Dank!quote:Op donderdag 3 april 2014 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt rens ik zal coulant staan tegen vi hooligans uiteraard
Gewoon klappen tochquote:
nee 2 maanden nuchter mi mang vandaagquote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon klappen tochDe laatste tijd veel Grolsch, terwijl ik Grolsch altijd vies vond maar die beugels
2 maanden al?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee 2 maanden nuchter mi mang vandaag
grolsch altijd chill, als ik in nederland was altijd bij pathe paar beugeltjes tijdens biosje niets mis mee
RIP aan de nabestaanden. " Hij was tenminste eerlijk in al zijn onredelijkheid" op de steen graag.quote:
Heeft ie al zo vaak gehad toch?quote:
2 maanden???quote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
grolsch altijd chill, als ik in nederland was altijd bij pathe paar beugeltjes tijdens biosje niets mis mee
Klopt, er zijn geen permbans. Maar het zal niet voor een weekje zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft ie al zo vaak gehad toch?
Ik zie hem binnenkort wel weer in het Feijenoord-topic verschijnen na het seizoensslot.
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zijn er wel degelijk maatje van mij die ooit foto's van Yvonne naar Rukman stuurde om er over te rukken is al sinds 2007 gebanned.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, er zijn geen permbans. Maar het zal niet voor een weekje zijn.
Expres niet op de foto gezetquote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pics van de hoogstwaarschijnlijke vrouw achter je laptop.
Orval. Trappist en moeilijk lekker.quote:
Geen idee dacht afkoelperiode.quote:
Haha awesome.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee dacht afkoelperiode.
Wauw je bent een burgerlulletje aan het worden Inso.
afkoelperiode gaat niet werkenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee dacht afkoelperiode.
Wauw je bent een burgerlulletje aan het worden Inso.
mag ik in de zomer een legia sjaal opsturenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wie koopt er een officiele Ado den Haag zonnebril voor mijn verjaardag?
ja denk niet dat ik een klein beetje kan drinkenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Je gaat voor permanent dus? Wel makkelijker dan een klein beetje drinken voor veel mensen ja.
Mag je wel een klein beetje sos gebruiken?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja denk niet dat ik een klein beetje kan drinken
M'n pa staat ook al 33 jaar droog na een tijdje een fles jenever per dag, voor hem is het ook hollen of stilstaanquote:Op donderdag 3 april 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nooit gebruiktquote:Op donderdag 3 april 2014 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag je wel een klein beetje sos gebruiken?
Ik heb niets liever. Kom het anders brengen.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag ik in de zomer een legia sjaal opsturen
't Is erfelijk toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:15 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n pa staat ook al 33 jaar droog na een tijdje een fles jenever per dag, voor hem is het ook hollen of stilstaan
zoiets was het bij mij ook wel laatste jaar, dus beter niets.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:15 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n pa staat ook al 33 jaar droog na een tijdje een fles jenever per dag, voor hem is het ook hollen of stilstaan
the haquequote:Op donderdag 3 april 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb niets liever. Kom het anders brengen.
Kijken we deze dvd nog samen.
http://www.ebay.nl/itm/DV(...)ULTRAS-/350753192982
Is ook bijna niet te doen in Johannesburg ook weer schandalig losgegaanquote:Op donderdag 3 april 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo hee!quote:Op donderdag 3 april 2014 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook bijna niet te doen in Johannesburg ook weer schandalig losgegaan.
Bleek dat ik me in een dronken bui had opgegeven voor zo'n haaisafari stond er om half 8 gids voor de hotelkamer die ons naar de haven zou brengen maar heb hem geld gegeven bijna 80 euro en ben mooi weer plat gegaan fuck it .
Mooi zonde ik zou gewoon gegaan zijn.quote:
Zo'n safari maak je niet vaak meequote:Op donderdag 3 april 2014 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi zonde ik zou gewoon gegaan zijn.
Daarom kater of niet dat soort dingen ga je toch niet afzeggen.quote:
Ik durfde helemaal niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarom kater of niet dat soort dingen ga je toch niet afzeggen.
Wow.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:29 schreef Saind het volgende:
mi gaddo
[ afbeelding ]
Duitse muziekproducer
Lijkt wel druk vandaagquote:Op donderdag 3 april 2014 17:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijna topic 3
Ik ben weer terug, trutten.
Ik drink Highland Park 12quote:Op donderdag 3 april 2014 17:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En al bier gedronken
Ik drink nu een sapje en lees een blaadje over wielrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |