Lol, verjaardag op FOK!, dag na Dima. Losersquote:Op woensdag 2 april 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortieboy ben je echt jarig?
Dat was een 1 april grap. Gelukkig leest iemand mijn sluitpostsquote:Op woensdag 2 april 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortieboy ben je echt jarig?
Het is al 2 april *wink wink*quote:Op woensdag 2 april 2014 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was een 1 april grap. Gelukkig leest iemand mijn sluitposts
Natuurlijk niet. 24 juliquote:Op woensdag 2 april 2014 00:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB / Mortaxx. Gefeliciteerd!
Hardop als je helemaal niet jarig bent![]()
![]()
.
weet wie mijn vrienden zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 00:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar ze feliciteren je oprecht volgens mij.
Geloof maar gewoon in jou en mijquote:Op woensdag 2 april 2014 00:32 schreef Chloroform het volgende:
Wow, weet niet meer wat ik nu moet geloven hier.
Had je iedereen mooi tuk.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat geloofde toch niemandquote:Op woensdag 2 april 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb laatst paar mensen wijsgemaakt dat srsmortaxx plaatje echt is
Ik geloof in jou en mij. Apart van elkaar welteverstaan.quote:
I know you wan't to kiss mequote:Op woensdag 2 april 2014 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geloof in jou en mij. Apart van elkaar welteverstaan.
Gelukkig dat ik dit nu lees.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik dit nu lees.
Had je bijna penisfoto's gestuurd als cadeau.
quote:
quote:
Ik kom niet_meer_bij.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haha, die heb ik serieus zo verbeterd![]()
![]()
hardop
Ik moet echt kkvaak om jou lachen laatste tijd.quote:
Oké.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet echt kkvaak om jou lachen laatste tijd.
Professionele droogklootquote:Op woensdag 2 april 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet echt kkvaak om jou lachen laatste tijd.
Ja ehhh ik weet dat ik niet je lieftallige veer ben, maar beetje dankbaarheid tonen mag hoor.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ehhh ik weet dat ik niet je lieftallige veer ben, maar beetje dankbaarheid tonen mag hoor.
quote:
Wist niet dat je seks met wd had.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
Nog even planks doen en dan slapie slapie
Hou je bek over wd, ik breek je.quote:
Ja, vind het leuk om tegen jou in te gaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent ook werkelijk altijd #teamoverkant.
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was het maar zo, hoefde ik niet achter second class chicks als veer en chlo aan
Haha hardop omdat Veer second class chick. Hahahaquote:Op woensdag 2 april 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dude :S wat, chlo en veer zijn echt pprachtvrouwen :S;s;s:Squote:Op woensdag 2 april 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dude :S wat, chlo en veer zijn echt pprachtvrouwen :S;s;s:SKun je nu wel sarcastisch doen, maar we weten allemaal wat jij over Veer in m'n DM hebt gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Doet ze toch wel - VeerEli - Veer - Veertjequote:Op woensdag 2 april 2014 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
Nu maar hopen dat Veer niet toevallig tabblad nog open heeft staan en dit overmorgen terugleest
Courgettequote:Op woensdag 2 april 2014 01:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doet ze toch wel - VeerEli - Veer - Veertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |