Ik zit nu de hele tijd door te slikken en uit te stellen omdat ik niet ongesteld wil wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerste week na het zetten wel 53 keer doodgegaan van de kramp, maar daarna elke maand al halleluja-zingend over straat.
Sterkte straksquote:Op woensdag 2 april 2014 01:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit nu de hele tijd door te slikken en uit te stellen omdat ik niet ongesteld wil worden
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit nu de hele tijd door te slikken en uit te stellen omdat ik niet ongesteld wil worden
Nee, ik bescherm je tegen jezelf.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geintje, vertel me meer.
[ afbeelding ]
Man zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik bescherm je tegen jezelf.
Hahaha shiiiit, deze gif.quote:
I got a big cock.quote:
Enige waarvoor ik wel een keertje vrouw zou willen zijn mitsquote:Op woensdag 2 april 2014 01:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker pissen tegen een boom, geen bloederig feestje, geen baby-oven zijn man man man man.
wats je battlenet accountquote:Op woensdag 2 april 2014 01:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Diablo 3 zoon, meester Kruisvaarder present.
So done met die gamequote:Op woensdag 2 april 2014 01:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Diablo 3 zoon, meester Kruisvaarder present.
Hmmm, vreemde droom, vertel me wat meer over je jeugd.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Enige waarvoor ik wel een keertje vrouw zou willen zijn mits![]()
![]()
lekker exemplaar is om dan geilste chick uit da club te versieren en dan alle mannen madjelly achterlaten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |