4 cilinder Honda.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
Weet iemand trouwens welk type motor nou eigenlijk het beste is om voor zo min mogelijk geld om te bouwen tot cafe racer?
Voorlopig hou ik het maar bij m'n gele herriestoppers. Met 300km op de snelweg wil je zoveel mogelijk demping. Ik heb het wel eens met mijn ottoplastieken geprobeerd maar dat zat echt niet lekker onder de helm.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:55 schreef Scheringa het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel jij hier uit kan halen, maar hier is het lijstje van alpine.
http://www.alpine.nl/faq/otoplastieken/hoeveel-dempt-het-filter/
Ik heb nu het groene filter er in zitten.
Een oude CB500/750, ander stuurtje, ander kontje en dan ben je er al ongeveer inderdaad.quote:
Had je harde of zachte? Harde zaten bij mij ook niet chill, maar zacht is goed te doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik het maar bij m'n gele herriestoppers. Met 300km op de snelweg wil je zoveel mogelijk demping. Ik heb het wel eens met mijn ottoplastieken geprobeerd maar dat zat echt niet lekker onder de helm.
Zachte, maar door de helm veranderd mijn gehoorgang een klein beetje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had je harde of zachte? Harde zaten bij mij ook niet chill, maar zacht is goed te doen.
Dat ding past zeker niet een beetje fatsoenlijk in de buddy?quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:41 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik er in principe bijMoet wel even kijken of ik het fatsoenlijk kan meenemen.
reed jij daar?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef BlackLining het volgende:
Mjan, reed jij net rond een uur of 11 met El Bandito over de N65 richting onze mooie stad?
[..]
Dat ding past zeker niet een beetje fatsoenlijk in de buddy?
Niet alles misschien, maar ik heb tocht wel vaak tanktas mee. Het is vooral allemaal vette losse slangetjes en dingetjesquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef BlackLining het volgende:
Mjan, reed jij net rond een uur of 11 met El Bandito over de N65 richting onze mooie stad?
[..]
Jup! Jij zat in blik neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah ja, dus tochquote:
Betere/kortere, whatever haha suggesties zijn welkom hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:41 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik er in principe bijMoet wel even kijken of ik het fatsoenlijk kan meenemen.
[..]
Ik weet niet zo zeer een betere route, maar je geeft zelf aan dat de 200km wat lang is. Vervolgens denk ik hardop na over opties om de route eventueel te kunnen verkleinen
Dan weet je tenminste zeker dat je de zwarte moet hebbenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:36 schreef BlackLining het volgende:
"Dus, we hebben zes draadjes die van en naar het knipperlicht relais gaan. Laten we ze gewoon allemaal zwart maken!" - Suzuki engineer, 1995
Mja, zo kun je het ook bekijken jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat je de zwarte moet hebben
Ja dat kan. Maar gebruik gewoon colorcoding zoals in elk ander stuk van de kabelboomquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
kun je toch gewoon doormeten? of zie ik iets over het hoofd?
Komt ie van de relais af? zet je tong ertussenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar gebruik gewoon colorcoding zoals in elk ander stuk van de kabelboomDa's toch niet zo moeilijk.
Daarnaast ligt mijn multimeter nog in Den Bosch, bedenk ik me net. Trial and error dan maar.
Wanne mongol (die motorrijder dan he)quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:29 schreef KneusTeun het volgende:
edit:
http://www.shockmansion.c(...)ng-down-a-40ft-drop/
Ontzettend domme fout van hem.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Holy shit die heeft mazzel
Wel mooi weggetje om te blazen inderdaad
Gewoon goede kettingsmeer gebruiken. Dat geklooi met andere olie wordt niks. Vliegt er ook morgen net zo hard weer vanaf.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ontzettend domme fout van hem.
Die zie je van mijlenver aankomen
Vandaag zelf ook weer een helder moment gehad... was ff bij mijn pa geweest en zou de ketting smeren (was in de veronderstelling dat hij spul had).
Dus zo gezegd zo gedaan, olie op die ketting gespoten maar ik vertrouwde het niet helemaal of ik wel de juiste had, dus ik wilde even naar de motorshop gaan om olie voor de ketting te halen.
Goed, kom ik daar aan............. de hele fucking rommel onder de olie... inclusief zijkanten bandjes....
Super voorzichtig naar huis gereden, thuis de band helemaal schoongemaakt en later de motor (als ik toch bezig ben).
Straks maar even rondje rijden, en dan de ketting smeren om hem vanacht te laten staan.
Lijkt mij een veel beter plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |