if two observers are equipped with clocks, and one moves in relation to the other, the moving clock runs slower than the non-moving clock. But the relativity principle itself (an integral part of the theory) makes the claim that if one thing is moving in a straight line in relation to another, either one is entitled to be regarded as moving. It follows that if there are two clocks, A and B, and one of them is moved, clock A runs slower than B, and clock B runs slower than A. Which is absurd.
http://www.ldolphin.org/vanFlandern/
Ik zit hier met popcorn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:23 schreef SpecialK het volgende:
Potentieel rudeonline topic.
GEIL. IK MIS DAT.
Oh oh gaan we die kant op?! zucht.ik dacht het al want de religieuze overtuiging moet bewaard blijven!quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En natuurlijk blijkt uit de opperwebsite (of weet ik veel hoe je zoiets noemt) dat het een of ander bijbels gedoe is. (http://www.ldolphin.org/)
wat is dit nu weer?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:23 schreef SpecialK het volgende:
Potentieel rudeonline topic.
GEIL. IK MIS DAT.
en natuurlijk gaat b's klok sneller dan die van a als je vanuit a naar b kijkt en gaat a's klok sneller als je vanuit b naar a kijktquote:
ja dat dacht ik eerst ook , maar ik zou nu echt er even op gaan kauwen voor je het helemaal doorhebt,quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en natuurlijk gaat b's klok sneller dan die van a als je vanuit a naar b kijkt en gaat a's klok sneller als je vanuit b naar a kijkt
En wat moet ik dan door krijgen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:26 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
ja dat dacht ik eerst ook , maar ik zou nu echt er even op gaan kauwen voor je het helemaal doorhebt,
Hij wil je.quote:
Dit.quote:
ja zoals gezegd dat dacht ik vroeger ook maar ik kom daar steeds meer op terug, vooral als je enorme genien gaat bestuderen die nooit genoemd worden in de achterlijke school tekstboekjes,quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:28 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
En wat moet ik dan door krijgen.
Dat wat intuïtief onzin lijkt best wel eens waar kan zijn
Ohhh. Je maakt me gek. Ga door.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:31 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
ja zoals gezegd dat dacht ik vroeger ook maar ik kom daar steeds meer op terug, vooral als je enorme genien gaat bestuderen die nooit genoemd worden in de achterlijke school tekstboekjes,
Ik bedoel dan bv Tesla en ook zeker Victor Schauberger en er zijn zo veel anderen.
Het hele idee dat 'wetenschap' eerlijk zuiver en objectief en weet ik wat is moet verlaten worden en zien dat de 'wetenschap' door en door corrupt is en een manipulatietool
En waarom is dat hier van toepassingquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:31 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
ja zoals gezegd dat dacht ik vroeger ook maar ik kom daar steeds meer op terug, vooral als je enorme genien gaat bestuderen die nooit genoemd worden in de achterlijke school tekstboekjes,
Ik bedoel dan bv Tesla en ook zeker Victor Schauberger en er zijn zo veel anderen.
Het hele idee dat 'wetenschap' eerlijk zuiver en objectief en weet ik wat is moet verlaten worden en zien dat de 'wetenschap' door en door corrupt is en een manipulatietool
Zou jij de argumenten willen weerleggen? Want ik denk dat je dat kan en ik wil meer Youtube fillmpje over het onderwerp zien.quote:
Er zijn hele goede wiskundige redenen (waarvan ik er slechts enkelen begrijp) en een hoop natuurkundige observaties (die ik wel begrijp) waaruit blijkt dat de relativiteitstheorie een waarheid reflecteert. En het feit dat dit vanuit verschillende natuurkundige velden door vele teams onafhankelijk van elkaar via verschillende kijkhoeken is geverifieerd lijkt mij voldoende om achterover te leunen en aan de TS te vragen: "Wat is jouw bewijs waarmee je ook nog eens rekening houdt met de 1000-den tot nu toe gedane observaties?"quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Zou jij de argumenten willen weerleggen? Want ik denk dat je dat kan en ik wil meer Youtube fillmpje over het onderwerp zien.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:53 schreef KoningStoma het volgende:
Als niets sneller dan het licht kan, waarom zie ik bliksem dan eerder dan ik het hoor?
logica: 1
wetenschap: 0
Als niets sneller dan het licht kan, waarom zie ik bliksem dan eerder dan ik het hoor?
Dat is gemeten. Maar als de realiteit wil ontkennen heb je dat recht, hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:58 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Er zijn heel wat zogenaamde zwaartekrachtlenzen waargenomen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:58 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Als er dan niks is om TS fatsoenlijk op te vangen vrees ik dat wij zijn wetenschappelijke trollgenie erg gaan missen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:22 schreef 2cv het volgende:
Je hebt de relativiteitstheorie, de evolutietheorie, de zwaartekrachttheorie en nog veel meer theorieën. Maar van de voorgenoemde theorieën is die van de zwaartekracht het eenvoudigst te bewijzen: stap uit een raam op de 20e verdieping.
Ik vrees dat niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:16 schreef teyn het volgende:
[..]
Als er dan niks is om TS fatsoenlijk op te vangen vrees ik dat wij zijn wetenschappelijke trollgenie erg gaan missen.
Nou, jij leest mijn postings dus echt niet goed!quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:22 schreef 2cv het volgende:
Je hebt de relativiteitstheorie, de evolutietheorie, de zwaartekrachttheorie en nog veel meer theorieën. Maar van de voorgenoemde theorieën is die van de zwaartekracht het eenvoudigst te bewijzen: stap uit een raam op de 20e verdieping.
Ik moet wel lachen, alle door jou genoemde theorieën zijn stuk voor stuk hoaxes.quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:22 schreef 2cv het volgende:
Waarom post je niet een keer een bestand waar jij jouw visie uitlegt, de bestaande theorieen ontkracht en met bewijs komt dat we al deze tijd er naast zaten en jij gelijk hebt? Daar kunnen de mensen pas wat mee in plaats van domme wedervragen en vragen naar de bekende weg. Jij poneert een stelling, leg dat dan eens uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 07:52 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen, alle door jou genoemde theorieën zijn stuk voor stuk hoaxes.
De relativiteit is een enorme hoax, de evolutietheorie is onzin, en nog meer theorieën dus idd
zoals bv de Biggie Bangie., zwarte gaten uiteraard, en nog veel meer..
Maar ja, van de gedachte politie mag je dat allemaal niet denken.
Wat zijn je alternatievenquote:Op zaterdag 5 april 2014 07:52 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen, alle door jou genoemde theorieën zijn stuk voor stuk hoaxes.
De relativiteit is een enorme hoax, de evolutietheorie is onzin, en nog meer theorieën dus idd
Persiflage.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:13 schreef teyn het volgende:
[..]
Hhhmmm zou het toch heel misschien kunnen dat bliksem uit lichtdeeltjes bestaat? Goh dat was mij ingegeven door een wildvreemde gok!
Je mag het wel denken, maar in W&T is het gebruikelijk dat je dat niet alleen hardop denkt maar ook (wetenschappelijk) onderbouwt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 07:52 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Haha iemand hier had het over ene zekere Rudeonlinequote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 07:52 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Hier ben ik maar opgehouden met lezen, als zelfs de meest elementaire natuurkunde al te moeilijk voor je is dan ben je ronduit achterlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:25 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Weet je dat zwaarte-KRACHT niet eens kan bestaan? Althans volgende huidige natuurkunde,
en nee, ik zeg niet dat dingen niet 'vallen', Tuurlijk vallen die,
Maar zwaarteKRACHT kan echtt niet.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 07:52 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Een trol is een stuk interessanter als ie in elk geval een beetje een poging doet om met wat theoretische onderbouwing te komen.... dus kom op, kom eens met wat onderbouwing waarom al die theorien niet kloppen? Wat klopt er precies niet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 07:52 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
uhhh met dit soort dingen heeft men dagelijks te maken in de astronomie tot andere vak gebieden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:03 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
nee, ik vroeg welk bewijs? welk experiment?
Dus de theorie van de zwaartekracht ook ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 07:52 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Die professor mag zich eens inlezen in de twin paradox.quote:
Vooral als verspilde moeite en iets waar ik mn ego op heb laten botvierenquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:19 schreef teyn het volgende:
[..]
Haha iemand hier had het over ene zekere Rudeonline
Dus ik deed wat google zoekopdrachten op zijn usernaam en die gast is wel een karakter geweest!
Het was wel vermakelijk om topics lang die kerel zijn waanzintheoriën te zien volhouden terwijl mensen hem dmv bewijs probeerden te overtuigen van zijn ongelijk waaronder jij
Mag ik je achteraf vragen wat je denkt van zo'n ervaring?
Heb jij een ego?!?quote:Op zondag 6 april 2014 10:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vooral als verspilde moeite en iets waar ik mn ego op heb laten botvieren
Dus eigenlijk geef je toe dat je het niet snapt?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hier ben ik maar opgehouden met lezen, als zelfs de meest elementaire natuurkunde al te moeilijk voor je is dan ben je ronduit achterlijk.
Ik gok dat TS teveel geblowd heeft.
quote:Op zondag 6 april 2014 20:51 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Dus eigenlijk geef je toe dat je het niet snapt?
Meest elementaire natuurkunde niet snappen???
Hmmmmmmm
Vreemd weer.
Nope, helemaal maar dan ook helemaal fout.quote:Op zondag 6 april 2014 09:40 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Die professor mag zich eens inlezen in de twin paradox.
Tvp
Waarom doe je zo uit de hoogte?quote:Op zondag 6 april 2014 20:54 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Nope, helemaal maar dan ook helemaal fout.
Omdat die prof in zag dat je met die 'twin paradox' kon blijven husselen , heeft hij het duidelijk
NIET over de twin paradox.
( je kan natuurlijk ook zijn boek lezen "Science at the CrossRoads" maar ik begrijp best dat dat te veel gevraagd is voor je.
Ieder mag zijn of haar eigen mening hebben hoor, maar het gaat hier wel degelijk om de gedachtenpolitie en de indoctrinatie door de scholen,quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:43 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Wat zijn je alternatieven
Zolang je daar niet mee komt is het jouw recht om te denken en zeggen wat jij wel en hebben wij het recht om het daar niet mee eens te zijn en dat te uiten.
Dat heeft niets met gedachtepolitie te maken maar met vrijheid van meningsuiting.
Het blijft "vreemd" dat mensen die zeggen daar voor te staan als ze met "alternatieve theorieën" komen daarop tegen zijn als ze een mening horen die ze niet aanstaat.
Sorry, dat wil ik niet doen, maar ik reageer wel op een bepaalde manier vanwegde de vaak zeer vreemde reacties hier. En het is niet ui de hoogte, het is gebasserd op ervaringen , dat mensen tocht niet het een en ander gaan checken, de meeste branden liever iemand af dan zelf eens te gaan checken.quote:
Wat de neuk is een gedachtenpolitie nou weer?quote:Op zondag 6 april 2014 21:01 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Ieder mag zijn of haar eigen mening hebben hoor, maar het gaat hier wel degelijk om de gedachtenpolitie en de indoctrinatie door de scholen,
nevermind, slaap zachtquote:Op zondag 6 april 2014 21:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat de neuk is een gedachtenpolitie nou weer?
Dude, zit je in een psychose?quote:
Er zit geen structuur in je gedachtegang en ik krijg het idee dat je er zelf heilig van overtuigt bent dat iedereen het mis heeft en jij niet. Komt psychotisch over.quote:
Tuurlijk, dan zal dat wel he?quote:Op zondag 6 april 2014 21:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Er zit geen structuur in je gedachtegang en ik krijg het idee dat je er zelf heilig van overtuigt bent dat iedereen het mis heeft en jij niet. Komt psychotisch over.
Ik ben niet de enige die dat denkt. Praat er eens over met je omgeving.quote:Op zondag 6 april 2014 21:08 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan zal dat wel he?
man o man
Heb ik gedaan.quote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dat denkt. Praat er eens over met je omgeving.
Jij bent de Messias toch?quote:Op zondag 6 april 2014 21:14 schreef Skelshyqueveso het volgende:
goedkoper en dommer om de boodschapper aan te vallen of zwart te maken.
Hoezo ben jij de boodschapper? Je roept maar wat zonder enige onderbouwing en maakt iedereen uit voor domme schapen die gehersenspoeld zijn door de gedachtepolitie... Je bent eerder de lokale dronkaard die maar wat zit te schreeuwen en waar iedereen het liefst in een boog omheen loopt. Vind je het werkelijk vreemd dat mensen vinden dat je nonsens uitkraamt wanneer je zonder enige onderbouwing tegen de gevestigde wetenschappelijke theorieën en eigenlijk de hele wetenschap ingaat en haar zelfs afdoet als complete onzin?quote:Op zondag 6 april 2014 21:14 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
terug naar topic, of kan je het nu al niet meer aan?
Het is natuurlijk altijd makkelijker , goedkoper en dommer om de boodschapper aan te vallen of zwart te maken.
Wat mij betreft getuigt dat voor jou dan van het hebben van een onmetelijk domheid.
so be it
Hij stelt dat het absurd is dat klok A langzamer loopt dan B en vice versa. Echter dit is een logische gevolgtrekking en totaal niet absurd. Tijd, snelheid, plaats, het is allemaal relatief aan de waarnemer. Voor waarnemer A beweegt waarnemer B met een bepaalde snelheid, en voor waarnemer B is het juist waarnemer A die beweegt.quote:Op zondag 6 april 2014 20:54 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Nope, helemaal maar dan ook helemaal fout.
Omdat die prof in zag dat je met die 'twin paradox' kon blijven husselen , heeft hij het duidelijk
NIET over de twin paradox.
( je kan natuurlijk ook zijn boek lezen "Science at the CrossRoads" maar ik begrijp best dat dat te veel gevraagd is voor je.
had je al uitgelegd wat er niet klopt aan die theorieën en belangrijker heb je een atlternatiefquote:Op zondag 6 april 2014 21:14 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
terug naar topic, of kan je het nu al niet meer aan?
Het is natuurlijk altijd makkelijker , goedkoper en dommer om de boodschapper aan te vallen of zwart te maken.
Wat mij betreft getuigt dat voor jou dan van het hebben van een onmetelijk domheid.
so be it
nee, ze hebben niet allebei gelijk, ik zal eens kijken of ik hem kan quotenquote:Op zondag 6 april 2014 23:22 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Hij stelt dat het absurd is dat klok A langzamer loopt dan B en vice versa. Echter dit is een logische gevolgtrekking en totaal niet absurd. Tijd, snelheid, plaats, het is allemaal relatief aan de waarnemer. Voor waarnemer A beweegt waarnemer B met een bepaalde snelheid, en voor waarnemer B is het juist waarnemer A die beweegt.
Allebei hebben ze gelijk omdat er geen absoluut referentiekader is. Dus beide zien ze de tijd van de ander langzamer tikken. Zodra je een van beide laat 'afremmen' totdat deze stil staat tov de ander, verandert deze van referentiekader en zullen beide waarnemingen gelijk zijn
Het niet hebben van een alternatief, hoewel ik iet zeg dat die er niet is, is geen reden voor acceptatie van een domme theorie.quote:Op zondag 6 april 2014 23:53 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
had je al uitgelegd wat er niet klopt aan die theorieën en belangrijker heb je een atlternatief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |