Hier ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wij hadden daar vroeger een spel voor als we naar school fietste, als je een twingo ziet moet je twingo roepen en de persoon naast je een klap geven.
Link?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niemand die ook maar thanks zegt voor de free FOK!titties?
?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:22 schreef Modus het volgende:
En dan blijkt dat ze het lettertype van de aftiteling van TVD veranderd hebben ofzo. SOMG11!!!!!
Hahahaha shut upquote:
Viel weinig te zien op die link.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ook, vandaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:39 schreef VeerEli het volgende:
Kom hierop uit met die link
http://googlehammer.com/
http://tinyurl.com/9ade7bquote:
Zeg eens eerlijk, jullie moeten je achter de schermen wel helemaal kapot huillachen om Braddie.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
Google Hammer. A web page that is actually 2 guys f***ing each other up the ass and counting how many times the guy's dick spins. FOR QUEERS ONLY.
Watquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
Google Hammer. A web page that is actually 2 guys f***ing each other up the ass and counting how many times the guy's dick spins. FOR QUEERS ONLY.
Plus allerlei meldingen over hardnekkige malwaresjit als je die site googlet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, jullie moeten je achter de schermen wel helemaal kapot huillachen om Braddie.
Wie?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, jullie moeten je achter de schermen wel helemaal kapot huillachen om Braddie.
Oké.quote:
Nee deze danquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:51 schreef VeerEli het volgende:
KLB / Jullie dachten echt dat ik weg ging hé
Wist dit niet eens
Wat een ontiegelijke aandachtshoer is het ook, mi gado so much sadness
Hardop om Braddiequote:Op dinsdag 1 april 2014 23:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die Fiat Cinquecento, dat ding was zo krokant als een stuk kroepoek man
Ook gewoon weer een open twitter (1 van de zoveel accountsquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:51 schreef VeerEli het volgende:
KLB / Jullie dachten echt dat ik weg ging hé
Wist dit niet eens
Wat een ontiegelijke aandachtshoer is het ook, mi gado so much sadness
Godsamme nog aan toequote:Op dinsdag 1 april 2014 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee deze dan
PTA / Binnenkort aanschaf auto, wat valt er te krijgen voor mijn eisen?
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De liefde is plotseling en definitief over.
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:07 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaha wauw m'n hart is echt een beetje gesmolten hierdoor
wow, ik ga douchenquote:Op woensdag 2 april 2014 00:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Neen m'n hart is verkocht sorry gais
Werd wel klein beetje horny door deze hihihihihihihehuahah hhahaquote:
Hoeveel moest ie betalen?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Een courgette XXLquote:Op woensdag 2 april 2014 00:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoeveel moest ie betalen?
#durftevragen
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Lol, verjaardag op FOK!, dag na Dima. Losersquote:Op woensdag 2 april 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortieboy ben je echt jarig?
Dat was een 1 april grap. Gelukkig leest iemand mijn sluitpostsquote:Op woensdag 2 april 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortieboy ben je echt jarig?
Het is al 2 april *wink wink*quote:Op woensdag 2 april 2014 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was een 1 april grap. Gelukkig leest iemand mijn sluitposts
Natuurlijk niet. 24 juliquote:Op woensdag 2 april 2014 00:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB / Mortaxx. Gefeliciteerd!
Hardop als je helemaal niet jarig bent![]()
![]()
.
weet wie mijn vrienden zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 00:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar ze feliciteren je oprecht volgens mij.
Geloof maar gewoon in jou en mijquote:Op woensdag 2 april 2014 00:32 schreef Chloroform het volgende:
Wow, weet niet meer wat ik nu moet geloven hier.
Had je iedereen mooi tuk.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat geloofde toch niemandquote:Op woensdag 2 april 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb laatst paar mensen wijsgemaakt dat srsmortaxx plaatje echt is
Ik geloof in jou en mij. Apart van elkaar welteverstaan.quote:
I know you wan't to kiss mequote:Op woensdag 2 april 2014 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geloof in jou en mij. Apart van elkaar welteverstaan.
Gelukkig dat ik dit nu lees.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik dit nu lees.
Had je bijna penisfoto's gestuurd als cadeau.
quote:
quote:
Ik kom niet_meer_bij.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haha, die heb ik serieus zo verbeterd![]()
![]()
hardop
Ik moet echt kkvaak om jou lachen laatste tijd.quote:
Oké.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet echt kkvaak om jou lachen laatste tijd.
Professionele droogklootquote:Op woensdag 2 april 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet echt kkvaak om jou lachen laatste tijd.
Ja ehhh ik weet dat ik niet je lieftallige veer ben, maar beetje dankbaarheid tonen mag hoor.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ehhh ik weet dat ik niet je lieftallige veer ben, maar beetje dankbaarheid tonen mag hoor.
quote:
Wist niet dat je seks met wd had.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
Nog even planks doen en dan slapie slapie
Hou je bek over wd, ik breek je.quote:
Ja, vind het leuk om tegen jou in te gaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent ook werkelijk altijd #teamoverkant.
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was het maar zo, hoefde ik niet achter second class chicks als veer en chlo aan
Haha hardop omdat Veer second class chick. Hahahaquote:Op woensdag 2 april 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dude :S wat, chlo en veer zijn echt pprachtvrouwen :S;s;s:Squote:Op woensdag 2 april 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dude :S wat, chlo en veer zijn echt pprachtvrouwen :S;s;s:SKun je nu wel sarcastisch doen, maar we weten allemaal wat jij over Veer in m'n DM hebt gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Doet ze toch wel - VeerEli - Veer - Veertjequote:Op woensdag 2 april 2014 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
Nu maar hopen dat Veer niet toevallig tabblad nog open heeft staan en dit overmorgen terugleest
Courgettequote:Op woensdag 2 april 2014 01:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doet ze toch wel - VeerEli - Veer - Veertje
Ook alleen maar omdat jij vroeg of jij de enige was die een hekel had aan veer en dat je haar dom vind, toen zei ik nee vind ik leuk meisje ja, dat jij zo hatelijk bent. :squote:Op woensdag 2 april 2014 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je nu wel sarcastisch doen, maar we weten allemaal wat jij over Veer in m'n DM hebt gezegd.
Iedereen weet dat ik hatelijk ben, is geen nieuws hoor. Dat jij toegaf dat jij je ook afgetrokken hebt op haar pics zegt genoeg.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij vroeg of jij de enige was die een hekel had aan veer en dat je haar dom vind, toen zei ik nee vind ik leuk meisje ja, dat jij zo hatelijk bent. :s
Dat was veer nietquote:Op woensdag 2 april 2014 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik hatelijk ben, is geen nieuws hoor. Dat jij toegaf dat jij je ook afgetrokken hebt op haar pics zegt genoeg.
Oh ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat was veer nietdat was Adorabelle
Hahaha wtkk.quote:
En nou niet zo onschuldig doen, wat jij over Dima hebt gezegd is nog ergerquote:
Weet ik veel, ik heb spiraaltje, ben echt al een jaar nauwelijks ongesteld geweest.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit waar?
Ach nvm, alsof je dat eerlijk zou toegeven.
Dat zei jij hoor, weenie.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En nou niet zo onschuldig doen, wat jij over Dima hebt gezegd is nog ergerDat je hem wel knap vond en hem graag zou willen pijpen.
Is dat niet slecht voor je " menstruale cyclus " ?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb spiraaltje, ben echt al een jaar nauwelijks ongesteld geweest.
Je doet alsof ik 8 benquote:Op woensdag 2 april 2014 01:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent fucking mooi.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb spiraaltje, ben echt al een jaar nauwelijks ongesteld geweest.
Lijkt me echt ideaal.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh. Nee.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus nu zeg je dat ik jou ben en jij mij?
Nee, is juist veel beter voor je lichaam omdat de hormonen door spiraaltje alleen daar afgegeven worden waar het hoort in plaats van dat je pillen slikt waardoor hormonen door je hele lichaam gaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor je " menstruale cyclus " ?
Kkquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:16 schreef Chloroform het volgende:
Nee, is juist veel beter voor je lichaam omdat de hormonen door spiraaltje alleen daar afgegeven worden waar het hoort in plaats van dat je pillen slikt waardoor hormonen door je hele lichaam gaan.
#vrouwenweetje
Eerste week na het zetten wel 53 keer doodgegaan van de kramp, maar daarna elke maand al halleluja-zingend over straat.quote:
Jij begon met je vraag erover hoor.quote:
Heb er ook spijt van haha, That knowledge is not ment for men.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij begon met je vraag erover hoor.
ripquote:Op woensdag 2 april 2014 01:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb er ook spijt van haha, That knowledge is not ment for men.
Ik zit nu de hele tijd door te slikken en uit te stellen omdat ik niet ongesteld wil wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerste week na het zetten wel 53 keer doodgegaan van de kramp, maar daarna elke maand al halleluja-zingend over straat.
Sterkte straksquote:Op woensdag 2 april 2014 01:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit nu de hele tijd door te slikken en uit te stellen omdat ik niet ongesteld wil worden
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit nu de hele tijd door te slikken en uit te stellen omdat ik niet ongesteld wil worden
Nee, ik bescherm je tegen jezelf.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geintje, vertel me meer.
[ afbeelding ]
Man zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik bescherm je tegen jezelf.
Hahaha shiiiit, deze gif.quote:
I got a big cock.quote:
Enige waarvoor ik wel een keertje vrouw zou willen zijn mitsquote:Op woensdag 2 april 2014 01:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker pissen tegen een boom, geen bloederig feestje, geen baby-oven zijn man man man man.
wats je battlenet accountquote:Op woensdag 2 april 2014 01:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Diablo 3 zoon, meester Kruisvaarder present.
So done met die gamequote:Op woensdag 2 april 2014 01:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Diablo 3 zoon, meester Kruisvaarder present.
Hmmm, vreemde droom, vertel me wat meer over je jeugd.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Enige waarvoor ik wel een keertje vrouw zou willen zijn mits![]()
![]()
lekker exemplaar is om dan geilste chick uit da club te versieren en dan alle mannen madjelly achterlaten
quote:
Zoals?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
Zou wel een dag een man willen zijn en overal m'n leuter in stoppen.
pot mayonaisequote:
appeltaartje?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
Zou wel een dag een man willen zijn en overal m'n leuter in stoppen.
Alles. Zou in 1 dag meer vrouwen en objecten geneukt hebben dan Dima in een lifetime.quote:
niet bijzonder moeilijkquote:Op woensdag 2 april 2014 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alles. Zou in 1 dag meer vrouwen en objecten geneukt hebben dan Dima in een lifetime.
quote:
godverdomme manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof mijn ochtend nog niet kut genoeg wasquote:
wat is er zo kut aan?quote:Op woensdag 2 april 2014 08:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alsof mijn ochtend nog niet kut genoeg was
Alles. Keelpijn, jurkje van mantelpakje gekrompen in de was, trein gemist, zometeen de hele middag basisschool kinderen te woord staanquote:
vooral dat laatstequote:Op woensdag 2 april 2014 08:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alles. Keelpijn, jurkje van mantelpakje gekrompen in de was, trein gemist, zometeen de hele middag basisschool kinderen te woord staan
Ja misschien valt het meequote:Op woensdag 2 april 2014 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral dat laatste
sterkte.
en robo in mantelpakje?![]()
ook leukquote:Op woensdag 2 april 2014 08:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja misschien valt het meehoop het echt
Jais echt leuk maar nu is het jurkje wat kort
quote:
Kut kindquote:
Dan wordt ze een stoephoertjequote:Op woensdag 2 april 2014 09:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kut kindzou buiten speel straf geven. Alleen nog maar buiten spelen geen telefoon of tablet of niks. Ga maar stoepkrijten
Hmm onder toezicht stoepkrijten dan. Gezellig samen met oma Joannequote:
met garlic breadquote:Op woensdag 2 april 2014 09:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm onder toezicht stoepkrijten dan. Gezellig samen met oma Joanne
little fuzzy bunny milk monkeyquote:
wie?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh Moest om 7 uur op.
Vanavond Ff knallen nohh
picsquote:Op woensdag 2 april 2014 10:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb gisteravond maar een jas gekocht voor mezelf voor mn verjaardag
Dus? pics. en niet gelijk weghalen binnen 6sec.quote:
Amaiiiquote:Op woensdag 2 april 2014 10:55 schreef fyah het volgende:
Ex gezien. Ze wilde vrienden blijven en dingen doen. Vertel ik haar hoe ze waardeloze vriendin zou zijn. Wijf over de rooie. Bruggen verbrandtfyah
Ex = ex. Get over it.quote:
Haha Veer > WDquote:Op woensdag 2 april 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze dame gaat nét iets te hard als ik gedist word om m'n uiterlijk. Jellyquote:Op woensdag 2 april 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha hardop omdat Veer second class chick. Hahaha
Robo!! Heb je preview van vrijdag gezien?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm onder toezicht stoepkrijten dan. Gezellig samen met oma Joanne
je iets van mortaxx aantrekkenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha Veer > WD![]()
![]()
![]()
Maar weet genoeg Mortie. It was all a lie. *cut*
[..]
Deze dame gaat nét iets te hard als ik gedist word om m'n uiterlijk. JellyKeiharde haterate
Sadness wow hhahaahahahhahahahahahahahahabh
Ja Mortie was m'n hubby dacht ik en nu mij zomaar ineens second class noemen weet je hoeveel pijn auw my heartquote:
*komt wel goed, schatje*quote:Op woensdag 2 april 2014 11:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja Mortie was m'n hubby dacht ik en nu mij zomaar ineens second class noemen weet je hoeveel pijn auw my heartSnif
Hoezo is dat nou weer goed voor me?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
mortie was goed bezig idd, tientallen wifeys op FOK! en ze hebben het van elkaar niet door. Je bent geplayed veergoed voor je hehaherha
Gewoon. Zelfs als je zo knap bent word je nog geplayedquote:Op woensdag 2 april 2014 11:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer goed voor me?
Ben overigens nog nooit geplayed hahahaahah losers on this world
Ik play, maar word niet geplayedquote:Op woensdag 2 april 2014 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon. Zelfs als je zo knap bent word je nog geplayed
en
#veerplsquote:Op woensdag 2 april 2014 11:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik play, maar word niet geplayed
#realchicks #BADASS #knowhowboyswork HAHAHAH![]()
![]()
![]()
#cheapasslockquote:Op woensdag 2 april 2014 11:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik play, maar word niet geplayed
#realchicks #BADASS #knowhowboyswork HAHAHAH![]()
![]()
![]()
Is dit een soort van FREE CHOCOLATEBEAR ofzo?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is dit een soort van FREE CHOCOLATEBEAR ofzo?
Want dan had ik toch een wat kleinere slurf uitgekozen.
Hartverzakking gekregen door je ui.quote:
Ook hoi fassie.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hartverzakking gekregen door je ui.
Welk mooie weer, het is grijs hierquote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef VeerEli het volgende:
Je komt wel op het meest dooie moment van de week. Geeezz wat een stilte hier. Ik ga zo ook maar weg, #genieten () van het mooie weer
Haha klopt wel beetjequote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso laatste tijd duf hier. Geen flikker meer aan
Srs? Zonnetje hier hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welk mooie weer, het is grijs hier
best wel jaquote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit nog meer in R&P dan KLB manquote:
Ja was veel leuker in de wd, ynuhh, jumi, zosk, bobbytijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
ik eigenlijk helemaal nietmeer Op fokquote:Op woensdag 2 april 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit nog meer in R&P dan KLB manwtf
Ik moet wel, werk.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik eigenlijk helemaal nietmeer Op fok
Nee.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja was veel leuker in de wd, ynuhh, jumi, zosk, bobbytijd.
zie die player mortaxx alles en iedereen hosselenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kun jij straks in de koffiekamer een goed woordje doen voor me bij Mortaxx?
Doe niet lullig, toen was ik er niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja was veel leuker in de wd, ynuhh, jumi, zosk, bobbytijd.
shots firedquote:Op woensdag 2 april 2014 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe niet lullig, toen was ik er niet.
Wel met WD tochquote:Op woensdag 2 april 2014 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe niet lullig, toen was ik er niet.
Ja met WD, Zosk en Bobby wel. Maar die andere niet dus ik denk jij hebt het over verder terugquote:
Nouja mwah, jaartje geleden bedoel ikquote:Op woensdag 2 april 2014 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja met WD, Zosk en Bobby wel. Maar die andere niet dus ik denk jij hebt het over verder terug
Ja, toen kwam ik net binnen. Toen was het hier echt leuk iddquote:Op woensdag 2 april 2014 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja mwah, jaartje geleden bedoel ik
hey playerquote:
Idd rip KLB SC.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, toen kwam ik net binnen. Toen was het hier echt leuk idd
Nee, niet nodig. Beetje die zooi postenquote:
eensquote:Op woensdag 2 april 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet nodig. Beetje die zooi posten
titties?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:
supernegerquote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Hot or not is toch voor paupertjes? Als je je wat ordinairder kleedt waarderen ze je misschien wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
Hot or not geļnstalleerd. Scoor een 5fokchicks hebben dus geen standaards :")
Ben ook niet echt fotogeniekquote:Op woensdag 2 april 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hot or not is toch voor paupertjes? Als je je wat ordinairder kleedt waarderen ze je misschien wel.
Gewoon je hosselskills tonen die je hier ook massaal toepastquote:Op woensdag 2 april 2014 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ook niet echt fotogeniekmisschien eens fotoshoot bij susteren doen
Gewoon een topless foto erop zetten.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ook niet echt fotogeniekmisschien eens fotoshoot bij susteren doen
gwn fotoos znder shirtje tgg :sssquote:Op woensdag 2 april 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
Hot or not geļnstalleerd. Scoor een 5fokchicks hebben dus geen standaards :")
Ahhhh leek mij leuk. Jammer.quote:
Oldskool dramaquote:
quote:
Zal ik anders een lekker bordje pasta voor je maken met limburger kaas?quote:Op woensdag 2 april 2014 08:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beste pasta maaltijd everquote:Op woensdag 2 april 2014 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik anders een lekker bordje pasta voor je maken met limburger kaas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
helpt het als ik zeg dat ik echt een fabeltastische ochtend gehad heb?quote:Op woensdag 2 april 2014 08:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ben blij voor jequote:Op woensdag 2 april 2014 15:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik echt een fabeltastische ochtend gehad heb?
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beste pasta maaltijd everDie maakt me niet uit, is geen gif.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kk.quote:
Ik fucking hou van jequote:Op woensdag 2 april 2014 17:52 schreef fyah het volgende:
Tijd om mijn gehele G-unit playlist nog eens af te luisteren
Ik heb recent geleerd dat je 's avonds gratis tram hebt als je achterin instapt waar geen conducteur isquote:Op woensdag 2 april 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Was hier eergister ofzo een gozer (tourist?) doodgereden door een tourbus.
Blijkt nu onder invloed van paddo's te zijn geweest.
Nee, ik heb nog 6 xboxes te verkopenquote:
Sowieso alles 50. Power of the dollar pompenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Was hier eergister ofzo een gozer (tourist?) doodgereden door een tourbus.
Blijkt nu onder invloed van paddo's te zijn geweest.
[..]
Ik fucking hou van je. G-Unit was de shit in '03-'06
.
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beste pasta maaltijd everWat een mooi beest. Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Komt weinig voor hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 17:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb recent geleerd dat je 's avonds gratis tram hebt als je achterin instapt waar geen conducteur isom het credible te houden zeg ik wel piep terwijl ik mijn bankkaart langs dat ding glij.
Ik denk dat ik niet eens overdrijf als ik zeg dat ik ALLES van G-Unit heb, zowel als groep als individueelquote:Op woensdag 2 april 2014 17:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Sowieso alles 50. Power of the dollar pompen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |