quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je handje kan vasthouden bij de bekerfinale dit keer Smoofie. Ik heb in die week echt teveel tentaments/projecten.
Dan moet ik van Delft naar Amsterdam om in de combi terug naar Delft te gaanquote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
je zit dan toch alleen maar op fok, kun je net zo goed even naar de kuip gaan
Is die marvel variant nog wat?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nu tentamens, niets geleerd. Kut Diablo 3.
Alsof jij orde kan houden je teelballen zijn nog niet eens ingedaald.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb afgezegd.
Nu denk je dat ik niet serieus ben maar het is wel zo.
Miss is er een opstapregelingquote:Op donderdag 3 april 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik van Delft naar Amsterdam om in de combi terug naar Delft te gaan![]()
Oh en doe eens niet zo onaardig. Ik weet waar je woont hoor!
Nee.quote:
Alle vriendjes van René worden mod.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij orde kan houden je teelballen zijn nog niet eens ingedaald.
Al zou het niemand verbazen dat jij de volgende kroonprins bent gezien je kontkruippraktijken bij René altijd.
Yvonne had hem al aangekondigd.quote:
Niet zo gek die is altijd online.quote:
Zo lekker Sushi eten in Barendrecht dit datquote:Op donderdag 3 april 2014 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is al weer 5 uur.
#dansen
#feest
Ik doe niet onaardig.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik van Delft naar Amsterdam om in de combi terug naar Delft te gaan![]()
Oh en doe eens niet zo onaardig. Ik weet waar je woont hoor!
mijquote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou je dan moeten vragen als mod? Dit forum zit vol incapabele teringdebielen.
Toch weer even mooi een gastje van 16 bang gemaakt.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yvonne had hem al aangekondigd.
Voor het wk-subforum maar dat was natuurlijk maar een opstapje.
Echter vertelde ik hem dat er bepaalde mensen problemen met zijn aanstelling hadden.
Dit was maar een grapje maar hij werd bang.
Haha.
Saind.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou je dan moeten vragen als mod? Dit forum zit vol incapabele teringdebielen.
Ik zie vaker free inso voorbij komen dan dat ik je zie posten.quote:
also also alsoquote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |