quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef picodealion het volgende:
Welkom in het motorclubtopic. Neem een korreltje zout. En negeer alles wat Sala zegt.
Aanpassing gemaaktquote:Op donderdag 3 april 2014 23:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
68/69 kilo
[..]
Mis ik iets?
[..]
Nja doe een voorstel, dit was een snelle route die ik gemaakt had... maar als je een betere weet dan graag!
Was het maar zo makkelijkerquote:Op donderdag 3 april 2014 23:47 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Nou en. XJ900 van mijn vader is met alle koffers en volgetankt ook een dikke 280kg, die kreeg ik ook op de bok. Hij zelf ook trouwensWat men al zegt, niet bang zijn. Vol gewicht erop zetten, achterkant een beetje optillen een slinger aan het stuur, voila.
Synchroonbokkenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mijne ook ongeveer.
Lijkt me trouwens wel leuk, een opbokmeeting.
Is iedereen er? Mooi, iedereen nu opbokken!
Naja, gewoon blijven proberen. Anders rij je hem eerst even bijna leeg en probeer je het dan, goed 15 kilo lichterquote:Op donderdag 3 april 2014 23:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Aanpassing gemaakt
[..]
Was het maar zo makkelijker
Waar woon je? Kom ik het morgen even voordoenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Aanpassing gemaakt
[..]
Was het maar zo makkelijker
Whehehequote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mijne ook ongeveer.
Lijkt me trouwens wel leuk, een opbokmeeting.
Is iedereen er? Mooi, iedereen nu opbokken!
Lijkt me een prima deal, die gok wil ik wel wagenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:42 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Het is een V systeem, dus via 't vacuum. Wat mij betreft te koop voor een pannenkoek/lunch tijdens de volgende ritWeet namelijk niet zeker of het 100% in orde is of dat ik een prutser ben
Was het niet de 300ste post die een nieuwe moest openen?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:55 schreef vannelle het volgende:
Zeg Tunafish, ik krijg niet eens 3 minuten de tijd om een nieuw topic aan te maken?
Jij bent de 1e die mag opbokken.
Degene die het topic sluit en eerlijk gezegd had ik niet eens in de gaten dat ik dat was.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:58 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Was het niet de 300ste post die een nieuwe moest openen?Mijn nederige excuses
Great minds think alikequote:Op vrijdag 4 april 2014 00:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Degene die het topic sluit en eerlijk gezegd had ik niet eens in de gaten dat ik dat was.
Maar het gaat er niet om wie het topic opent, het gaat om het topic zelf en de gebruikers.
Topictitel is gaaf, had ik ook in gedachten.
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
WheheheRijdt Einschtein weer eens mee dan?
Noordenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waar woon je? Kom ik het morgen even voordoen.
Die 20 euro wil ik nog wel sponsoren.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
WheheheRijdt Einschtein weer eens mee dan?
[..]
[..]
Lijkt me een prima deal, die gok wil ik wel wagenRij je de 19e ook mee? Die Friesland rit ga ik niet doen denk ik. Moet alweer tanken voor ik uberhaupt bij het startpunt ben..
Net commerciële opleiding afgerond en geen rbw?quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Noorden
Verkoper deed het ook voor.... no luck haha
Sorry, dat is te verquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Noorden
Verkoper deed het ook voor.... no luck haha
[..]
Die 20 euro wil ik nog wel sponsoren.
?quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Net commerciële opleiding afgerond en geen rbw?
Neequote:Op vrijdag 4 april 2014 00:10 schreef vannelle het volgende:
Ben nu nog erger bezig dan alleen maar oneliners plaatsen zie ik, excuus....
Maar nog es over die Elfstedentocht, ik zit er over te denken om een stukje mee te rijden, hele rit wordt me te gek (moet uit Assen komen), zien jullie mogelijkheden om ergens onderweg aan te pikken en evt. minder km's te rijden?
Rekening houdend met het feit dat ik graag weer in Assen eindig.
Nee... die doet dit al jaren volgens mij.quote:
Kort maar duidelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee
Je kan ook zelf misschien een zij-route maken weer richting Assen?
Richting Heerenveen, en dan binnendoor via Drachten, Wijnjewoude, Haulerwijk en Veenhuizenquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kort maar duidelijk.
Heb dus gekeken naar een zijroute maar zag het zelf niet, vandaar mijn vraag.
Ja kee, maar dan kan ik net zo goed alleen een stukje gaan rijden als mijn lijf dat ook wil.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Richting Heerenveen, en dan binnendoor via Drachten, Wijnjewoude, Haulerwijk en Veenhuizen
Als jij een route in Assen en omgeving verzint wil ik best die kant opkomen hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja kee, maar dan kan ik net zo goed alleen een stukje gaan rijden als mijn lijf dat ook wil.
Gaat me er meer om om een stukje mee te rijden in de groep.
Leer ik jou opbokken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als jij een route in Assen en omgeving verzint wil ik best die kant opkomen hoor.
Sounds like a plan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:11 schreef Tunafish het volgende:
Moh, ik kom uit Enschede, kan dan wel via Assen. Kun je mee tot dat gare Friesland en dan weer mooi terug
heb ik op de beurs laten doenquote:Op vrijdag 4 april 2014 07:41 schreef whY... het volgende:
In mei laat ik oordopjes aanmeten van AlpineIk ben die andere standaard dopjes zat, die gaan na een tijd irriteren.
ik gebruik gewoon schuim van da of action, zit voor mij lekkerder dan motosafe alleen het dempt erg veel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:41 schreef whY... het volgende:
In mei laat ik oordopjes aanmeten van AlpineIk ben die andere standaard dopjes zat, die gaan na een tijd irriteren.
Ik heb op de beurs oordopjes van alpine aan laten meten. Je voelt ze amper zitten en de demping vind ik prima. Dan heb ik nog niet eens het zwaarste filter er in zitten, maar als ik dat zou willen hoef ik de dopjes alleen maar op te sturen naar alpine en dan zetten hun ze er gratis in.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:20 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik gebruik gewoon schuim van da of action, zit voor mij lekkerder dan motosafe alleen het dempt erg veel.
Ja, dan ben ik er in principe bijquote:Op donderdag 3 april 2014 23:56 schreef BlackLining het volgende:
Lijkt me een prima deal, die gok wil ik wel wagenRij je de 19e ook mee? Die Friesland rit ga ik niet doen denk ik. Moet alweer tanken voor ik uberhaupt bij het startpunt ben..
Ik weet niet zo zeer een betere route, maar je geeft zelf aan dat de 200km wat lang is. Vervolgens denk ik hardop na over opties om de route eventueel te kunnen verkleinenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nja doe een voorstel, dit was een snelle route die ik gemaakt had... maar als je een betere weet dan graag!
Wat gaat er geüpgrade worden? Alleen progressief aan de voorkant?quote:
voorlopig alleen voor ja. Achter shock kan ik op den duur wel zelf maar dan vervang ik de hele shockquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat gaat er geüpgrade worden? Alleen progressief aan de voorkant?
Laat maar weten hoe het bevalt.
Het type "cafe racer", want dan hoef je helemaal niks om te bouwen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
Weet iemand trouwens welk type motor nou eigenlijk het beste is om voor zo min mogelijk geld om te bouwen tot cafe racer?
Bij de meeste zit je al rond de ¤3000 tweedehands en dat ligt wat boven mijn budget.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Het type "cafe racer", want dan hoef je helemaal niks om te bouwen.
Niet dat ik denk dat je hier het antwoord niet kan vinden maar op MF hebben ze veel meer bouwprojecten...quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:06 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Bij de meeste zit je al rond de ¤3000 tweedehands en dat ligt wat boven mijn budget.
Misschien is het dan handig om je budget te vermelden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:06 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Bij de meeste zit je al rond de ¤3000 tweedehands en dat ligt wat boven mijn budget.
rond de ¤2000 ongeveer denk ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Misschien is het dan handig om je budget te vermelden.
nou dan ken je marktplaatse en speurders dus niet. 2K is meer dan genoeg voor 2e hands.quote:
Op speurders staat wel een mooie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nou dan ken je marktplaatse en speurders dus niet. 2K is meer dan genoeg voor 2e hands.
Ik gebruik ook altijd de groene filter, werkt prima.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:55 schreef Scheringa het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel jij hier uit kan halen, maar hier is het lijstje van alpine.
http://www.alpine.nl/faq/otoplastieken/hoeveel-dempt-het-filter/
Ik heb nu het groene filter er in zitten.
4 cilinder Honda.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
Weet iemand trouwens welk type motor nou eigenlijk het beste is om voor zo min mogelijk geld om te bouwen tot cafe racer?
Voorlopig hou ik het maar bij m'n gele herriestoppers. Met 300km op de snelweg wil je zoveel mogelijk demping. Ik heb het wel eens met mijn ottoplastieken geprobeerd maar dat zat echt niet lekker onder de helm.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:55 schreef Scheringa het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel jij hier uit kan halen, maar hier is het lijstje van alpine.
http://www.alpine.nl/faq/otoplastieken/hoeveel-dempt-het-filter/
Ik heb nu het groene filter er in zitten.
Een oude CB500/750, ander stuurtje, ander kontje en dan ben je er al ongeveer inderdaad.quote:
Had je harde of zachte? Harde zaten bij mij ook niet chill, maar zacht is goed te doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik het maar bij m'n gele herriestoppers. Met 300km op de snelweg wil je zoveel mogelijk demping. Ik heb het wel eens met mijn ottoplastieken geprobeerd maar dat zat echt niet lekker onder de helm.
Zachte, maar door de helm veranderd mijn gehoorgang een klein beetje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had je harde of zachte? Harde zaten bij mij ook niet chill, maar zacht is goed te doen.
Dat ding past zeker niet een beetje fatsoenlijk in de buddy?quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:41 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik er in principe bijMoet wel even kijken of ik het fatsoenlijk kan meenemen.
reed jij daar?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef BlackLining het volgende:
Mjan, reed jij net rond een uur of 11 met El Bandito over de N65 richting onze mooie stad?
[..]
Dat ding past zeker niet een beetje fatsoenlijk in de buddy?
Niet alles misschien, maar ik heb tocht wel vaak tanktas mee. Het is vooral allemaal vette losse slangetjes en dingetjesquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef BlackLining het volgende:
Mjan, reed jij net rond een uur of 11 met El Bandito over de N65 richting onze mooie stad?
[..]
Dat ding past zeker niet een beetje fatsoenlijk in de buddy?
Jup! Jij zat in blik neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef BlackLining het volgende:
Mjan, reed jij net rond een uur of 11 met El Bandito over de N65 richting onze mooie stad?
[..]
Dat ding past zeker niet een beetje fatsoenlijk in de buddy?
Ah ja, dus tochquote:
Betere/kortere, whatever haha suggesties zijn welkom hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:41 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik er in principe bijMoet wel even kijken of ik het fatsoenlijk kan meenemen.
[..]
Ik weet niet zo zeer een betere route, maar je geeft zelf aan dat de 200km wat lang is. Vervolgens denk ik hardop na over opties om de route eventueel te kunnen verkleinen
Dan weet je tenminste zeker dat je de zwarte moet hebbenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:36 schreef BlackLining het volgende:
"Dus, we hebben zes draadjes die van en naar het knipperlicht relais gaan. Laten we ze gewoon allemaal zwart maken!" - Suzuki engineer, 1995
Mja, zo kun je het ook bekijken jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat je de zwarte moet hebben
Ja dat kan. Maar gebruik gewoon colorcoding zoals in elk ander stuk van de kabelboomquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
kun je toch gewoon doormeten? of zie ik iets over het hoofd?
Komt ie van de relais af? zet je tong ertussenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar gebruik gewoon colorcoding zoals in elk ander stuk van de kabelboomDa's toch niet zo moeilijk.
Daarnaast ligt mijn multimeter nog in Den Bosch, bedenk ik me net. Trial and error dan maar.
Wanne mongol (die motorrijder dan he)quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:29 schreef KneusTeun het volgende:
edit:
http://www.shockmansion.c(...)ng-down-a-40ft-drop/
Ontzettend domme fout van hem.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Holy shit die heeft mazzel
Wel mooi weggetje om te blazen inderdaad
Gewoon goede kettingsmeer gebruiken. Dat geklooi met andere olie wordt niks. Vliegt er ook morgen net zo hard weer vanaf.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ontzettend domme fout van hem.
Die zie je van mijlenver aankomen
Vandaag zelf ook weer een helder moment gehad... was ff bij mijn pa geweest en zou de ketting smeren (was in de veronderstelling dat hij spul had).
Dus zo gezegd zo gedaan, olie op die ketting gespoten maar ik vertrouwde het niet helemaal of ik wel de juiste had, dus ik wilde even naar de motorshop gaan om olie voor de ketting te halen.
Goed, kom ik daar aan............. de hele fucking rommel onder de olie... inclusief zijkanten bandjes....
Super voorzichtig naar huis gereden, thuis de band helemaal schoongemaakt en later de motor (als ik toch bezig ben).
Straks maar even rondje rijden, en dan de ketting smeren om hem vanacht te laten staan.
Lijkt mij een veel beter plan
Vind alleen nadeel dat het wel echt een onroad is. Het kost wat werk om hem echt all-road te maken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:32 schreef Salatrel het volgende:
op weg naar huis kwam er trouwens nog een sjieke weestrom voorbij met een dubbele auspuff hoog onder zadel. klonk machtig mooi die V-twin zo
Kwestie van doelgroep. De meeste mensen zullen toch voornamelijk een fijne toerfiets willen. En dat is ie weldegelijk, ding zit als een luxe relaxfeautuil namelijk. Met als verschil met echte toerbuffels dat ie een simpel zandpaadje wat je onderweg tegen komt toch een stuk beter zal doen.quote:
Men, laatste kleine dingetjes maar die duren wel het langst. Moet alle boutjes op het blok nog op moment zetten, carbs en airbox aansluiten, elektra erop, ketting erop en dan is ie klaar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:50 schreef Salatrel het volgende:
Over dingen die eraf vliegej gesproken. Is er nog vooruitgang met de bandit
je hebt nog 2 wekenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Men, laatste kleine dingetjes maar die duren wel het langst. Moet alle boutjes op het blok nog op moment zetten, carbs en airbox aansluiten, elektra erop, ketting erop en dan is ie klaar.
Lullige is dat er ook nog gewerkt moet worden tussendoor om alles te bekostigen..quote:
details detailsquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lullige is dat er ook nog gewerkt moet worden tussendoor om alles te bekostigen..
heb ik jaren op gereden met de fzr. 120 euro voor een setjequote:Op vrijdag 4 april 2014 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
Bandjes nodig?
Heb er nog een paar over die weg mogen:
[ afbeelding ]
Ex-circuit maar op straat nog prima te gebruiken. 't Is dat ik geen straatmotor meer heb waar ze op kunnen maar anders gebruikte ik ze zelf nog.
mag je dan ook gewoon als een lulletje rozewater een 3-pitter eens proberen?quote:Dit seizoen gaan de befaamde Triumph triples op tournee. Voor u is dit de uitgelezen mogelijkheid een test rit te maken op een van onze alom geprezen Triples bij u in de buurt. De uitgebreide line-up* van de Triumph Triples bestaat uit de Trophy, Tiger Sport, Tiger Explorer, Tiger 800, Speed Triple en de Street Triple . Al deze modellen zijn verschillend in karakter en uitstraling maar een ding hebben zij gemeen, die heerlijke driecilinder!
De Triples van Triumph staan al sinds jaar en dag bekend om hun plezierige motorkarakter. Ze bieden de rijder het beste van twee werelden, ruim voldoende koppel onderin en een overtuigend topvermogen. Daarbij staan ze bekend om hun vloeiende vermogensafgifte waardoor het vermogen vrij komt wanneer u dit wilt. Of u nu rustig door de stad rijdt of de snelste rondetijden ooit noteert de Triumph Triple geeft u het vertrouwen om het beste uit uzelf te halen.
Dankzij jaren van (door)ontwikkeling en de toewijding van onze technici is de Triumph Triple een beproefd concept dat al vele prijzen en testen op zijn naam heeft staan. Hier zijn wij trots op en dat willen wij u graag laten zien, kom daarom langs tijdens ons weekend van de Triumph Triples on Tour en overtuig uzelf.
Veel plezier, blijft leuk om voor je eerste motor te kijken!quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:57 schreef Pinkdwarf het volgende:
Zo, ik ga om 13 uur kijken bij een motor. Hopelijk wordt het mijn eerst motorSpannend! Een Suzuki GSX600 F.
oppassen met die triumphs hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag je dan ook gewoon als een lulletje rozewater een 3-pitter eens proberen?
ik heb zelf een 4 in lijn, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat een 3-pitter nou anders is. ik heb het budget niet voor een andere/nieuwe motor.
Huilen danquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, niet echt. Heb een tijdje een Daytona 675 gehad en ik vond het niks.
En toen gebeurde dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou niet moeten kunnen met maar 12.000 op de teller.. en ik kwam nog wel meer dingen tegen.
Gastquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
Bandjes nodig?
Heb er nog een paar over die weg mogen:
[ afbeelding ]
Ex-circuit maar op straat nog prima te gebruiken. 't Is dat ik geen straatmotor meer heb waar ze op kunnen maar anders gebruikte ik ze zelf nog.
setje pirelli diablo's graag. Mijne zijn qua profiel nog goed mar beetje uitgedroogdquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:36 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik hoef er een stuk minder voor te hebben eigenlijk.
Mocht iemand interesse hebben, dit heb ik nog liggen:
Voorbanden (120/70)
1x Pirelli dragon SC2
2x Pirelli dragon SC1
1x Pirelli diablo SC1
1x Bridgestone R10R Type 2
Achterbanden (180/55)
2x Pirelli dragon SC2
3x Bridgestone R10R Type 2
1x Bridgestone R10R Type 3
2x Metzeler racetek K2
Achterbanden (180/60)
3x Pirelli diablo SC1
Achterbanden (190/55)
1x Pirelli diablo SC2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |