Morpheusquote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou je dan moeten vragen als mod? Dit forum zit vol incapabele teringdebielen.
wil je tyron als campagneleider?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb geen aartsvijanden in vbl, beste vrienden met ggmm zelfs 2 positieve notes
dit kan niet meer mis gaan
Zoals jij.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou je dan moeten vragen als mod? Dit forum zit vol incapabele teringdebielen.
Whisky en mod schijnt geen goede combi te zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
also also also
binnenkort ben ik ir. Saind hè, ff dimmen
Ik had jou wel verwacht.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
wil je tyron als campagneleider?
dan win je iig niet
kut tyron
ja was maandje weg in februari maar geen banquote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie vaker free inso voorbij komen dan dat ik je zie posten.
Je hebt onvoldoende startkwalificaties.quote:
Had ik maar geld om altijd whisky te tjappenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Whisky en mod schijnt geen goede combi te zijn.
Ik was een weekje op vakantie en ineens is LR mod.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt onvoldoende startkwalificaties.
Daarbij kan Danny het niet aan als er nog 1 van zijn mods in een luxere auto rondrijdt.
Gewoon admin worden op FOK!quote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Had ik maar geld om altijd whisky te tjappen
Dat laatste kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt onvoldoende startkwalificaties.
Daarbij kan Danny het niet aan als er nog 1 van zijn mods in een luxere auto rondrijdt.
Ik moest snel handelen. Het is dat jij je tijdelijke vertrek had aangekondigdquote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik was een weekje op vakantie en ineens is LR mod.
Ik kreeg er gewoon een hardnekkige griep van...
Jij krijgt gratis whisky en nog krijgt de nr 1 mod kandidaat geen steun van jouquote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Had ik maar geld om altijd whisky te tjappen
bedankt rens ik zal coulant staan tegen vi hooligans uiteraardquote:Op donderdag 3 april 2014 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
1. Inso
2. Johannes
3. Knut
Dit zijn mijn drie kandidaten. Alleen hoop ik geen Johannes want waar zouden we zijn zonder deze VI Hooligan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |