Vind alleen nadeel dat het wel echt een onroad is. Het kost wat werk om hem echt all-road te maken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:32 schreef Salatrel het volgende:
op weg naar huis kwam er trouwens nog een sjieke weestrom voorbij met een dubbele auspuff hoog onder zadel. klonk machtig mooi die V-twin zo
Kwestie van doelgroep. De meeste mensen zullen toch voornamelijk een fijne toerfiets willen. En dat is ie weldegelijk, ding zit als een luxe relaxfeautuil namelijk. Met als verschil met echte toerbuffels dat ie een simpel zandpaadje wat je onderweg tegen komt toch een stuk beter zal doen.quote:
Men, laatste kleine dingetjes maar die duren wel het langst. Moet alle boutjes op het blok nog op moment zetten, carbs en airbox aansluiten, elektra erop, ketting erop en dan is ie klaar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:50 schreef Salatrel het volgende:
Over dingen die eraf vliegej gesproken. Is er nog vooruitgang met de bandit
je hebt nog 2 wekenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Men, laatste kleine dingetjes maar die duren wel het langst. Moet alle boutjes op het blok nog op moment zetten, carbs en airbox aansluiten, elektra erop, ketting erop en dan is ie klaar.
Lullige is dat er ook nog gewerkt moet worden tussendoor om alles te bekostigen..quote:
details detailsquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lullige is dat er ook nog gewerkt moet worden tussendoor om alles te bekostigen..
heb ik jaren op gereden met de fzr. 120 euro voor een setjequote:Op vrijdag 4 april 2014 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
Bandjes nodig?
Heb er nog een paar over die weg mogen:
[ afbeelding ]
Ex-circuit maar op straat nog prima te gebruiken. 't Is dat ik geen straatmotor meer heb waar ze op kunnen maar anders gebruikte ik ze zelf nog.
mag je dan ook gewoon als een lulletje rozewater een 3-pitter eens proberen?quote:Dit seizoen gaan de befaamde Triumph triples op tournee. Voor u is dit de uitgelezen mogelijkheid een test rit te maken op een van onze alom geprezen Triples bij u in de buurt. De uitgebreide line-up* van de Triumph Triples bestaat uit de Trophy, Tiger Sport, Tiger Explorer, Tiger 800, Speed Triple en de Street Triple . Al deze modellen zijn verschillend in karakter en uitstraling maar een ding hebben zij gemeen, die heerlijke driecilinder!
De Triples van Triumph staan al sinds jaar en dag bekend om hun plezierige motorkarakter. Ze bieden de rijder het beste van twee werelden, ruim voldoende koppel onderin en een overtuigend topvermogen. Daarbij staan ze bekend om hun vloeiende vermogensafgifte waardoor het vermogen vrij komt wanneer u dit wilt. Of u nu rustig door de stad rijdt of de snelste rondetijden ooit noteert de Triumph Triple geeft u het vertrouwen om het beste uit uzelf te halen.
Dankzij jaren van (door)ontwikkeling en de toewijding van onze technici is de Triumph Triple een beproefd concept dat al vele prijzen en testen op zijn naam heeft staan. Hier zijn wij trots op en dat willen wij u graag laten zien, kom daarom langs tijdens ons weekend van de Triumph Triples on Tour en overtuig uzelf.
Veel plezier, blijft leuk om voor je eerste motor te kijken!quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:57 schreef Pinkdwarf het volgende:
Zo, ik ga om 13 uur kijken bij een motor. Hopelijk wordt het mijn eerst motorSpannend! Een Suzuki GSX600 F.
oppassen met die triumphs hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag je dan ook gewoon als een lulletje rozewater een 3-pitter eens proberen?
ik heb zelf een 4 in lijn, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat een 3-pitter nou anders is. ik heb het budget niet voor een andere/nieuwe motor.
Huilen danquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, niet echt. Heb een tijdje een Daytona 675 gehad en ik vond het niks.
En toen gebeurde dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou niet moeten kunnen met maar 12.000 op de teller.. en ik kwam nog wel meer dingen tegen.
Gastquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
Bandjes nodig?
Heb er nog een paar over die weg mogen:
[ afbeelding ]
Ex-circuit maar op straat nog prima te gebruiken. 't Is dat ik geen straatmotor meer heb waar ze op kunnen maar anders gebruikte ik ze zelf nog.
setje pirelli diablo's graag. Mijne zijn qua profiel nog goed mar beetje uitgedroogdquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:36 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik hoef er een stuk minder voor te hebben eigenlijk.
Mocht iemand interesse hebben, dit heb ik nog liggen:
Voorbanden (120/70)
1x Pirelli dragon SC2
2x Pirelli dragon SC1
1x Pirelli diablo SC1
1x Bridgestone R10R Type 2
Achterbanden (180/55)
2x Pirelli dragon SC2
3x Bridgestone R10R Type 2
1x Bridgestone R10R Type 3
2x Metzeler racetek K2
Achterbanden (180/60)