abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138519337
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:17 schreef Skelshyqueveso het volgende:
Maar goed, laten we eens beginnen met de GPS.
Ik weet dat er vaak geschreeuwd wordt dat er relativiteits correcties gemaakt worden.
Maar , zoals gezegd, is dat dus helemaal niet nodig!

[..]

En natuurlijk blijkt uit de opperwebsite (of weet ik veel hoe je zoiets noemt) dat het een of ander bijbels gedoe is. (http://www.ldolphin.org/)
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_138519364
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:43 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Als B ten opzichte van de ruimte-tijd sneller gaat dan A ten opzichte van de ruimte-tijd gaat de tijd voor B langzamer.
wel, al doorgedacht?

quote:
The latest findings are not in agreement with relativistic expectations. To accommodate these findings, Einsteinians are proving adept at arguing that if you look at things from a different "reference frame," everything still works out fine. But they have to do the equivalent of standing on their heads, and it's not convincing. A simpler theory that accounts for all the facts will sooner or later supplant one that looks increasingly Rube Goldberg-like. I believe that is now beginning to happen.

Dingle's Question:

University of London Professor Herbert Dingle showed why special relativity will always conflict with logic, no matter when we first learn it. According to the theory, if two observers are equipped with clocks, and one moves in relation to the other, the moving clock runs slower than the non-moving clock. But the relativity principle itself (an integral part of the theory) makes the claim that if one thing is moving in a straight line in relation to another, either one is entitled to be regarded as moving. It follows that if there are two clocks, A and B, and one of them is moved, clock A runs slower than B, and clock B runs slower than A. Which is absurd.

http://www.ldolphin.org/vanFlandern/

vrijdag 4 april 2014 @ 21:23:54 #78
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_138519390
Potentieel rudeonline topic.

GEIL. IK MIS DAT.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_138519424
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:23 schreef SpecialK het volgende:

GEIL. IK MIS DAT.
Ik zit hier met popcorn.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_138519425
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:22 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

En natuurlijk blijkt uit de opperwebsite (of weet ik veel hoe je zoiets noemt) dat het een of ander bijbels gedoe is. (http://www.ldolphin.org/)
Oh oh gaan we die kant op?! zucht.ik dacht het al want de religieuze overtuiging moet bewaard blijven!
Ja, 'wetenschap' is echt een vorm van religie.Maar dat is weer voer voor een andere draad. ;)
pi_138519449
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:23 schreef SpecialK het volgende:

GEIL. IK MIS DAT.
wat is dit nu weer?
pi_138519457
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:23 schreef Skelshyqueveso het volgende:

[..]

wel, al doorgedacht?

[..]

en natuurlijk gaat b's klok sneller dan die van a als je vanuit a naar b kijkt en gaat a's klok sneller als je vanuit b naar a kijkt
pi_138519489
het wordt wel steeds duidelijk dat niet ik de troll ben

wat een rare gasten hier zeg.
pi_138519512
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

en natuurlijk gaat b's klok sneller dan die van a als je vanuit a naar b kijkt en gaat a's klok sneller als je vanuit b naar a kijkt
ja dat dacht ik eerst ook , maar ik zou nu echt er even op gaan kauwen voor je het helemaal doorhebt,
pi_138519572
En zelfs voor de atoombom heb je die domme Einstein totaal niet nodig.
pi_138519589
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:26 schreef Skelshyqueveso het volgende:

[..]

ja dat dacht ik eerst ook , maar ik zou nu echt er even op gaan kauwen voor je het helemaal doorhebt,
En wat moet ik dan door krijgen.
Dat wat intuïtief onzin lijkt best wel eens waar kan zijn
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:28:38 #87
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_138519619
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_138519710
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef Skelshyqueveso het volgende:

[..]

wat is dit nu weer?
Hij wil je.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:31:00 #89
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_138519752
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:30 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Hij wil je.
Dit.

En ik wil wat van die popcorn van je.
pi_138519817
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:28 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

En wat moet ik dan door krijgen.
Dat wat intuïtief onzin lijkt best wel eens waar kan zijn
ja zoals gezegd dat dacht ik vroeger ook maar ik kom daar steeds meer op terug, vooral als je enorme genien gaat bestuderen die nooit genoemd worden in de achterlijke school tekstboekjes,

Ik bedoel dan bv Tesla en ook zeker Victor Schauberger en er zijn zo veel anderen.

Het hele idee dat 'wetenschap' eerlijk zuiver en objectief en weet ik wat is moet verlaten worden en zien dat de 'wetenschap' door en door corrupt is en een manipulatietool
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:33:35 #91
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_138519901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:31 schreef Skelshyqueveso het volgende:

[..]

ja zoals gezegd dat dacht ik vroeger ook maar ik kom daar steeds meer op terug, vooral als je enorme genien gaat bestuderen die nooit genoemd worden in de achterlijke school tekstboekjes,

Ik bedoel dan bv Tesla en ook zeker Victor Schauberger en er zijn zo veel anderen.

Het hele idee dat 'wetenschap' eerlijk zuiver en objectief en weet ik wat is moet verlaten worden en zien dat de 'wetenschap' door en door corrupt is en een manipulatietool
Ohhh. Je maakt me gek. Ga door.
pi_138519984
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:31 schreef Skelshyqueveso het volgende:

[..]

En waarom is dat hier van toepassing
relativiteit is nu niet echt een iets waarmee je mensen kunt manipuleren en iemand die met goede argumenten kan komen en een vervanging zal een held zijn.
pi_138520196
Ladies & gentlemen, I present to you the new RudeOnline!!

*pakt popcorn*
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:40:35 #94
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_138520246
Post Proof Or Retract
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_138520274
Je vergeet Lorentz ts.
pi_138520465
TS, is wiskunde in de wetenschap onnodig volgens jou?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_138521147
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ohhh. Je maakt me gek. Ga door.
Zou jij de argumenten willen weerleggen? Want ik denk dat je dat kan en ik wil meer Youtube fillmpje over het onderwerp zien.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 4 april 2014 @ 22:36:07 #98
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_138523235
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:56 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Zou jij de argumenten willen weerleggen? Want ik denk dat je dat kan en ik wil meer Youtube fillmpje over het onderwerp zien.
Er zijn hele goede wiskundige redenen (waarvan ik er slechts enkelen begrijp) en een hoop natuurkundige observaties (die ik wel begrijp) waaruit blijkt dat de relativiteitstheorie een waarheid reflecteert. En het feit dat dit vanuit verschillende natuurkundige velden door vele teams onafhankelijk van elkaar via verschillende kijkhoeken is geverifieerd lijkt mij voldoende om achterover te leunen en aan de TS te vragen: "Wat is jouw bewijs waarmee je ook nog eens rekening houdt met de 1000-den tot nu toe gedane observaties?"
pi_138529419
Als niets sneller dan het licht kan, waarom zie ik bliksem dan eerder dan ik het hoor?

logica: 1
wetenschap: 0
pi_138529477
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:53 schreef KoningStoma het volgende:
Als niets sneller dan het licht kan, waarom zie ik bliksem dan eerder dan ik het hoor?

logica: 1
wetenschap: 0
:')_! _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')