Ook alleen maar omdat jij vroeg of jij de enige was die een hekel had aan veer en dat je haar dom vind, toen zei ik nee vind ik leuk meisje ja, dat jij zo hatelijk bent. :squote:Op woensdag 2 april 2014 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je nu wel sarcastisch doen, maar we weten allemaal wat jij over Veer in m'n DM hebt gezegd.
Iedereen weet dat ik hatelijk ben, is geen nieuws hoor. Dat jij toegaf dat jij je ook afgetrokken hebt op haar pics zegt genoeg.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij vroeg of jij de enige was die een hekel had aan veer en dat je haar dom vind, toen zei ik nee vind ik leuk meisje ja, dat jij zo hatelijk bent. :s
Dat was veer nietquote:Op woensdag 2 april 2014 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik hatelijk ben, is geen nieuws hoor. Dat jij toegaf dat jij je ook afgetrokken hebt op haar pics zegt genoeg.
Oh ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat was veer nietdat was Adorabelle
Hahaha wtkk.quote:
En nou niet zo onschuldig doen, wat jij over Dima hebt gezegd is nog ergerquote:
Weet ik veel, ik heb spiraaltje, ben echt al een jaar nauwelijks ongesteld geweest.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit waar?
Ach nvm, alsof je dat eerlijk zou toegeven.
Dat zei jij hoor, weenie.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En nou niet zo onschuldig doen, wat jij over Dima hebt gezegd is nog ergerDat je hem wel knap vond en hem graag zou willen pijpen.
Is dat niet slecht voor je " menstruale cyclus " ?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb spiraaltje, ben echt al een jaar nauwelijks ongesteld geweest.
Je doet alsof ik 8 benquote:Op woensdag 2 april 2014 01:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent fucking mooi.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb spiraaltje, ben echt al een jaar nauwelijks ongesteld geweest.
Lijkt me echt ideaal.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh. Nee.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus nu zeg je dat ik jou ben en jij mij?
Nee, is juist veel beter voor je lichaam omdat de hormonen door spiraaltje alleen daar afgegeven worden waar het hoort in plaats van dat je pillen slikt waardoor hormonen door je hele lichaam gaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor je " menstruale cyclus " ?
Kkquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:16 schreef Chloroform het volgende:
Nee, is juist veel beter voor je lichaam omdat de hormonen door spiraaltje alleen daar afgegeven worden waar het hoort in plaats van dat je pillen slikt waardoor hormonen door je hele lichaam gaan.
#vrouwenweetje
Eerste week na het zetten wel 53 keer doodgegaan van de kramp, maar daarna elke maand al halleluja-zingend over straat.quote:
Jij begon met je vraag erover hoor.quote:
Heb er ook spijt van haha, That knowledge is not ment for men.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij begon met je vraag erover hoor.
ripquote:Op woensdag 2 april 2014 01:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb er ook spijt van haha, That knowledge is not ment for men.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |