Knut wist het volgens mij wel hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je grootste mattie van FOK! wist het niet eens
Je weet best dat ik al wat langere tijd onzeker ben over mijn uiterlijk, en dan zeg je dit.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is altijd iemand die eerlijk moet zijn.
Het is wat, Mijn ex heeft der altijd naar die moderne kinder tv meuk laten kijken.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je grootste mattie van FOK! wist het niet eens
Je moet ook niet met ze praten, amateur.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch, gasten van 24 die serieus met iemand van 16 ofzo gaan. Vaak nog van die domme wijven ook, na 1 uur ben ik die al zat.
Is ze nog steeds zo lekker?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als jij net zo lekker bent als Kim teken ik ervoor.
Geen idee. Maar al komt ie niet gewoon komen man! Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt die ook op de volgende sjoelmeet?
Als ik in roffa woon kom ik ook namelijk.
Ik zie het probleem niet. Wat is je secondlove profiel? Voeg ik je toe.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al iemand he? Mochten jullie dat nog niet hebben meegekregen. Avondje 24 kijken is overigens wel aanlokkelijk
Dan maak ik ook weer mijn glorieuze sjoel comebackquote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sorry. Voortaan ga ik net als sommige wijven op je profielfoto reageren: "mooie schatje" "prachtig lieverd" terwijl het wijf in kwestie zo lelijk is als de nacht.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je weet best dat ik al wat langere tijd onzeker ben over mijn uiterlijk, en dan zeg je dit.
Ik heb het over van die mensen die ze als vriendin nemen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet ook niet met ze praten, amateur.
Vreemdgaan is gewoonquote:Op donderdag 3 april 2014 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Wat is je secondlove profiel? Voeg ik je toe.
De ene neger is de andere niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina valt niet op negers. Helaas Jimi
Van de week nog een pedopas uitgeprint voor een maatje van mij.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch, gasten van 24 die serieus met iemand van 16 ofzo gaan. Vaak nog van die domme wijven ook, na 1 uur ben ik die al zat.
Goede opvoeding!quote:Op donderdag 3 april 2014 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is wat, Mijn ex heeft der altijd naar die moderne kinder tv meuk laten kijken.
Heb maar gelijk wat bassie en adriaan dvd's besteld om te redden wat er nog te redden valt.
Heb je al een crib gevonden?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mensen van 24 die een 16-jarige als vriendin hebben, die hebben een mentaal defect waardoor ze zelf in principe ook als 16-jarig beschouwd moeten worden.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het over van die mensen die ze als vriendin nemen.
Kom je op een feestje met iemand van 15, waar praat je dan overquote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van de week nog een pedopas uitgeprint voor een maatje van mij.
Komt ie ineens met het verhaal dat hij al een paar dates heeft gehad met een wijf van 15
al zie ze er wel ouder uit, dat doe je toch niet man.
Mogen jou kids naar die disney nickelodeon meuk kijken?quote:
Dan verbreek je je relatie even.quote:
Kapiteintje deed dat wel op mijn Facebookquote:Op donderdag 3 april 2014 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry. Voortaan ga ik net als sommige wijven op je profielfoto reageren: "mooie schatje" "prachtig lieverd" terwijl het wijf in kwestie zo lelijk is als de nacht.
Haar gladde onbeminde gleufquote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom je op een feestje met iemand van 15, waar praat je dan over
quote:
Rawrquote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Vraag LR maar ik ga dat niet over mezelf zeggen als het al zo is
Godverdomme smerig.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van de week nog een pedopas uitgeprint voor een maatje van mij.
Komt ie ineens met het verhaal dat hij al een paar dates heeft gehad met een wijf van 15
al zie ze er wel ouder uit, dat doe je toch niet man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |