Hij meende het.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kapiteintje deed dat wel op mijn Facebook
SK voor W3, maar in W1. Nu kaart aangevraagd voor W1 of W2quote:Op donderdag 3 april 2014 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welk vak zitten jullie allemaal ? Volgend jaar misschien met mijn broertje een seizoenskaart halen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom je op een feestje met iemand van 15, waar praat je dan over
Met wijfies die ouder lijken, en gasten die jou bekijken. In het.. verre verre verre Oosten.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom je op een feestje met iemand van 15, waar praat je dan over
Ik zie wel een foto'tje in mijn DM verschijnenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Vraag LR maar ik ga dat niet over mezelf zeggen als het al zo is
Dankjequote:Op donderdag 3 april 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
RawrDe jaren zijn bij Karina niet af te lezen.
Kijk maar in mijn fobo OF kom een keer sjoelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zie wel een foto'tje in mijn DM verschijnen
Je begint het te snappenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met wijfies die ouder lijken, en gasten die jou bekijken. In het.. verre verre verre Oosten.
En wanneer kun je er dan in denk je?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yes, al voorlopige koopcontract getekend nu een hypotheek aan het hosselen.
Waar ergens?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yes, al voorlopige koopcontract getekend nu een hypotheek aan het hosselen.
Ja, bij elke ander maat had ik er wat van gezegd maar de beste man in kwestie is al een tijd (manisch) depressief of iets wat er op lijkt.quote:
Nu ga ik even loeren ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fobo OF kom een keer sjoelen.
Pff, ik hoop over een week of 5 de sleutel krijgen. Maar dan is er nog veel te doen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En wanneer kun je er dan in denk je?
Dan ga je dat soort dingen doen he.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, bij elke ander maat had ik er wat van gezegd maar de beste man in kwestie is al een tijd (manisch) depressief of iets wat er op lijkt.
VBL-feestje in de tuinquote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff, ik hoop over een week of 5 de sleutel krijgen. Maar dan is er nog veel te doen natuurlijk.
In ieder geval deze zomer wil ik kunnen bbq-en in eigen tuin.
Ik zou me ook schamen bij mn familie, maarja. Mn nichtje gaat met iemand van 24 vlgens mij.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad.
Avondje uit, oh laat jij je ID maar even zien mevrouw. Sta je dan gvd voor lul.
Nieuwbouw in het oude noorden?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oude Noorden. Nieuwbouwprojectje aan de zwaanshals.
Kijken eerlijk gezegd niet heel veel tv. Die oudste was wel fan van het hele studio 100 gebeuren en kijkt volgens mij ook wel Nick jr. Daardoor kan ze ook al heel aardig Engels. Voor een 4/jarige that is.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mogen jou kids naar die disney nickelodeon meuk kijken?
Zonder dat het hier gelijk een oud topic gaat worden ik zit er aan te denken die shit te verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |