En wat denk je. Geslaagd in de opzet?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb eerst drie kwartier gewacht tot ik nuchter genoeg was om voor de dag te komen toen heb ik maar eens aangebeld met de melding dat de kat in mijn schuur zat.
Ik zat er aan te denken om er eens een te vragen of ze willen babysitten als ik moet werkenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kan je ze versieren door een mooi youtube filmpje van de dames op het strand te maken.
Wacht whut...quote:Op donderdag 3 april 2014 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om er eens een te vragen of ze willen babysitten als ik moet werken
Ja ik mag koopavonden mee draaien bij mijn oude werkgever.quote:
Mwah 30-35 zoiets denk ik. Ligt aan de persoon ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is jouw ondergrens qua leeftijd karina?
Jij bent zelf ook van de wat jongere chickies, ouwe reusquote:Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
meisjes boven de elf bepalen het zelf ditdat
Wanneer hun mond groot genoeg is moet het kunnen.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee over dat babysitten.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik mag koopavonden mee draaien bij mijn oude werkgever.
Het is een begin.
Ik weet eerlijk gezegd niet beter.quote:
nee papa doet het onder de elfquote:Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze oud genoeg zijn om te schommelen, dan kunnen ze wippen ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer hun mond groot genoeg is moet het kunnen.
Ah ja lil diva logeert/woont weer drie dagen in de week bij mij.quote:
Waarom denk je dat ik badmeester in opleiding ben?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet beter.
Ik zeg niksquote:Op donderdag 3 april 2014 15:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is 25 ofzo, maar hij houdt gewoon van wat jonger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |