Carrièremaker alles.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik laat het aan jou je ben al gamesredactie dit dat.
GGMM en stoppen met trollenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah GGMM is behoorlijk gekapt met dat trollen de laatste weken.
Hoezo zou Littlerabbit ongeschikt zijn? Die leefde als user altijd binnen de grenzen en kreeg hoogstens bans voor tetten.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
LittleRabbit was in mijn ogen ook totaal ongeschikt maar die doet het redelijk toch ?
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GGMM is een idioot. Krijgt het voor elkaar om de meeste vriendelijke man die ik ken weg te krijgen.
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof er Feyenoordmoderators komen. Wees realistisch, daar zit geen enkele geschikte mod in dat topic.
De Don.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GGMM is een idioot. Krijgt het voor elkaar om de meeste vriendelijke man die ik ken weg te krijgen.
Omdat het een ontzettend zuigende eikel is die er op kickt als hij een reactie bij je losmaakt.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou Littlerabbit ongeschikt zijn? Die leefde als user altijd binnen de grenzen en kreeg hoogstens bans voor tetten.
Oooooo, je bedoelt dit filmpje, zeg het dan gelijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat het een ontzettend zuigende eikel is die er op kickt als hij een reactie bij je losmaakt.
Net als GGMM in het Feyenoord topic,
ikquote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof er Feyenoordmoderators komen. Wees realistisch, daar zit geen enkele geschikte mod in dat topic.
Ik heb nog altijd respect voor je dat je het zonder schaamte hebt ingesproken/gezongen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oooooo, je bedoelt dit filmpje, zeg het dan gelijk.
Nee niet alleen maar dat.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oooooo, je bedoelt dit filmpje, zeg het dan gelijk.
Ik denk niet dat ik je handje kan vasthouden bij de bekerfinale dit keer Smoofie. Ik heb in die week echt teveel tentaments/projecten.quote:
14-jarigen op dit forum zijn er dan ook niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Alsof iemand een 14-jarige serieus neemt/.
Ik heb nu tentamens, niets geleerd. Kut Diablo 3.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je handje kan vasthouden bij de bekerfinale dit keer Smoofie. Ik heb in die week echt teveel tentaments/projecten.
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je handje kan vasthouden bij de bekerfinale dit keer Smoofie. Ik heb in die week echt teveel tentaments/projecten.
Dan moet ik van Delft naar Amsterdam om in de combi terug naar Delft te gaanquote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
je zit dan toch alleen maar op fok, kun je net zo goed even naar de kuip gaan
Is die marvel variant nog wat?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nu tentamens, niets geleerd. Kut Diablo 3.
Alsof jij orde kan houden je teelballen zijn nog niet eens ingedaald.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb afgezegd.
Nu denk je dat ik niet serieus ben maar het is wel zo.
Miss is er een opstapregelingquote:Op donderdag 3 april 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik van Delft naar Amsterdam om in de combi terug naar Delft te gaan![]()
Oh en doe eens niet zo onaardig. Ik weet waar je woont hoor!
Nee.quote:
Alle vriendjes van René worden mod.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij orde kan houden je teelballen zijn nog niet eens ingedaald.
Al zou het niemand verbazen dat jij de volgende kroonprins bent gezien je kontkruippraktijken bij René altijd.
Yvonne had hem al aangekondigd.quote:
Niet zo gek die is altijd online.quote:
Zo lekker Sushi eten in Barendrecht dit datquote:Op donderdag 3 april 2014 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is al weer 5 uur.
#dansen
#feest
Ik doe niet onaardig.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik van Delft naar Amsterdam om in de combi terug naar Delft te gaan![]()
Oh en doe eens niet zo onaardig. Ik weet waar je woont hoor!
mijquote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou je dan moeten vragen als mod? Dit forum zit vol incapabele teringdebielen.
Toch weer even mooi een gastje van 16 bang gemaakt.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yvonne had hem al aangekondigd.
Voor het wk-subforum maar dat was natuurlijk maar een opstapje.
Echter vertelde ik hem dat er bepaalde mensen problemen met zijn aanstelling hadden.
Dit was maar een grapje maar hij werd bang.
Haha.
Saind.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou je dan moeten vragen als mod? Dit forum zit vol incapabele teringdebielen.
Ik zie vaker free inso voorbij komen dan dat ik je zie posten.quote:
also also alsoquote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Morpheusquote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
wil je tyron als campagneleider?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb geen aartsvijanden in vbl, beste vrienden met ggmm zelfs 2 positieve notes
dit kan niet meer mis gaan
Zoals jij.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Whisky en mod schijnt geen goede combi te zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
also also also
binnenkort ben ik ir. Saind hè, ff dimmen
Ik had jou wel verwacht.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
wil je tyron als campagneleider?
dan win je iig niet
kut tyron
ja was maandje weg in februari maar geen banquote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie vaker free inso voorbij komen dan dat ik je zie posten.
Je hebt onvoldoende startkwalificaties.quote:
Had ik maar geld om altijd whisky te tjappenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Whisky en mod schijnt geen goede combi te zijn.
Ik was een weekje op vakantie en ineens is LR mod.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt onvoldoende startkwalificaties.
Daarbij kan Danny het niet aan als er nog 1 van zijn mods in een luxere auto rondrijdt.
Gewoon admin worden op FOK!quote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Had ik maar geld om altijd whisky te tjappen
Dat laatste kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt onvoldoende startkwalificaties.
Daarbij kan Danny het niet aan als er nog 1 van zijn mods in een luxere auto rondrijdt.
Ik moest snel handelen. Het is dat jij je tijdelijke vertrek had aangekondigdquote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik was een weekje op vakantie en ineens is LR mod.
Ik kreeg er gewoon een hardnekkige griep van...
Jij krijgt gratis whisky en nog krijgt de nr 1 mod kandidaat geen steun van jouquote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Had ik maar geld om altijd whisky te tjappen
bedankt rens ik zal coulant staan tegen vi hooligans uiteraardquote:Op donderdag 3 april 2014 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
1. Inso
2. Johannes
3. Knut
Dit zijn mijn drie kandidaten. Alleen hoop ik geen Johannes want waar zouden we zijn zonder deze VI Hooligan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |