Carrièremaker alles.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik laat het aan jou je ben al gamesredactie dit dat.
GGMM en stoppen met trollenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah GGMM is behoorlijk gekapt met dat trollen de laatste weken.
Hoezo zou Littlerabbit ongeschikt zijn? Die leefde als user altijd binnen de grenzen en kreeg hoogstens bans voor tetten.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
LittleRabbit was in mijn ogen ook totaal ongeschikt maar die doet het redelijk toch ?
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GGMM is een idioot. Krijgt het voor elkaar om de meeste vriendelijke man die ik ken weg te krijgen.
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof er Feyenoordmoderators komen. Wees realistisch, daar zit geen enkele geschikte mod in dat topic.
De Don.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GGMM is een idioot. Krijgt het voor elkaar om de meeste vriendelijke man die ik ken weg te krijgen.
Omdat het een ontzettend zuigende eikel is die er op kickt als hij een reactie bij je losmaakt.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou Littlerabbit ongeschikt zijn? Die leefde als user altijd binnen de grenzen en kreeg hoogstens bans voor tetten.
Oooooo, je bedoelt dit filmpje, zeg het dan gelijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat het een ontzettend zuigende eikel is die er op kickt als hij een reactie bij je losmaakt.
Net als GGMM in het Feyenoord topic,
ikquote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof er Feyenoordmoderators komen. Wees realistisch, daar zit geen enkele geschikte mod in dat topic.
Ik heb nog altijd respect voor je dat je het zonder schaamte hebt ingesproken/gezongen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oooooo, je bedoelt dit filmpje, zeg het dan gelijk.
Nee niet alleen maar dat.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oooooo, je bedoelt dit filmpje, zeg het dan gelijk.
Ik denk niet dat ik je handje kan vasthouden bij de bekerfinale dit keer Smoofie. Ik heb in die week echt teveel tentaments/projecten.quote:
14-jarigen op dit forum zijn er dan ook niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Alsof iemand een 14-jarige serieus neemt/.
Ik heb nu tentamens, niets geleerd. Kut Diablo 3.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je handje kan vasthouden bij de bekerfinale dit keer Smoofie. Ik heb in die week echt teveel tentaments/projecten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |