Porchmonkeys moet je dan zeggen.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alles loopt kut, ik word veel gebeld. Negers die te lui zijn om te werken, en die ik steeds aan het werk moet zetten
Uh ja wat is datquote:
Ik viel inslaap in de eerste helftquote:Op donderdag 3 april 2014 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga dat niet voor mijn plezier zitten kijken, dus nee
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg dat wel en nu ook nog blof op de radio
Oh irritant ja. Ik had vanmorgen migraine, recept gehaald bij de huisarts, naar de apotheek, is daar de stroom uitgevallenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alles loopt kut, ik word veel gebeld. Negers die te lui zijn om te werken, en die ik steeds aan het werk moet zetten
Ik hoop op drastische veranderingen in het spel, maar frank verneukt allesquote:Op donderdag 3 april 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik viel inslaap in de eerste helftWat een seizoen dit
Den Haag was gelukkig spannender.
Welk vak zitten jullie allemaal ? Volgend jaar misschien met mijn broertje een seizoenskaart halen.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
20-04 Hopelijk een zonnige zondag, wie komt er een biertje doen in de buurt van de Kuip![]()
Heb jij geen mooi zusje of buurmeisje?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welk vak zitten jullie allemaal ? Volgend jaar misschien met mijn broertje een seizoenskaart halen.
Wat zou jij veranderen?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop op drastische veranderingen in het spel, maar frank verneukt alles![]()
![]()
. En het TH is naïef, van der Sar zorgt niet voor extra inkomsten en de Arena heeft nog steeds regenboog stoelen.
Wel vier mooie blonde buurmeisjes als de moeder meetelt..quote:Op donderdag 3 april 2014 15:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij geen mooi zusje of buurmeisje?
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stond los van hem. Hij heeft genoeg mannen gevraagd om de 13 jarige getalenteerde perfectie die hij is mee te nemen.
Ik zou spiegels ophangen bij de achterwand van 410. Zo kunnen ze met hun rug naar het veld springen en toch nog het schitterende spel aanschouwen. Bovendien komen de spiegels ook goed van pas bij het coke snuiven.quote:
heeft ook een mooie hont.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Depay kan heel hard schieten.
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel vier mooie blonde buurmeisjes als de moeder meetelt..
Gister zat de kat in mijn schuur dat was een mooi excuus om contact te leggen.
Ik schat de kans dat hij allebei zijn benen breekt groter in.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Bojan doet een double-double zondag.
2 kools en 2 assists.
Gewoon nietsvermoedend, met je fallus uit je broek, aanbellen voor een kopje suiker.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe pakte je dit precies aan, of hield je het eerste contact netjes en merkte je enkel zaken als het mooie weer op?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De dochters tussen de 14 en 20 denk ik,quote:
Ik heb eerst drie kwartier gewacht tot ik nuchter genoeg was om voor de dag te komen toen heb ik maar eens aangebeld met de melding dat de kat in mijn schuur zat.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe pakte je dit precies aan, of hield je het eerste contact netjes en merkte je enkel zaken als het mooie weer op?
Misschien kan je ze versieren door een mooi youtube filmpje van de dames op het strand te maken.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb eerst drie kwartier gewacht tot ik nuchter genoeg was om voor de dag te komen toen heb ik maar eens aangebeld met de melding dat de kat in mijn schuur zat.
Die van 20 is wel goed.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De dochters tussen de 14 en 20 denk ik,
Moeders schat ik midden veertig.
En wat denk je. Geslaagd in de opzet?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb eerst drie kwartier gewacht tot ik nuchter genoeg was om voor de dag te komen toen heb ik maar eens aangebeld met de melding dat de kat in mijn schuur zat.
Ik zat er aan te denken om er eens een te vragen of ze willen babysitten als ik moet werkenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kan je ze versieren door een mooi youtube filmpje van de dames op het strand te maken.
Wacht whut...quote:Op donderdag 3 april 2014 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om er eens een te vragen of ze willen babysitten als ik moet werken
Ja ik mag koopavonden mee draaien bij mijn oude werkgever.quote:
Mwah 30-35 zoiets denk ik. Ligt aan de persoon ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is jouw ondergrens qua leeftijd karina?
Jij bent zelf ook van de wat jongere chickies, ouwe reusquote:Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
meisjes boven de elf bepalen het zelf ditdat
Wanneer hun mond groot genoeg is moet het kunnen.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee over dat babysitten.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik mag koopavonden mee draaien bij mijn oude werkgever.
Het is een begin.
Ik weet eerlijk gezegd niet beter.quote:
nee papa doet het onder de elfquote:Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze oud genoeg zijn om te schommelen, dan kunnen ze wippen ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer hun mond groot genoeg is moet het kunnen.
Ah ja lil diva logeert/woont weer drie dagen in de week bij mij.quote:
Waarom denk je dat ik badmeester in opleiding ben?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet beter.
Ik zeg niksquote:Op donderdag 3 april 2014 15:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is 25 ofzo, maar hij houdt gewoon van wat jonger.
Bam. Meteen gekwalificeerd.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah 30-35 zoiets denk ik. Ligt aan de persoon ook.
Ok, en als een gespierde jonge god van 18 16 nou schriftelijk een verzoek indient die liefdesgrot weer eens lekker door te smeren, 1 avondje no strings attached?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droomquote:Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat het chloor je huidje strak en jong houdt?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik badmeester in opleiding ben?
Wist iemand hier dat Mikey vader was?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah ja lil diva logeert/woont weer drie dagen in de week bij mij.
Ik zei ligt aan de persoon hequote:
Nee man dat is gewoon vies.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, en als een gespierde jonge god van 18 16 nou schriftelijk een verzoek indient die liefdesgrot weer eens lekker door te smeren, 1 avondje no strings attached?
Ik ben al 21 hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, en als een [b]gespierde jonge god [/b]van 18 16 nou schriftelijk een verzoek indient die liefdesgrot weer eens lekker door te smeren, 1 avondje no strings attached?
In het verleden wel eens overgehad hier maar loop er niet mee te koop ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wist iemand hier dat Mikey vader was?
Je grootste mattie van FOK! wist het niet eensquote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het verleden wel eens overgehad hier maar loop er niet mee te koop ofzo.
Bijkomend voordeel.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat het chloor je huidje strak en jong houdt?
Wat wil je van me weten? Foto heb je al.quote:
Avondje samen series kijken dan maar?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]Helaas. En je kijkt nog wel goeie series is wel een pluspuntje!
Oh je had het over je eigen kind. Ik had geen ideequote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het verleden wel eens overgehad hier maar loop er niet mee te koop ofzo.
het lijkt mij ook wel kek om mensen met die haak uit het water te halen.quote:
als er gras op groeit mag je er op spelenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer hun mond groot genoeg is moet het kunnen.
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat wil je van me weten? Foto heb je al.
Ik heb al iemand he? Mochten jullie dat nog niet hebben meegekregen. Avondje 24 kijken is overigens wel aanlokkelijkquote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Avondje samen series kijken dan maar?
Hou je smoel gewoon, lange darm.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aan jouw kop is niks meer te doen man.
Of onder te drukken.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
het lijkt mij ook wel kek om mensen met die haak uit het water te halen.
Er is altijd iemand die eerlijk moet zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je smoel gewoon, lange darm.
Als jij net zo lekker bent als Kim teken ik ervoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al iemand he? Mochten jullie dat nog niet hebben meegekregen. Avondje 24 kijken is overigens wel aanlokkelijk
Toch, gasten van 24 die serieus met iemand van 16 ofzo gaanquote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
als er gras op groeit mag je er op spelen
Komt die ook op de volgende sjoelmeet?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al iemand he? Mochten jullie dat nog niet hebben meegekregen. Avondje 24 kijken is overigens wel aanlokkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |