Waar we nog altijd ontzettend benieuwd naar zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
De ene psycho pakt een klein kind, de ander roept dat hij een BN'er heeft geneukt.
Meh verbouwen en behangen en verven is echt matig. Ben je een beetje handig?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff, ik hoop over een week of 5 de sleutel krijgen. Maar dan is er nog veel te doen natuurlijk.
In ieder geval deze zomer wil ik kunnen bbq-en in eigen tuin.
Mooie plek.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oude Noorden. Nieuwbouwprojectje aan de zwaanshals.
Oh nieuwbouw dan hoef je niet zo heel veel te doen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oude Noorden. Nieuwbouwprojectje aan de zwaanshals.
Ik beken, het was Patricia Paay.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar we nog altijd ontzettend benieuwd naar zijn.
De mijne ook, oh wacht dat was ik zelfquote:Op donderdag 3 april 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
de werkster heeft goed gepoetst en niets gestolen
Je kan onder deze vechtpartij uitkomen als je af en toe bij me op visite komt bij m'n vakantiehuisje aan de Rottemerenquote:
Ik dacht dat je zei BN'er.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik beken, het was Patricia Paay.
Was dan ook geen Poolsequote:Op donderdag 3 april 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
de werkster heeft goed gepoetst en niets gestolen
ik word te luiquote:Op donderdag 3 april 2014 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
De mijne ook, oh wacht dat was ik zelf
Nee, dus ik laat bijna alles doen. Werkspotquote:Op donderdag 3 april 2014 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh verbouwen en behangen en verven is echt matig. Ben je een beetje handig?
Dat is het betere werk gister zat ze hier naar een programma te kijken waar een negerin een mode bedrijf moest runnen gevolgd door iets met een mannetje met een ongelooflijke irritante helium stem toen was het gelukkig voetbal tijd.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijken eerlijk gezegd niet heel veel tv. Die oudste was wel fan van het hele studio 100 gebeuren en kijkt volgens mij ook wel Nick jr. Daardoor kan ze ook al heel aardig Engels. Voor een 4/jarige that is.
Die kleine kijkt geen tv. Heel soms kijkt hij wat filmpjes op YouTube. Die is voor de rest altijd aan het spelen. Heeft een eigen gereedschapset en een tractor. Vindt hij interessanter.
Mocht ik ooit gaan verhuizen dan laat ik het ook door een werkspotter doen denk ik. Verhuizen vind ik trouwens ook een drama. Het liefst zou ik dan een verhuizer nemen die echt ALLES voor je doetquote:Op donderdag 3 april 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dus ik laat bijna alles doen. Werkspot![]()
Het enige wat ik zelf ga doen is verhuizen en wat schilderen. En ik moet natuurlijk ook dingen ophangen enzo.
Al laat ik mn vader dat doen denk ik. In mn huidige huis heb ik geprobeerd kapstokhaakjes in de muur te boren maar die lagen na 2 weken weer op de grond. Sindsdien liggen de jassen in een hoek.
Alsof ze dat gaat vertellenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
Vaders die accepteren dat hun dochter van 14 met een jongen van 18+ gaat.
True Jacksonquote:Op donderdag 3 april 2014 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is het betere werk gister zat ze hier naar een programma te kijken waar een negerin een mode bedrijf moest runnen gevolgd door iets met een mannetje met een ongelooflijke irritante helium stem toen was het gelukkig voetbal tijd.
Zo ken ik er ook een die beweerde de dochter van Joop Munsterman te doen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
De ene psycho pakt een klein kind, de ander roept dat hij een BN'er heeft geneukt.
Op vakantie had ik een "vakantievriend" en die had zijn vriendin van 14 meegenomenquote:
Ik was 21 mijn huidige vriendin 16 toen we iets met elkaar kregen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
Ik ging als 20-jarige met een 16-jarige. Nog steeds verliefd op dat teringwijf
Verhuizen staan er bij mij altijd nog een jaarlang dozen her en der omdat ik te lui ben het uit te pakkenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mocht ik ooit gaan verhuizen dan laat ik het ook door een werkspotter doen denk ik. Verhuizen vind ik trouwens ook een drama. Het liefst zou ik dan een verhuizer nemen die echt ALLES voor je doet
Heb ik ook op zolder. Dozen met boeken die ik niet kwijt kan hierquote:Op donderdag 3 april 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verhuizen staan er bij mij altijd nog een jaarlang dozen her en der omdat ik te lui ben het uit te pakken
Haar moeder is antrosopofist dus die vond alles goedquote:Op donderdag 3 april 2014 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was 21 mijn huidige vriendin 16 toen we iets met elkaar kregen.
Moet kunnen als je maar goed met de ouders kan en goeie afspraken maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |