ChristenUnie is het grootst in Zwolle hé.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maatje van me heeft bepaalde zaken met de dochter van Arie Slob gedaan. Ik kan je wel vertellen dat die zaken niet overeenkwamen met de normen en waarden van een goede ChristenUnie-politicus.

Wat een op krijg je van die eerste twee plaatjes bijna een boner laten die laatste twee hem weer terug in je buik kruipen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tuig is het. Nog steeds nog maar 2 supermarkten open op zondagquote:Op donderdag 3 april 2014 16:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ChristenUnie is het grootst in Zwolle hé.

Lidl in zuid?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tuig is het. Nog steeds nog maar 2 supermarkten open op zondag

In heel zwolle ? Zou wel komen omdat Staphorst ook onder de gemeente Zwolle valt.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]

Belachelijkquote:Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]

Hier ging laatst de eerste AH op zondag open in de gemeente.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]

De AA landen is dat toch ? Goeie herinneringen aan.quote:

Staphorst is geen gemeente Zwolle johquote:Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In heel zwolle ? Zou wel komen omdat Staphorst ook onder de gemeente Zwolle valt.

Een van die andere dorpen uit de buurt dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Staphorst is geen gemeente Zwolle joh

Aparte gemeente toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Staphorst is geen gemeente Zwolle joh

De hele AA landen moet branden. Woont alleen maar Antilliaans tuig.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De AA landen is dat toch ? Goeie herinneringen aan.

Ook niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een van die andere dorpen uit de buurt dan.
Heino ofzo.

Nou nou nou nouquote:Op donderdag 3 april 2014 16:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De hele AA landen moet branden. Woont alleen maar Antilliaans tuig.

Hier ook tegenwoordig zijn bijna all supermarkten hier op Zondag open al hebben ze wel de tijden moeten veranderen van 16:00 tot 19:00 naar 12:00 tot 18:00,quote:Op donderdag 3 april 2014 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
wonen jullie derdewereld ofzo.
gewoon 24/7 in buurt

Je bent wel in vorm vandaag.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel onzinnige programma alsof een negerin ooit zo een bedrijf kan runnen.
Nee dan liever Bassie en Adriaan die achter de boefjes aangaan.

Ik haalde altijd een 10 op de actualiteitentoets bij maatschappijleer. Gewoon beetje nieuws volgen dit dat.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar 2 fouten bij mijn maatschappijleer proefwerk. Iedereen haat me.

Assendorp, centrum en Veerallee zeker wel. Veerallee is alleen heel duur.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan geen één wijk in Zwolle aanwijzen waar ik graag zou willen wonen.

Hmmn toen ik der woonde in die Landstede flat was dat echt een buurt vol bejaarden te huizen en gehandicapten instelling etc. Je hebt daar ook een gehandicapte familie wonen die lijken allemaal op elkaar was altijd lachen als ze de bus instapten.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De hele AA landen moet branden. Woont alleen maar Antilliaans tuig.

Goedzo Stijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:

Lachen om gehandicapten, je moet het maar durven.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn toen ik der woonde in die Landstede flat was dat echt een buurt vol bejaarden te huizen en gehandicapten instelling etc. Je hebt daar ook een gehandicapte familie wonen die lijken allemaal op elkaar was altijd lachen als ze de bus instapten.

Goedzo stinho.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:

Maar dat is de actualiteitentoets. Daar haalt mijn hond zelfs een tien voor.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik haalde altijd een 10 op de actualiteitentoets bij maatschappijleer. Gewoon beetje nieuws volgen dit dat.

Veerallee? Dat zegt mij helemaal niets.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Assendorp, centrum en Veerallee zeker wel. Veerallee is alleen heel duur.

Daar bij het station dat wat eigenlijk een eigen dorp is.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan geen één wijk in Zwolle aanwijzen waar ik graag zou willen wonen.

Kreeg je een sticker?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:

Ken je CCC?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Veerallee? Dat zegt mij helemaal niets.

De rest is wel moeilijk?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat is de actualiteitentoets. Daar haalt mijn hond zelfs een tien voor.

Yes. Assendorp is relaxed man. Veel jonge lui, mooie panden en vrijwel geen criminaliteit.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar bij het station dat wat eigenlijk een eigen dorp is.
Daar zou ik wel willen wonen gemoedelijke volk heb je daar.
Assendorp toch ?

Leuke mensen in de ochtend zat je met oma en zuster een in de bus en in de middag met moeders en zuster twee en ze leken allemaal precies op elkaar. Als ik ze aanwijs zou je ze wel herken denk ik. Allemaal gehandicapt krullend haar en shag rokende typische anita'squote:Op donderdag 3 april 2014 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lachen om gehandicapten, je moet het maar durven.

De drang, om te weten wat iemand uitspookt in het dagelijks leven, is bij jou wel intens treurig.quote:

Goed bezigquote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:

Laten we haar gaan slaan morgen en daarna lekker afbieren bij LR in Delft.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil geen sticker van dat enge wijf.

Jij woont in Leiden toch.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De drang, om te weten wat iemand uitspookt in het dagelijks leven, is bij jou wel intens treurig.

Ja relax sfeertje veel kunstacademie studenten je bent overal snel bij,quote:Op donderdag 3 april 2014 16:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Yes. Assendorp is relaxed man. Veel jonge lui, mooie panden en vrijwel geen criminaliteit.

Dan zit ze allang weer in Amsterdam en omstreken.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we haar gaan slaan morgen en daarna lekker afbieren bij LR in Delft.

Ze blijven jouw contract ook maar verlengen ondanks je leeftijd. Heb je seks met de regiomanager?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef Smoofie het volgende:
De Ah waar ik werk is elke dag tot 20:00 open en de XL elke dag tot 22:00.
Is goed. Vrij morgen, kom maar.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we haar gaan slaan morgen en daarna lekker afbieren bij LR in Delft.

Lidl is duurder dan de appie deze week.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De appie bij mij om de hoek iedere dag van 07:00 tot 24:00
Maar ik ga naar de LIDL.

Stad uitfietsen richting station, spoor over en langs de Shell. Dan heb je rechts het CCC en daar begint de Veerallee.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest het googlen. Maar leg nou ff uit waar het ligt.

Met al die vrijstaande huizen?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stad uitfietsen richting station, spoor over en langs de Shell. Dan heb je rechts het CCC en daar begint de Veerallee.

Die wonen veelal in HBX, maar oke.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja relax sfeertje veel kunstacademie studenten je bent overal snel bij,
beetje chillen met gitaar ben in het wezenlanden park.

Vast wel bij een bepaalde productcombi.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lidl is duurder dan de appie deze week.

Sinds Lidl reclame maakt en allerlei kut-prorgamma's sponsort zoals Life and Cooking zijn ze wel duurder geworden.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De appie bij mij om de hoek iedere dag van 07:00 tot 24:00
Maar ik ga naar de LIDL.

Vast contractquote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze blijven jouw contract ook maar verlengen ondanks je leeftijd. Heb je seks met de regiomanager?
[..]
Is goed. Vrij morgen, kom maar.

Maar goed dit zegt misschien meer wat over mijn kennis over Zwolle. Maar dat ik al geen wijk kon uitkiezen om te wonen zegt wel veel.quote:

Kom neuken dan teringkind.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij gaat Elan bepaalde personen op de fiets achterna en op een afstandje bekijken wat ze uitvoeren. Vieze pedo dat het is.

Sowieso is heel Zwolle wel prima. Nergens waar het echt een zooi is. Al vind ik grote delen van Zuid en Stadshagen gewoon intens lelijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar goed dit zegt misschien meer wat over mijn kennis over Zwolle. Maar dat ik al geen wijk kon uitkiezen om te wonen zegt wel veel.

Klopt ook sinds ze marktleider zijn. En die speciale paas/kerst meuk moet je al helemaal niet kopen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds Lidl reclame maakt en allerlei kut-prorgamma's sponsort zoals Life and Cooking zijn ze wel duurder geworden.

elan zit ww debielquote:Op donderdag 3 april 2014 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast. Doen alle mensen dit die in de schuldsanering zitten?

Hahaha met je oren.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast. Doen alle mensen dit die in de schuldsanering zitten?

Stadshagen heeft wel een behoorlijk groot winkelcentrum. Verder is het niet echt een sfeervolle buurtquote:Op donderdag 3 april 2014 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sowieso is heel Zwolle wel prima. Nergens waar het echt een zooi is. Al vind ik grote delen van Zuid en Stadshagen gewoon intens lelijk.

Stijn moet zich weer even als bad guy profileren niet wetende dat ik hem straks kom verkrachten als hij zo door gaat met mij uitmaken voor pedofiel.quote:

Jaren gewoond vond het altijd een verschrikking maar nu ik een paar jaar in Enschede woon verlang ik altijd terug naar Deventer als ik er weer ben.quote:

Waarom mogen wij dat niet onthouden?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan is wel zo'n grote bad guy in het dagelijkse leven, onthoudt u dat niet.

Is niet groot joh. Kut je beter bij Kamperpoort wonen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stadshagen heeft wel een behoorlijk groot winkelcentrum. Verder is het niet echt een sfeervolle buurt

Deventer is toch één al tokkie?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jaren gewoond vond het altijd een verschrikking maar nu ik een paar jaar in Enschede woon verlang ik altijd terug naar Deventer als ik er weer ben.

Ok dombo het olifantje we zullen dit niet onthouden.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan is wel zo'n grote bad guy in het dagelijkse leven, onthoudt u dat niet.

Ik heb daar toen onderzoek moeten doen is best groot winkelcentrum voor zo'n wijk. Als ik dat zeg dan is dat zo.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is niet groot joh. Kut je beter bij Kamperpoort wonen.

Ja al zou ik wel in een van die herenhuizen langs de IJssel of in het centrum willen wonen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deventer is toch één al tokkie?

Doe eens normaal gozert.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok dombo het olifantje we zullen dit niet onthouden.

Marktleider? Dat is AH hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt ook sinds ze marktleider zijn. En die speciale paas/kerst meuk moet je al helemaal niet kopen.

Jammere is dat Zwolle relatief duur is en het aanbod slecht.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja al zou ik wel in een van die herenhuizen langs de IJssel of in het centrum willen wonen.
Is ook meer nostalgie ben er echt opgegroeid etc.

Geef jij nu ook eens een foto van jezelf vrij, kunnen we ook lachen om je kutkop.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok dombo het olifantje we zullen dit niet onthouden.

Ga werken in plaats van op een internetforum posten.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou je puberzoon dan aangelijnd, mij een beetje uitmaken voor pedofiel.

Positie waren ze kwijt toch ? Vandaar die nieuwe prijzen oorlog die begon en weer was afgelopen voor je er erg in had.quote:

Ah heeft veel meer supermarkten man.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Positie waren ze kwijt toch ? Vandaar die nieuwe prijzen oorlog die begon en weer was afgelopen voor je er erg in had.

Bedankt voor dit lieve compliment. Wanneer kom je weer eens een biertje doen? Voor Cambuur thuis?quote:

Nee joh lekker terug van vakantie WW dit dat.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga werken in plaats van op een internetforum posten.

Jawel jij ziet eruit alsof je zo met opgezwolle/the opposistes kan mee doenquote:

Sjaak = Steen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel jij ziet eruit alsof je zo met opgezwolle/the opposistes kan mee doen

Voer voor je hoedenplank jatoch.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel jij ziet eruit alsof je zo met opgezwolle/the opposistes kan mee doen

Moet je weer klappen hebben?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is die vergelijking nooit eerder gemaakt?

Zie jij er nog steeds uit als een jongetje of droog je al aardig op.quote:

Ik ben ook nog maar een klein jongetje.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie jij er nog steeds uit als een jongetje of droog je al aardig op.

Heb je die krullenbol nou nog geneukt of niks geworden ?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maar een klein jongetje.

Onterechte ban dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had het in ieder geval over ongecontroleerde celdeling in Amsterdam deze morgen.

Die Danny woont toch ook in Zwolle?quote:

Solliciteer jij dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso een Feyenoord-mod zou fijn zijn voor het evenwicht.

Nee.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Danny woont toch ook in Zwolle?
Wel eens zien lopen moet wel opvallen met zijn kale kop.

Mwah GGMM is behoorlijk gekapt met dat trollen de laatste weken.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]

Ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof er Feyenoordmoderators komen. Wees realistisch, daar zit geen enkele geschikte mod in dat topic.

#BringBackHappelquote:Op donderdag 3 april 2014 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]

De Muutquote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof er Feyenoordmoderators komen. Wees realistisch, daar zit geen enkele geschikte mod in dat topic.

LittleRabbit was in mijn ogen ook totaal ongeschikt maar die doet het redelijk toch ?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:

GGMM is een idioot. Krijgt het voor elkaar om de meeste vriendelijke man die ik ken weg te krijgen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah GGMM is behoorlijk gekapt met dat trollen de laatste weken.

Carrièremaker alles.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik laat het aan jou je ben al gamesredactie dit dat.

GGMM en stoppen met trollenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah GGMM is behoorlijk gekapt met dat trollen de laatste weken.

Hoezo zou Littlerabbit ongeschikt zijn? Die leefde als user altijd binnen de grenzen en kreeg hoogstens bans voor tetten.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
LittleRabbit was in mijn ogen ook totaal ongeschikt maar die doet het redelijk toch ?

quote:Op donderdag 3 april 2014 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GGMM is een idioot. Krijgt het voor elkaar om de meeste vriendelijke man die ik ken weg te krijgen.
quote:

quote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:

De Don.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GGMM is een idioot. Krijgt het voor elkaar om de meeste vriendelijke man die ik ken weg te krijgen.

Omdat het een ontzettend zuigende eikel is die er op kickt als hij een reactie bij je losmaakt.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou Littlerabbit ongeschikt zijn? Die leefde als user altijd binnen de grenzen en kreeg hoogstens bans voor tetten.

Oooooo, je bedoelt dit filmpje, zeg het dan gelijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat het een ontzettend zuigende eikel is die er op kickt als hij een reactie bij je losmaakt.
Net als GGMM in het Feyenoord topic,

ikquote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:

Ik heb nog altijd respect voor je dat je het zonder schaamte hebt ingesproken/gezongen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oooooo, je bedoelt dit filmpje, zeg het dan gelijk.

Nee niet alleen maar dat.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oooooo, je bedoelt dit filmpje, zeg het dan gelijk.

Ik denk niet dat ik je handje kan vasthouden bij de bekerfinale dit keer Smoofie. Ik heb in die week echt teveel tentaments/projecten.quote:

14-jarigen op dit forum zijn er dan ook niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Alsof iemand een 14-jarige serieus neemt/.

Ik heb nu tentamens, niets geleerd. Kut Diablo 3.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je handje kan vasthouden bij de bekerfinale dit keer Smoofie. Ik heb in die week echt teveel tentaments/projecten.

quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je handje kan vasthouden bij de bekerfinale dit keer Smoofie. Ik heb in die week echt teveel tentaments/projecten.

Dan moet ik van Delft naar Amsterdam om in de combi terug naar Delft te gaanquote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
je zit dan toch alleen maar op fok, kun je net zo goed even naar de kuip gaan

Is die marvel variant nog wat?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nu tentamens, niets geleerd. Kut Diablo 3.

Alsof jij orde kan houden je teelballen zijn nog niet eens ingedaald.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb afgezegd.
Nu denk je dat ik niet serieus ben maar het is wel zo.

Miss is er een opstapregelingquote:Op donderdag 3 april 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik van Delft naar Amsterdam om in de combi terug naar Delft te gaan![]()
Oh en doe eens niet zo onaardig. Ik weet waar je woont hoor!
Nee.quote:

Alle vriendjes van René worden mod.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij orde kan houden je teelballen zijn nog niet eens ingedaald.
Al zou het niemand verbazen dat jij de volgende kroonprins bent gezien je kontkruippraktijken bij René altijd.

Yvonne had hem al aangekondigd.quote:

Niet zo gek die is altijd online.quote:

Zo lekker Sushi eten in Barendrecht dit datquote:Op donderdag 3 april 2014 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is al weer 5 uur.
#dansen
#feest

Ik doe niet onaardig.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik van Delft naar Amsterdam om in de combi terug naar Delft te gaan![]()
Oh en doe eens niet zo onaardig. Ik weet waar je woont hoor!

mijquote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou je dan moeten vragen als mod? Dit forum zit vol incapabele teringdebielen.

Toch weer even mooi een gastje van 16 bang gemaakt.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yvonne had hem al aangekondigd.
Voor het wk-subforum maar dat was natuurlijk maar een opstapje.
Echter vertelde ik hem dat er bepaalde mensen problemen met zijn aanstelling hadden.
Dit was maar een grapje maar hij werd bang.
Haha.

Saind.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou je dan moeten vragen als mod? Dit forum zit vol incapabele teringdebielen.

Ik zie vaker free inso voorbij komen dan dat ik je zie posten.quote:

also also alsoquote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:

Morpheusquote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:

wil je tyron als campagneleider?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb geen aartsvijanden in vbl, beste vrienden met ggmm zelfs 2 positieve notes
dit kan niet meer mis gaan

Zoals jij.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:

Whisky en mod schijnt geen goede combi te zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
also also also
binnenkort ben ik ir. Saind hè, ff dimmen

Ik had jou wel verwacht.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
wil je tyron als campagneleider?
dan win je iig niet
kut tyron

ja was maandje weg in februari maar geen banquote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie vaker free inso voorbij komen dan dat ik je zie posten.

Je hebt onvoldoende startkwalificaties.quote:

Had ik maar geld om altijd whisky te tjappenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Whisky en mod schijnt geen goede combi te zijn.

Ik was een weekje op vakantie en ineens is LR mod.quote:

quote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt onvoldoende startkwalificaties.
Daarbij kan Danny het niet aan als er nog 1 van zijn mods in een luxere auto rondrijdt.

Gewoon admin worden op FOK!quote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Had ik maar geld om altijd whisky te tjappen

Dat laatste kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt onvoldoende startkwalificaties.
Daarbij kan Danny het niet aan als er nog 1 van zijn mods in een luxere auto rondrijdt.

Ik moest snel handelen. Het is dat jij je tijdelijke vertrek had aangekondigdquote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik was een weekje op vakantie en ineens is LR mod.
Ik kreeg er gewoon een hardnekkige griep van...

Jij krijgt gratis whisky en nog krijgt de nr 1 mod kandidaat geen steun van jouquote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Had ik maar geld om altijd whisky te tjappen

bedankt rens ik zal coulant staan tegen vi hooligans uiteraardquote:Op donderdag 3 april 2014 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
1. Inso
2. Johannes
3. Knut
Dit zijn mijn drie kandidaten. Alleen hoop ik geen Johannes want waar zouden we zijn zonder deze VI Hooligan?

Dank!quote:Op donderdag 3 april 2014 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt rens ik zal coulant staan tegen vi hooligans uiteraard

Gewoon klappen tochquote:

nee 2 maanden nuchter mi mang vandaagquote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon klappen tochDe laatste tijd veel Grolsch, terwijl ik Grolsch altijd vies vond maar die beugels

2 maanden al?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee 2 maanden nuchter mi mang vandaag
grolsch altijd chill, als ik in nederland was altijd bij pathe paar beugeltjes tijdens biosje niets mis mee

RIP aan de nabestaanden. " Hij was tenminste eerlijk in al zijn onredelijkheid" op de steen graag.quote:

Heeft ie al zo vaak gehad toch?quote:

2 maanden???quote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
grolsch altijd chill, als ik in nederland was altijd bij pathe paar beugeltjes tijdens biosje niets mis mee

Klopt, er zijn geen permbans. Maar het zal niet voor een weekje zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft ie al zo vaak gehad toch?
Ik zie hem binnenkort wel weer in het Feijenoord-topic verschijnen na het seizoensslot.

quote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]

Die zijn er wel degelijk maatje van mij die ooit foto's van Yvonne naar Rukman stuurde om er over te rukken is al sinds 2007 gebanned.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, er zijn geen permbans. Maar het zal niet voor een weekje zijn.

Expres niet op de foto gezetquote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pics van de hoogstwaarschijnlijke vrouw achter je laptop.

Orval. Trappist en moeilijk lekker.quote:

Geen idee dacht afkoelperiode.quote:

Haha awesome.quote:

quote:Op donderdag 3 april 2014 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee dacht afkoelperiode.
Wauw je bent een burgerlulletje aan het worden Inso.

afkoelperiode gaat niet werkenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee dacht afkoelperiode.
Wauw je bent een burgerlulletje aan het worden Inso.

mag ik in de zomer een legia sjaal opsturenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wie koopt er een officiele Ado den Haag zonnebril voor mijn verjaardag?

ja denk niet dat ik een klein beetje kan drinkenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Je gaat voor permanent dus? Wel makkelijker dan een klein beetje drinken voor veel mensen ja.

Mag je wel een klein beetje sos gebruiken?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja denk niet dat ik een klein beetje kan drinken

M'n pa staat ook al 33 jaar droog na een tijdje een fles jenever per dag, voor hem is het ook hollen of stilstaanquote:Op donderdag 3 april 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]

nooit gebruiktquote:Op donderdag 3 april 2014 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag je wel een klein beetje sos gebruiken?

Ik heb niets liever. Kom het anders brengen.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag ik in de zomer een legia sjaal opsturen

't Is erfelijk toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:15 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n pa staat ook al 33 jaar droog na een tijdje een fles jenever per dag, voor hem is het ook hollen of stilstaan

zoiets was het bij mij ook wel laatste jaar, dus beter niets.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:15 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n pa staat ook al 33 jaar droog na een tijdje een fles jenever per dag, voor hem is het ook hollen of stilstaan

the haquequote:Op donderdag 3 april 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb niets liever. Kom het anders brengen.
Kijken we deze dvd nog samen.
http://www.ebay.nl/itm/DV(...)ULTRAS-/350753192982

Is ook bijna niet te doen in Johannesburg ook weer schandalig losgegaanquote:Op donderdag 3 april 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]

Zo hee!quote:Op donderdag 3 april 2014 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook bijna niet te doen in Johannesburg ook weer schandalig losgegaan.
Bleek dat ik me in een dronken bui had opgegeven voor zo'n haaisafari stond er om half 8 gids voor de hotelkamer die ons naar de haven zou brengen maar heb hem geld gegeven bijna 80 euro en ben mooi weer plat gegaan fuck it .

Mooi zonde ik zou gewoon gegaan zijn.quote:

Zo'n safari maak je niet vaak meequote:Op donderdag 3 april 2014 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi zonde ik zou gewoon gegaan zijn.

Daarom kater of niet dat soort dingen ga je toch niet afzeggen.quote:

Ik durfde helemaal niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarom kater of niet dat soort dingen ga je toch niet afzeggen.

Wow.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:29 schreef Saind het volgende:
mi gaddo
[ afbeelding ]
Duitse muziekproducer

Lijkt wel druk vandaagquote:Op donderdag 3 april 2014 17:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijna topic 3
Ik ben weer terug, trutten.

Ik drink Highland Park 12quote:Op donderdag 3 april 2014 17:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En al bier gedronken
Ik drink nu een sapje en lees een blaadje over wielrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |