ChristenUnie is het grootst in Zwolle hé.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maatje van me heeft bepaalde zaken met de dochter van Arie Slob gedaan. Ik kan je wel vertellen dat die zaken niet overeenkwamen met de normen en waarden van een goede ChristenUnie-politicus.
Wat een op krijg je van die eerste twee plaatjes bijna een boner laten die laatste twee hem weer terug in je buik kruipen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuig is het. Nog steeds nog maar 2 supermarkten open op zondagquote:Op donderdag 3 april 2014 16:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ChristenUnie is het grootst in Zwolle hé.
Lidl in zuid?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tuig is het. Nog steeds nog maar 2 supermarkten open op zondag
In heel zwolle ? Zou wel komen omdat Staphorst ook onder de gemeente Zwolle valt.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Belachelijkquote:Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hier ging laatst de eerste AH op zondag open in de gemeente.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De AA landen is dat toch ? Goeie herinneringen aan.quote:
Staphorst is geen gemeente Zwolle johquote:Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In heel zwolle ? Zou wel komen omdat Staphorst ook onder de gemeente Zwolle valt.
Een van die andere dorpen uit de buurt dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Staphorst is geen gemeente Zwolle joh
Aparte gemeente toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Staphorst is geen gemeente Zwolle joh
De hele AA landen moet branden. Woont alleen maar Antilliaans tuig.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De AA landen is dat toch ? Goeie herinneringen aan.
Ook niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een van die andere dorpen uit de buurt dan.
Heino ofzo.
Nou nou nou nouquote:Op donderdag 3 april 2014 16:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De hele AA landen moet branden. Woont alleen maar Antilliaans tuig.
Hier ook tegenwoordig zijn bijna all supermarkten hier op Zondag open al hebben ze wel de tijden moeten veranderen van 16:00 tot 19:00 naar 12:00 tot 18:00,quote:Op donderdag 3 april 2014 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
wonen jullie derdewereld ofzo.
gewoon 24/7 in buurt
Je bent wel in vorm vandaag.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel onzinnige programma alsof een negerin ooit zo een bedrijf kan runnen.
Nee dan liever Bassie en Adriaan die achter de boefjes aangaan.
Ik haalde altijd een 10 op de actualiteitentoets bij maatschappijleer. Gewoon beetje nieuws volgen dit dat.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar 2 fouten bij mijn maatschappijleer proefwerk. Iedereen haat me.
Assendorp, centrum en Veerallee zeker wel. Veerallee is alleen heel duur.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan geen één wijk in Zwolle aanwijzen waar ik graag zou willen wonen.
Hmmn toen ik der woonde in die Landstede flat was dat echt een buurt vol bejaarden te huizen en gehandicapten instelling etc. Je hebt daar ook een gehandicapte familie wonen die lijken allemaal op elkaar was altijd lachen als ze de bus instapten.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De hele AA landen moet branden. Woont alleen maar Antilliaans tuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |