Gast, kom dan met een onderbouwingquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef Skelshyqueveso het volgende:
Yep,
de hele relativiteitstheorie kan eindelijk op de schop want er klopt geen ene moer van en er is geen bewijs voor en er zijn geen toepassingen voor.
Ja ja ik ken de experimenten uit de klassieke tekstboekjes maar daar valt veel op af te dingen.
Einstein is een dief en een plagiarisr geweest, Meeste ideen gewoon gejat van Lorentz & Poincare.
Op de schop dus met die achterlijke theorien, we hebben er niks aan.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Volgens mij beweerde einstein zelf al dat het niet absoluut was.
Het heet niet voor niets een 'theorie".
Haha, echt hilarisch gewoonquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:59 schreef LostFormat het volgende:
Jaren terug was er zo'n user die ook altijd z'n compleet eigen idee van de wereld/natuurkunde had. Iemand enig idee wie dat ook al weer was? Kerel schreef altijd hele topics vol. Ellenlange discussie waarin hij bleef weigeren om simpele wiskunde te begrijpen. Puur vermaak.
Edit: hij schiet te binnnen: rudeonline, wat een figuur was dat.
Edit2: met een hele pagina op de fokwiki zelfs: http://wiki.fok.nl/index.php/Rudeonline Nu ik dat zo lees, is ts een kloon van?
Ging mij meer over het stukje, wat er onderdeel van uitmaakt, wat betreft lichtsnelheid.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..][ afbeelding ]
Over de evolutietheorie, maar werkt hier ook wel: http://www.notjustatheory.com/
Dan ga je niet sneller dan licht, dan vervorm je ruimtetijd. Jij beweegt niet, het universum beweegt. Tenminste, als ik de demonstratie snapte. Through The Wormhole S02E08.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ging mij meer over het stukje, wat er onderdeel van uitmaakt, wat betreft lichtsnelheid.
Dat je inprincipe niet sneller zou kunnen gaan.
Hij gaf zelf al eens aan, dat er waarschijnlijk wel via andere manieren toch sneller gegaan kan worden.
Okay ik zeg het wat simpel natuurlijk.
Maar er zijn zat, serieus te nemen wetenschappers, die inderdaad werken aan een model ala "warp bubble / speed".
Tijdje geleden was er ook een ontdekking gedaan op dat gebied dat de vorm van het voertuig iets te maken zou kunnen hebben wat betreft hoe dat proces makkelijker te maken.
Hij is blijkbaar nog steeds bezig:quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:59 schreef LostFormat het volgende:
Jaren terug was er zo'n user die ook altijd z'n compleet eigen idee van de wereld/natuurkunde had. Iemand enig idee wie dat ook al weer was? Kerel schreef altijd hele topics vol. Ellenlange discussie waarin hij bleef weigeren om simpele wiskunde te begrijpen. Puur vermaak.
Edit2: met een hele pagina op de fokwiki zelfs: http://wiki.fok.nl/index.php/Rudeonline Nu ik dat zo lees, is ts een kloon van?
In de natuurkunde worden theorieën ontdekt. Er kunnen wel hypotheses zijn die de wereld beschrijven maar om te weten of ze kloppen of niet is er empirisch onderzoek nodig.quote:
Neeeee niet rudeonline, ik was hem alweer vergetenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:59 schreef LostFormat het volgende:
Bewijs genoeg zullen we nog wel zien en toepassing? welnee! nee ook GPS niet,quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:27 schreef ludicrous_monk het volgende:
Ooit van GPS satellieten gehoord? Om de berekeningen van positie goed uit te kunnen voeren moet daarin rekening gehouden worden met tijddilatatie door relativiteit.
Bewijs genoeg, en er zijn dus ook toepassingen.
KTHXBAI!
Tsja, dat hele idee van ruimte tijd kromming is natuurlijk ook helemaal van de pot gerukt.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2092706/1/25#138511792]
Dan ga je niet sneller dan licht, dan vervorm je ruimtetijd. Jij beweegt niet, het universum beweegt. Tenminste, als ik de demonstratie snapte. Through The Wormhole S02E08.
Maar dan nog blijft de relativiteitstheorie een wetenschappelijke theorie, dat verschilt ten opzichte van wat wij in het dagelijks leven onder een theorie verstaan. Dat kan je ook lezen in de link.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:23 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Tsja, dat hele idee van ruimte tijd kromming is natuurlijk ook helemaal van de pot gerukt.
Weet je dat zwaarte-KRACHT niet eens kan bestaan? Althans volgende huidige natuurkunde,quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:24 schreef LostFormat het volgende:
Zwaartekracht, wie heeft dat zich ooit aan laten praten?
Definieer eerst 'ruimte' eens, dat maakt al veel duidelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Gelieve je theorie onderbouwen.
Wat een klapjosti ben je ook zeg, eerst met een ongefundeerde stelling komen, daarna vragen beantwoorden met een tegen vraag.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:26 schreef Skelshyqueveso het volgende:
[..]
Definieer eerst 'ruimte' eens, dat maakt al veel duidelijk.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:18 schreef Semisane het volgende:
Overtuigende OP, duidelijke argumenten en waterdichte onderbouwing. Ik ben om!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |