Zoals?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
Zou wel een dag een man willen zijn en overal m'n leuter in stoppen.
pot mayonaisequote:
appeltaartje?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
Zou wel een dag een man willen zijn en overal m'n leuter in stoppen.
Alles. Zou in 1 dag meer vrouwen en objecten geneukt hebben dan Dima in een lifetime.quote:
niet bijzonder moeilijkquote:Op woensdag 2 april 2014 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alles. Zou in 1 dag meer vrouwen en objecten geneukt hebben dan Dima in een lifetime.
quote:
godverdomme manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof mijn ochtend nog niet kut genoeg wasquote:
wat is er zo kut aan?quote:Op woensdag 2 april 2014 08:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alsof mijn ochtend nog niet kut genoeg was
Alles. Keelpijn, jurkje van mantelpakje gekrompen in de was, trein gemist, zometeen de hele middag basisschool kinderen te woord staanquote:
vooral dat laatstequote:Op woensdag 2 april 2014 08:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alles. Keelpijn, jurkje van mantelpakje gekrompen in de was, trein gemist, zometeen de hele middag basisschool kinderen te woord staan
Ja misschien valt het meequote:Op woensdag 2 april 2014 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral dat laatste
sterkte.
en robo in mantelpakje?![]()
ook leukquote:Op woensdag 2 april 2014 08:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja misschien valt het meehoop het echt
Jais echt leuk maar nu is het jurkje wat kort
quote:
Kut kindquote:
Dan wordt ze een stoephoertjequote:Op woensdag 2 april 2014 09:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kut kindzou buiten speel straf geven. Alleen nog maar buiten spelen geen telefoon of tablet of niks. Ga maar stoepkrijten
Hmm onder toezicht stoepkrijten dan. Gezellig samen met oma Joannequote:
met garlic breadquote:Op woensdag 2 april 2014 09:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm onder toezicht stoepkrijten dan. Gezellig samen met oma Joanne
little fuzzy bunny milk monkeyquote:
wie?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh Moest om 7 uur op.
Vanavond Ff knallen nohh
picsquote:Op woensdag 2 april 2014 10:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb gisteravond maar een jas gekocht voor mezelf voor mn verjaardag
Dus? pics. en niet gelijk weghalen binnen 6sec.quote:
Amaiiiquote:Op woensdag 2 april 2014 10:55 schreef fyah het volgende:
Ex gezien. Ze wilde vrienden blijven en dingen doen. Vertel ik haar hoe ze waardeloze vriendin zou zijn. Wijf over de rooie. Bruggen verbrandtfyah
Ex = ex. Get over it.quote:
Haha Veer > WDquote:Op woensdag 2 april 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was het maar zo, hoefde ik niet achter second class chicks als veer en chlo aan
Deze dame gaat nét iets te hard als ik gedist word om m'n uiterlijk. Jellyquote:Op woensdag 2 april 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha hardop omdat Veer second class chick. Hahaha
Robo!! Heb je preview van vrijdag gezien?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm onder toezicht stoepkrijten dan. Gezellig samen met oma Joanne
je iets van mortaxx aantrekkenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha Veer > WD![]()
![]()
![]()
Maar weet genoeg Mortie. It was all a lie. *cut*
[..]
Deze dame gaat nét iets te hard als ik gedist word om m'n uiterlijk. JellyKeiharde haterate
Sadness wow hhahaahahahhahahahahahahahahabh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |