No Soundscan for a bricklayer, square nigga, you a brick haterquote:
quote:
Ik lig in bed en ik wil er niet uit.quote:
oh nou dan eet ik die bucket zelf wel leegquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]whehe
[..]
Ik lig in bed en ik wil er niet uit.
not surprised at allquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]whehe
[..]
Lamme hamster, gods ganse dag in je nest stinken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nr. 121 toch ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh nou dan eet ik die bucket zelf wel leeg
Ik ben niet zo van de verrassingenquote:
Hmmmm o jaaaa winterslaap..quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lamme hamster, gods ganse dag in je nest stinken.
het is lente ; (quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de verrassingen
[..]
Hmmmm o jaaaa winterslaap..
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef Salatrel het volgende:
Met de NEE geen blauwe enveloppen sticker
O ja.quote:
Iedere keer als ik die dingen afgaf aan mensen die in de tuin zaten te werken, " HADDE GE DIE MEE TERUG KUNNE NEMEN "quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik wil de blauwe enveloppen best meenemen hoor.
Hallo bkr registratie en deurwaarders
O ja.quote:
Ik wilde ze het liefst in die monden van de mensen duwen, maar dat kan je ook weer niet maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere keer als ik die dingen afgaf aan mensen die in de tuin zaten te werken, " HADDE GE DIE MEE TERUG KUNNE NEMEN "
Ja eh.. iemand kwam klagen dat hij de AH bonusfolder niet had gekregen, terwijl ik zeker wist dat hij het wel had gekregen. Dus de keren daarna kreeg hij ze gewoon in vijfvoud.. Zeikzak.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:01 schreef Salatrel het volgende:
Minder minder minder ongeadresseerd reclamedrukwerk
Sowieso dat jij al smokend post bezorgdequote:Op dinsdag 1 april 2014 21:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere keer als ik die dingen afgaf aan mensen die in de tuin zaten te werken, " HADDE GE DIE MEE TERUG KUNNE NEMEN "
Zal ik mijn fiets wel of niet op de standaard zetten en flikkert hij dan wel of niet om.quote:
1x gedaan, werkt niet echt samen haha.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso dat jij al smokend post bezorgde.
Vond het wel grappig, voelde mezelf the devil's advocate.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde ze het liefst in die monden van de mensen duwen, maar dat kan je ook weer niet maken.
Dus ik reageerde maar gewoon niet.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vond het wel grappig, voelde mezelf the devil's advocate.
hippe enveloppen welquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..][ afbeelding ]
Had ik met boetes..
Op een adres 7 boetes.. maar dat was bij een rijke stinkerd, wel direct me uit de voeten gemaakt.
[ afbeelding ]
Lekker paars (fas kom er maar in), lekker hip, lekker anders, lekker gek.quote:
Met wimpers of zonder wimpersquote:
wat? Wimpers? Watwat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met wimpers of zonder wimpers
Ff serieus.. ik word woest als ik die dingen voor mijn neus zie.
Wij hadden daar vroeger een spel voor als we naar school fietste, als je een twingo ziet moet je twingo roepen en de persoon naast je een klap geven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met wimpers of zonder wimpers
Ff serieus.. ik word woest als ik die dingen voor mijn neus zie.
Ik zou persoonlijk de twingo een klap gevenquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wij hadden daar vroeger een spel voor als we naar school fietste, als je een twingo ziet moet je twingo roepen en de persoon naast je een klap geven.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |