Bam. Meteen gekwalificeerd.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah 30-35 zoiets denk ik. Ligt aan de persoon ook.
Ok, en als een gespierde jonge god van 18 16 nou schriftelijk een verzoek indient die liefdesgrot weer eens lekker door te smeren, 1 avondje no strings attached?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droomquote:Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat het chloor je huidje strak en jong houdt?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik badmeester in opleiding ben?
Wist iemand hier dat Mikey vader was?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah ja lil diva logeert/woont weer drie dagen in de week bij mij.
Ik zei ligt aan de persoon hequote:
Nee man dat is gewoon vies.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, en als een gespierde jonge god van 18 16 nou schriftelijk een verzoek indient die liefdesgrot weer eens lekker door te smeren, 1 avondje no strings attached?
Ik ben al 21 hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, en als een [b]gespierde jonge god [/b]van 18 16 nou schriftelijk een verzoek indient die liefdesgrot weer eens lekker door te smeren, 1 avondje no strings attached?
In het verleden wel eens overgehad hier maar loop er niet mee te koop ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wist iemand hier dat Mikey vader was?
Je grootste mattie van FOK! wist het niet eensquote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het verleden wel eens overgehad hier maar loop er niet mee te koop ofzo.
Bijkomend voordeel.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat het chloor je huidje strak en jong houdt?
Wat wil je van me weten? Foto heb je al.quote:
Avondje samen series kijken dan maar?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]Helaas. En je kijkt nog wel goeie series is wel een pluspuntje!
Oh je had het over je eigen kind. Ik had geen ideequote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het verleden wel eens overgehad hier maar loop er niet mee te koop ofzo.
het lijkt mij ook wel kek om mensen met die haak uit het water te halen.quote:
als er gras op groeit mag je er op spelenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer hun mond groot genoeg is moet het kunnen.
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat wil je van me weten? Foto heb je al.
Ik heb al iemand he? Mochten jullie dat nog niet hebben meegekregen. Avondje 24 kijken is overigens wel aanlokkelijkquote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Avondje samen series kijken dan maar?
Hou je smoel gewoon, lange darm.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aan jouw kop is niks meer te doen man.
Of onder te drukken.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
het lijkt mij ook wel kek om mensen met die haak uit het water te halen.
Er is altijd iemand die eerlijk moet zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je smoel gewoon, lange darm.
Als jij net zo lekker bent als Kim teken ik ervoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al iemand he? Mochten jullie dat nog niet hebben meegekregen. Avondje 24 kijken is overigens wel aanlokkelijk
Toch, gasten van 24 die serieus met iemand van 16 ofzo gaanquote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
als er gras op groeit mag je er op spelen
Komt die ook op de volgende sjoelmeet?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al iemand he? Mochten jullie dat nog niet hebben meegekregen. Avondje 24 kijken is overigens wel aanlokkelijk
Knut wist het volgens mij wel hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je grootste mattie van FOK! wist het niet eens
Je weet best dat ik al wat langere tijd onzeker ben over mijn uiterlijk, en dan zeg je dit.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is altijd iemand die eerlijk moet zijn.
Het is wat, Mijn ex heeft der altijd naar die moderne kinder tv meuk laten kijken.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je grootste mattie van FOK! wist het niet eens
Je moet ook niet met ze praten, amateur.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch, gasten van 24 die serieus met iemand van 16 ofzo gaan. Vaak nog van die domme wijven ook, na 1 uur ben ik die al zat.
Is ze nog steeds zo lekker?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als jij net zo lekker bent als Kim teken ik ervoor.
Geen idee. Maar al komt ie niet gewoon komen man! Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt die ook op de volgende sjoelmeet?
Als ik in roffa woon kom ik ook namelijk.
Ik zie het probleem niet. Wat is je secondlove profiel? Voeg ik je toe.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Dan maak ik ook weer mijn glorieuze sjoel comebackquote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sorry. Voortaan ga ik net als sommige wijven op je profielfoto reageren: "mooie schatje" "prachtig lieverd" terwijl het wijf in kwestie zo lelijk is als de nacht.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je weet best dat ik al wat langere tijd onzeker ben over mijn uiterlijk, en dan zeg je dit.
Ik heb het over van die mensen die ze als vriendin nemen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet ook niet met ze praten, amateur.
Vreemdgaan is gewoonquote:Op donderdag 3 april 2014 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Wat is je secondlove profiel? Voeg ik je toe.
De ene neger is de andere niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina valt niet op negers. Helaas Jimi
Van de week nog een pedopas uitgeprint voor een maatje van mij.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch, gasten van 24 die serieus met iemand van 16 ofzo gaan. Vaak nog van die domme wijven ook, na 1 uur ben ik die al zat.
Goede opvoeding!quote:Op donderdag 3 april 2014 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is wat, Mijn ex heeft der altijd naar die moderne kinder tv meuk laten kijken.
Heb maar gelijk wat bassie en adriaan dvd's besteld om te redden wat er nog te redden valt.
Heb je al een crib gevonden?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mensen van 24 die een 16-jarige als vriendin hebben, die hebben een mentaal defect waardoor ze zelf in principe ook als 16-jarig beschouwd moeten worden.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het over van die mensen die ze als vriendin nemen.
Kom je op een feestje met iemand van 15, waar praat je dan overquote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van de week nog een pedopas uitgeprint voor een maatje van mij.
Komt ie ineens met het verhaal dat hij al een paar dates heeft gehad met een wijf van 15
al zie ze er wel ouder uit, dat doe je toch niet man.
Mogen jou kids naar die disney nickelodeon meuk kijken?quote:
Dan verbreek je je relatie even.quote:
Kapiteintje deed dat wel op mijn Facebookquote:Op donderdag 3 april 2014 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry. Voortaan ga ik net als sommige wijven op je profielfoto reageren: "mooie schatje" "prachtig lieverd" terwijl het wijf in kwestie zo lelijk is als de nacht.
Haar gladde onbeminde gleufquote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom je op een feestje met iemand van 15, waar praat je dan over
quote:
Rawrquote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Vraag LR maar ik ga dat niet over mezelf zeggen als het al zo is
Godverdomme smerig.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van de week nog een pedopas uitgeprint voor een maatje van mij.
Komt ie ineens met het verhaal dat hij al een paar dates heeft gehad met een wijf van 15
al zie ze er wel ouder uit, dat doe je toch niet man.
Hij meende het.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kapiteintje deed dat wel op mijn Facebook
SK voor W3, maar in W1. Nu kaart aangevraagd voor W1 of W2quote:Op donderdag 3 april 2014 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welk vak zitten jullie allemaal ? Volgend jaar misschien met mijn broertje een seizoenskaart halen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met wijfies die ouder lijken, en gasten die jou bekijken. In het.. verre verre verre Oosten.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie wel een foto'tje in mijn DM verschijnenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Vraag LR maar ik ga dat niet over mezelf zeggen als het al zo is
Dankjequote:Op donderdag 3 april 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
RawrDe jaren zijn bij Karina niet af te lezen.
Kijk maar in mijn fobo OF kom een keer sjoelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zie wel een foto'tje in mijn DM verschijnen
Je begint het te snappenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met wijfies die ouder lijken, en gasten die jou bekijken. In het.. verre verre verre Oosten.
En wanneer kun je er dan in denk je?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yes, al voorlopige koopcontract getekend nu een hypotheek aan het hosselen.
Waar ergens?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yes, al voorlopige koopcontract getekend nu een hypotheek aan het hosselen.
Ja, bij elke ander maat had ik er wat van gezegd maar de beste man in kwestie is al een tijd (manisch) depressief of iets wat er op lijkt.quote:
Nu ga ik even loeren ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fobo OF kom een keer sjoelen.
Pff, ik hoop over een week of 5 de sleutel krijgen. Maar dan is er nog veel te doen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En wanneer kun je er dan in denk je?
Dan ga je dat soort dingen doen he.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, bij elke ander maat had ik er wat van gezegd maar de beste man in kwestie is al een tijd (manisch) depressief of iets wat er op lijkt.
VBL-feestje in de tuinquote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff, ik hoop over een week of 5 de sleutel krijgen. Maar dan is er nog veel te doen natuurlijk.
In ieder geval deze zomer wil ik kunnen bbq-en in eigen tuin.
Ik zou me ook schamen bij mn familie, maarja. Mn nichtje gaat met iemand van 24 vlgens mij.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad.
Avondje uit, oh laat jij je ID maar even zien mevrouw. Sta je dan gvd voor lul.
Nieuwbouw in het oude noorden?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oude Noorden. Nieuwbouwprojectje aan de zwaanshals.
Kijken eerlijk gezegd niet heel veel tv. Die oudste was wel fan van het hele studio 100 gebeuren en kijkt volgens mij ook wel Nick jr. Daardoor kan ze ook al heel aardig Engels. Voor een 4/jarige that is.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mogen jou kids naar die disney nickelodeon meuk kijken?
Zonder dat het hier gelijk een oud topic gaat worden ik zit er aan te denken die shit te verbieden.
Waar we nog altijd ontzettend benieuwd naar zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
De ene psycho pakt een klein kind, de ander roept dat hij een BN'er heeft geneukt.
Meh verbouwen en behangen en verven is echt matig. Ben je een beetje handig?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff, ik hoop over een week of 5 de sleutel krijgen. Maar dan is er nog veel te doen natuurlijk.
In ieder geval deze zomer wil ik kunnen bbq-en in eigen tuin.
Mooie plek.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh nieuwbouw dan hoef je niet zo heel veel te doen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik beken, het was Patricia Paay.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar we nog altijd ontzettend benieuwd naar zijn.
De mijne ook, oh wacht dat was ik zelfquote:Op donderdag 3 april 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
de werkster heeft goed gepoetst en niets gestolen
Je kan onder deze vechtpartij uitkomen als je af en toe bij me op visite komt bij m'n vakantiehuisje aan de Rottemerenquote:
Ik dacht dat je zei BN'er.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik beken, het was Patricia Paay.
Was dan ook geen Poolsequote:Op donderdag 3 april 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
de werkster heeft goed gepoetst en niets gestolen
ik word te luiquote:Op donderdag 3 april 2014 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
De mijne ook, oh wacht dat was ik zelf
Nee, dus ik laat bijna alles doen. Werkspotquote:Op donderdag 3 april 2014 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh verbouwen en behangen en verven is echt matig. Ben je een beetje handig?
Dat is het betere werk gister zat ze hier naar een programma te kijken waar een negerin een mode bedrijf moest runnen gevolgd door iets met een mannetje met een ongelooflijke irritante helium stem toen was het gelukkig voetbal tijd.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijken eerlijk gezegd niet heel veel tv. Die oudste was wel fan van het hele studio 100 gebeuren en kijkt volgens mij ook wel Nick jr. Daardoor kan ze ook al heel aardig Engels. Voor een 4/jarige that is.
Die kleine kijkt geen tv. Heel soms kijkt hij wat filmpjes op YouTube. Die is voor de rest altijd aan het spelen. Heeft een eigen gereedschapset en een tractor. Vindt hij interessanter.
Mocht ik ooit gaan verhuizen dan laat ik het ook door een werkspotter doen denk ik. Verhuizen vind ik trouwens ook een drama. Het liefst zou ik dan een verhuizer nemen die echt ALLES voor je doetquote:Op donderdag 3 april 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dus ik laat bijna alles doen. Werkspot![]()
Het enige wat ik zelf ga doen is verhuizen en wat schilderen. En ik moet natuurlijk ook dingen ophangen enzo.
Al laat ik mn vader dat doen denk ik. In mn huidige huis heb ik geprobeerd kapstokhaakjes in de muur te boren maar die lagen na 2 weken weer op de grond. Sindsdien liggen de jassen in een hoek.
Alsof ze dat gaat vertellenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
Vaders die accepteren dat hun dochter van 14 met een jongen van 18+ gaat.
True Jacksonquote:Op donderdag 3 april 2014 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is het betere werk gister zat ze hier naar een programma te kijken waar een negerin een mode bedrijf moest runnen gevolgd door iets met een mannetje met een ongelooflijke irritante helium stem toen was het gelukkig voetbal tijd.
Zo ken ik er ook een die beweerde de dochter van Joop Munsterman te doen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
De ene psycho pakt een klein kind, de ander roept dat hij een BN'er heeft geneukt.
Op vakantie had ik een "vakantievriend" en die had zijn vriendin van 14 meegenomenquote:
Ik was 21 mijn huidige vriendin 16 toen we iets met elkaar kregen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
Ik ging als 20-jarige met een 16-jarige. Nog steeds verliefd op dat teringwijf
Verhuizen staan er bij mij altijd nog een jaarlang dozen her en der omdat ik te lui ben het uit te pakkenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mocht ik ooit gaan verhuizen dan laat ik het ook door een werkspotter doen denk ik. Verhuizen vind ik trouwens ook een drama. Het liefst zou ik dan een verhuizer nemen die echt ALLES voor je doet
Heb ik ook op zolder. Dozen met boeken die ik niet kwijt kan hierquote:Op donderdag 3 april 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verhuizen staan er bij mij altijd nog een jaarlang dozen her en der omdat ik te lui ben het uit te pakken
Haar moeder is antrosopofist dus die vond alles goedquote:Op donderdag 3 april 2014 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was 21 mijn huidige vriendin 16 toen we iets met elkaar kregen.
Moet kunnen als je maar goed met de ouders kan en goeie afspraken maakt.
Ja volgens mij wel onzinnige programma alsof een negerin ooit zo een bedrijf kan runnen.quote:
Maatje van me heeft bepaalde zaken met de dochter van Arie Slob gedaan. Ik kan je wel vertellen dat die zaken niet overeenkwamen met de normen en waarden van een goede ChristenUnie-politicus.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een die beweerde de dochter van Joop Munsterman te doen.
Vervolgens kwamen we haar een keer tegen bij uitgaan en maar eens nagevraagd.
Nog nooit een indo zo rood zien worden,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |