Sounds like a plan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:11 schreef Tunafish het volgende:
Moh, ik kom uit Enschede, kan dan wel via Assen. Kun je mee tot dat gare Friesland en dan weer mooi terug
heb ik op de beurs laten doenquote:Op vrijdag 4 april 2014 07:41 schreef whY... het volgende:
In mei laat ik oordopjes aanmeten van AlpineIk ben die andere standaard dopjes zat, die gaan na een tijd irriteren.
ik gebruik gewoon schuim van da of action, zit voor mij lekkerder dan motosafe alleen het dempt erg veel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:41 schreef whY... het volgende:
In mei laat ik oordopjes aanmeten van AlpineIk ben die andere standaard dopjes zat, die gaan na een tijd irriteren.
Ik heb op de beurs oordopjes van alpine aan laten meten. Je voelt ze amper zitten en de demping vind ik prima. Dan heb ik nog niet eens het zwaarste filter er in zitten, maar als ik dat zou willen hoef ik de dopjes alleen maar op te sturen naar alpine en dan zetten hun ze er gratis in.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:20 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik gebruik gewoon schuim van da of action, zit voor mij lekkerder dan motosafe alleen het dempt erg veel.
Ja, dan ben ik er in principe bijquote:Op donderdag 3 april 2014 23:56 schreef BlackLining het volgende:
Lijkt me een prima deal, die gok wil ik wel wagenRij je de 19e ook mee? Die Friesland rit ga ik niet doen denk ik. Moet alweer tanken voor ik uberhaupt bij het startpunt ben..
Ik weet niet zo zeer een betere route, maar je geeft zelf aan dat de 200km wat lang is. Vervolgens denk ik hardop na over opties om de route eventueel te kunnen verkleinenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nja doe een voorstel, dit was een snelle route die ik gemaakt had... maar als je een betere weet dan graag!
Wat gaat er geüpgrade worden? Alleen progressief aan de voorkant?quote:
voorlopig alleen voor ja. Achter shock kan ik op den duur wel zelf maar dan vervang ik de hele shockquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat gaat er geüpgrade worden? Alleen progressief aan de voorkant?
Laat maar weten hoe het bevalt.
Het type "cafe racer", want dan hoef je helemaal niks om te bouwen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
Weet iemand trouwens welk type motor nou eigenlijk het beste is om voor zo min mogelijk geld om te bouwen tot cafe racer?
Bij de meeste zit je al rond de ¤3000 tweedehands en dat ligt wat boven mijn budget.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Het type "cafe racer", want dan hoef je helemaal niks om te bouwen.
Niet dat ik denk dat je hier het antwoord niet kan vinden maar op MF hebben ze veel meer bouwprojecten...quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:06 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Bij de meeste zit je al rond de ¤3000 tweedehands en dat ligt wat boven mijn budget.
Misschien is het dan handig om je budget te vermelden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:06 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Bij de meeste zit je al rond de ¤3000 tweedehands en dat ligt wat boven mijn budget.
rond de ¤2000 ongeveer denk ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Misschien is het dan handig om je budget te vermelden.
nou dan ken je marktplaatse en speurders dus niet. 2K is meer dan genoeg voor 2e hands.quote:
Op speurders staat wel een mooie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nou dan ken je marktplaatse en speurders dus niet. 2K is meer dan genoeg voor 2e hands.
Ik gebruik ook altijd de groene filter, werkt prima.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:55 schreef Scheringa het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel jij hier uit kan halen, maar hier is het lijstje van alpine.
http://www.alpine.nl/faq/otoplastieken/hoeveel-dempt-het-filter/
Ik heb nu het groene filter er in zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |