Hahaquote:
do you fok de horses too?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
same filling as a puddingbroodje bwoh bwoh
Die vrouwen zo kijken van wtf?quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vrouwen zo kijken van wtf?
Gooit ie er nog een schepje boven op:
You know!?!? the horses they fuck!
Hahahaquote:
Hahaha jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:56 schreef Chloroform het volgende:
You are the best one.Daarna ook echt "I love you" zeggen.
![]()
net als het leven van braddiequote:Op dinsdag 1 april 2014 13:57 schreef VeerEli het volgende:
Dit kan toch allemaal niet echt waar zijn man. Waarschijnlijk zwaar gescript
Die ene kerel waarvan z'n wijf door de douane werd tegengehouden dan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jahij kreeg niets terug logischerwijs
Die in het rood btw, die wou gauw wegeerst kind laten zien enzo om hem af te knappen.
Mooi wijffie wel
Er zijn gewoon echt mensen die zo awkward zijn. Helaasquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:57 schreef VeerEli het volgende:
Dit kan toch allemaal niet echt waar zijn man. Waarschijnlijk zwaar gescript
Lekker beestje inderdaadquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jahij kreeg niets terug logischerwijs
Die in het rood btw, die wou gauw wegeerst kind laten zien enzo om hem af te knappen.
Mooi wijffie wel
jullie volgen dat programma ook nog echt allemaal hequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die ene kerel waarvan z'n wijf door de douane werd tegengehouden dan.'s Ochtends ook echt vragen of zij ontbijt wil maken.
En dan die moeder op bezoek, mijn god, die moeder.
!!
Ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie volgen dat programma ook nog echt allemaal he
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie volgen dat programma ook nog echt allemaal he
Wow ja dat ie vroeg om ontbijt te makenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die ene kerel waarvan z'n wijf door de douane werd tegengehouden dan.'s Ochtends ook echt vragen of zij ontbijt wil maken.
En dan die moeder op bezoek, mijn god, die moeder.
!!
Uiteraard.quote:
Ja precies, hoe simpel kun je zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow ja dat ie vroeg om ontbijt te makendie gast is ook gewoon zo'n simpel figuur die alles al fantaseert met zijn joeka hondje
alsof het een gezin is
Zielig voor dat meisje.
En die moeder... geen woorden voor hoe onwetend en simpel sommige mensen zijn
Hahaha echt hequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies, hoe simpel kun je zijn.Wilde die moeder ook echt kapotrammen, bek houden, teef.
Haha ja AI WANNA SIE, mijn god.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
SO WAT AR JOE DOE IN DE BETROEM!??? AR JOE HUG? JOE HUG? I WANNA SIEEEGO KISS NOU
ON DE TEEBELquote:
Hou eens op, ik moet glimlachen en degene die tegenover me zit kijkt me een beetje raar aan.quote:
Lekker druk op je nieuwe baan al dus?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou eens op, ik moet glimlachen en degene die tegenover me zit kijkt me een beetje raar aan.
ar joe inseen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou eens op, ik moet glimlachen en degene die tegenover me zit kijkt me een beetje raar aan.
Ja, die meid zei nog dat nederlanders verzorgend waren en mannen in rusland heel anders....quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:06 schreef Chloroform het volgende:
Ik vraag me dan ook af hoe erg de mannen daar moeten zijn dat je blij wordt van deze zwijnen.
Ja blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ar joe inseen?
[..]
Ja, die meid zei nog dat nederlanders verzorgend waren en mannen in rusland heel anders....
Blijkbaar zijn dat echt complete zwijnen ofso?
chloro begint te soppen hierquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.Ik had tijdje geleden trouwens zo'n Tsjechisch gezin zitten, die pa was 55 geworden ofzo. Ouders en hun drie zoons. Mijn god, wat een mooie kerels waren dat.
Had echt een minicrush op die oudste zoon.
Alsof ze het daarvoor doenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:06 schreef Chloroform het volgende:
Ik vraag me dan ook af hoe erg de mannen daar moeten zijn dat je blij wordt van deze zwijnen.
Die zaten bij jou? wat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.Ik had tijdje geleden trouwens zo'n Tsjechisch gezin zitten, die pa was 55 geworden ofzo. Ouders en hun drie zoons. Mijn god, wat een mooie kerels waren dat.
Had echt een minicrush op die oudste zoon.
Ja maar echt. Die moeder was ook prachtig en die vader was echt zo'n statige, charismatische vent. Maar die zoon.quote:
i will make an impression for you..quote:
Oh ja, bij ons in het restaurant toen ik aan het werk was.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zaten bij jou? wat?
Gewoon voor de het record maar ik ben ook tjech genoemd onder andere;p
Wat een obsessie heb jij met hem, shiiiiiiiitquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:19 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahahahahaahah![]()
De Brachdwacht![]()
![]()
Ach, hou je bekquote:
Klopt wel ja, ik ben zwaaaaaaaar gefascineerd door de Braadster.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat een obsessie heb jij met hem, shiiiiiiiit
maar hij wilde jou niet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar echt. Die moeder was ook prachtig en die vader was echt zo'n statige, charismatische vent. Maar die zoon.Damn.
Jij bent ook vast Turk genoemd ooit.quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent ook vast Turk genoemd ooit.
Nee, hij wilde eerst eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Beter Turk dan Mocro toch.quote:
Hahaquote:
Nee, zwarte labrador en tennisbal.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lopen die mensen ook met een golden retriever en witte stok?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, hij wilde eerst eten.moest toch een beetje lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik snap 'm.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lopen die mensen ook met een golden retriever en witte stok?
Jij bent maar een beetje Mocro, daarom heb ik ook maar een beetje hekel aan je.quote:
wat liefquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent maar een beetje Mocro, daarom heb ik ook maar een beetje hekel aan je.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Doorgesnoven taxichauffeur rijdt urenlang verkeerd
wat de hel
Ik ook niet :$ Hier in BE zit er nergens een. Volgende keer in Amsterdam zal ik het eens voorleggen aan de baas. En anders eet ze maar alleen. Welke schotel moet ik als eerste proberen?quote:
Veeg net het werkzweet van mijn hoofdquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker druk op je nieuwe baan al dus?.
Ja, weten jullie toch?quote:
2 jaar geleden had ik ook een ongeval. Niemand gewond maar omdat het na 22u was werd er door een ambulancedude wel bloed getrokken van iedereen. Alleen deden ze dat half ass sneaky. Zo van: We gaan u even een spuitje moeten geven om uw adrenaline onder controle te krijgen. Rood spul op de arm, naald erin, en dan een vile of hoe dat ook heet met bloed laten vollopen. Watquote:
zeker op moeten staan om de airco aan te zetten?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veeg net het werkzweet van mijn hoofd
Airco ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker op moeten staan om de airco aan te zetten?
Dan zal het vast niet bijzonder zijn geweest,quote:
Nee, wraps dan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me niet echt lekker om te eten..
pasta met paprika chips is lekkerquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:33 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ook niet :$ Hier in BE zit er nergens een. Volgende keer in Amsterdam zal ik het eens voorleggen aan de baas. En anders eet ze maar alleen. Welke schotel moet ik als eerste proberen?Ik heb gehoord Roti zou lekker zijn. Geen idee hoe het smaakt.
Poep.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:41 schreef fyah het volgende:
post #80 beslist wat ik uit de keuken haal; water of appelsap. of mix!
#spannend!
schiet wel op, ik heb dorst
Nee idd grapje. Bolognese chipsquote:
spiritusquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:41 schreef fyah het volgende:
post #80 beslist wat ik uit de keuken haal; water of appelsap. of mix!
#spannend!
schiet wel op, ik heb dorst
Ze roddelen over jou, Roboquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:38 schreef voederbiete het volgende:
Het is inderdaad vreselijk als een vrouw gedomineerd wil worden maar zich geenszins ondergeschikt opstelt. Zo werkt het spel niet.
Deze vrouwen doen ook vaak een 'wijntje met de meiden' en zien een bezoek aan Soldaat van oranje als een absoluut hoogtepunt in culturele ontwikkeling.
Het totaalplaatje telt.quote:
hey dit gaat ook voor vrouwen opquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het totaalplaatje telt.
Ik ga toch geen vieze buitenkant eten met een lekkere binnenkant|?
Alles moet lekker zijn.
net tijdens het telefoneren een nieuw dieptepunt bereiktquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die telefoneren met het volume brulboei.
geldt ook voor vrouwenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het totaalplaatje telt.
Ik ga toch geen vieze buitenkant eten met een lekkere binnenkant|?
Alles moet lekker zijn.
hebben jullie geen laptops? de laatste keer dat ik achter een pc plaats moest nemen was echt, like,..quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Komt een ietwat vadsig wijf hier binnen (nooit eerder gezien), doet d'r jasje uit en neemt plaats achter een pc. Meteen een ranzige, intense zweetgeur jongen![]()
. Hollanders die 1x per week douchen
.
uiteraardquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef fyah het volgende:
gianni61 mag ik jou een internet high5 geven?
[ afbeelding ]
Ja ahhahahahaha ;p kenkerdenkenker ;Dquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha hij faalt gewoon als Dominus![]()
![]()
Wanne loser
Oprotten met je hollanders die...quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Komt een ietwat vadsig wijf hier binnen (nooit eerder gezien), doet d'r jasje uit en neemt plaats achter een pc. Meteen een ranzige, intense zweetgeur jongen![]()
.
Dus Duitsers die 1x per week douchen is niks mis mee? Of Surinamers?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Technix gezien is een afkomst geen rasquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus Duitsers die 1x per week douchen is niks mis mee? Of Surinamers?
Racist ben jij zeg... tfoee.
#durftepreken #handhaafdieshitquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef fyah het volgende:
[..]
Technix gezien is een afkomst geen ras
#justgirlythings
Discrimineerder dan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef fyah het volgende:
[..]
Technix gezien is een afkomst geen ras
#justgirlythings
Dixcriminator.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Discrimineerder dan.
Inb4 huahahah dat bestaat niet hoowr domme Veer xD XD
Voor mannen niet.quote:
Ik had bijna een strafblad, kan ik daar mee komen op een speed date night?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mannen niet.
Als ze maar geld of andere interessante dingen hebben
hahahaha ;Dquote:
Hubba hubbaquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net tijdens het telefoneren een nieuw dieptepunt bereikt
[..]
geldt ook voor vrouwen
Ja,quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik had bijna een strafblad, kan ik daar mee komen op een speed date night?fyah
allure ik zie jequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,
trekt wel een bepaald vrouwelijk publiek aan
Nou en ;squote:
Nee, lurken alleen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:58 schreef fyah het volgende:
post die hier nog ooit? Hopelijk leest ze mijn post over mijn almost strafblad vorig jaar.
sherlock tag allure_
Ik zeg ook maar watquote:
Amen sister. Tussen opstaan en gaan slapen is dat ook de stijl waar ik mee kom.quote:
#psychosequote:Op dinsdag 1 april 2014 15:01 schreef fyah het volgende:
Eigenlijk zit er tussen opstaan en gaan slapen ook het slapen zelf. Als je het zo opvat.
#Knowledge is power
En Beyonce Knowledges kan 'm likke hehehehe
Daar is toch helemaal niets mis mee?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:03 schreef fyah het volgende:
nee man ik ben kkgezond. De enige dingen die ik mis heb zijn mijn waardeloze gevoel voor humor en een soort bindingsangst. Maar daar kom je als man tegenwoordig gelukkig prima mee weg.
Het kan veel erger.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:03 schreef fyah het volgende:
nee man ik ben kkgezond. De enige dingen die ik mis heb zijn mijn waardeloze gevoel voor humor en een soort bindingsangst. Maar daar kom je als man tegenwoordig gelukkig prima mee weg.
Noem beest gwn bij naam ja, srry hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus Duitsers die 1x per week douchen is niks mis mee? Of Surinamers?
Racist ben jij zeg... tfoee.
Denk dat dit een antwoord is op mijn vraag, hehequote:Op dinsdag 1 april 2014 15:16 schreef fyah het volgende:
Nee joh. Die kan me wel hebben. We hebben bijna exact gelijke kuthumor.
pls no dont wanna remember no plsquote:
Is het uit?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:32 schreef CristinaYang het volgende:
Kan iemand me wat leuks vertellen? Ik heb wat opvrolijking nodig.
quote:
Nee. Maar na vanmiddag wel al mijn geloof in de liefde verlorenquote:
himym was op het einde toch al niet meer zo leuk?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:32 schreef CristinaYang het volgende:
Kan iemand me wat leuks vertellen? Ik heb wat opvrolijking nodig.
MAAR IK HAD HOOPquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
himym was op het einde toch al niet meer zo leuk?
ik heb de laatste aflevering nog niet gekekenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MAAR IK HAD HOOPIk was al sinds seizoen 5 voor Barney en Robin, krijg ik eindelijk m'n zin, EN DAN DIT
![]()
Mijn strohalm in jouw incubator?quote:
Ik vermoed het welquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat zoiets als een banaan in een gang werpen?
keytar definitelyquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:20 schreef Murdera het volgende:
Zal ik een keytar aanschaffen? Of een theremin
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theremin, omdat I R Baboonquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:20 schreef Murdera het volgende:
Zal ik een keytar aanschaffen? Of een theremin
quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Theremin, omdat I R Baboon
[ afbeelding ]
Beetje maarquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent maar een beetje Mocro, daarom heb ik ook maar een beetje hekel aan je.
Wat is hier scary aan? Ik verwachtte op het eind toch wel een roofdier/lawine/whatever the fuck.quote:
Stadsvolk, ziet een dier groter dan een hond en gaat full #canthandlequote:Op dinsdag 1 april 2014 17:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is hier scary aan? Ik verwachtte op het eind toch wel een roofdier/lawine/whatever the fuck.
Alhoewel, would shit bricks als ik zoiets op me zou zien afkomen rennen.
Op het einde rond 1:03/1:04 komt er links in beeld tussen de heuvels een vage bewegende schim tevoorschijn.quote:
Published on Mar 20, 2014quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:29 schreef Yiha het volgende:
Nee man, het is de Yellowstone vulkaan, de grootste ter wereld die gaat uitbarsten en heel de US in as gaat leggen. Ik wil jullie er toch gewoon nog even op wijzen dat dit nog steeds mogelijk is.
aardbevingen geven het begin aan en deze was wel hevigquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Published on Mar 20, 2014
+
comment: This video was posted ten days prior to a 4.8 earthquake that hit Yellowstone yesterday.
wikiquote:Deze supervulkaan maakt gemiddeld elke 600.000 jaar een grote uitbarsting mee.
De laatste grote uitbarsting dateert meer dan 640.000 jaar geleden.
Oh wacht, lol. Las gewoon over het verschil tussen earthquake en vulcano heenquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef Yiha het volgende:
[..]
aardbevingen geven het begin aan en deze was wel hevig
a 4.8 volcanoquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh wacht, lol. Las gewoon over het verschil tussen earthquake en vulcano heen.
Ik dacht dat ze voor een allesverwoestende aardbeving vluchtten, maar die bleek 'maar' 4.8 te zijn, oké?quote:
Ik zou jouw kop verbouwen en zorgen dat je minder op een uitgekakte versie van Braddie lijkt.quote:
4,16/10.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zou jouw kop verbouwen en zorgen dat je minder op een uitgekakte versie van Braddie lijkt.
Wat ga jij eten vanavond?quote:
Haha gvd, tegenvaller dit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga aardappelpuree fixen met knoflookboter, spinazie à la crème en vissticks. Jij
?
Hater, is gewoon lekker hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gvd, tegenvaller dit.Ik dacht, ik kan wel aanschuiven bij jou maar moet blijkbaar toch maar thuis kaasstengels gaan eten.
![]()
Ik ga denk ik maar bestellen. Grieks ofzo.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
hey mortaxxx ik heb een 18 jarige moeder op snapchat lol
Ben gewoon niet zo dol op spinazie à la crème en vissticks. Sorry bby.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hater, is gewoon lekker hoor.
Dan toch lekker niet, stik er lekker in.
Que.quote:
Hele wereld gaat er last van krijgen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:29 schreef Yiha het volgende:
Nee man, het is de Yellowstone vulkaan, de grootste ter wereld die gaat uitbarsten en heel de US in as gaat leggen.
ze plaatst alleen maar stories van dr babyquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]![]()
Alleenstaande moeders zijn wel makkelijk diem
Ja dus. Bij jou duurde die gefrustreerde faptijd natuurlijk wel langer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hhahahahahahhahhahhahahahhahaa XD XDXD
Overduidelijk virgin.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dus. Bij jou duurde die gefrustreerde faptijd natuurlijk wel langer.
Je moest eens weten girlllquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dus. Bij jou duurde die gefrustreerde faptijd natuurlijk wel langer.
je kan beterquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zou jouw kop verbouwen en zorgen dat je minder op een uitgekakte versie van Braddie lijkt.
No Soundscan for a bricklayer, square nigga, you a brick haterquote:
quote:
Ik lig in bed en ik wil er niet uit.quote:
oh nou dan eet ik die bucket zelf wel leegquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]whehe
[..]
Ik lig in bed en ik wil er niet uit.
not surprised at allquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]whehe
[..]
Lamme hamster, gods ganse dag in je nest stinken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nr. 121 toch ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh nou dan eet ik die bucket zelf wel leeg
Ik ben niet zo van de verrassingenquote:
Hmmmm o jaaaa winterslaap..quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lamme hamster, gods ganse dag in je nest stinken.
het is lente ; (quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de verrassingen
[..]
Hmmmm o jaaaa winterslaap..
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef Salatrel het volgende:
Met de NEE geen blauwe enveloppen sticker
O ja.quote:
Iedere keer als ik die dingen afgaf aan mensen die in de tuin zaten te werken, " HADDE GE DIE MEE TERUG KUNNE NEMEN "quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik wil de blauwe enveloppen best meenemen hoor.
Hallo bkr registratie en deurwaarders
O ja.quote:
Ik wilde ze het liefst in die monden van de mensen duwen, maar dat kan je ook weer niet maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere keer als ik die dingen afgaf aan mensen die in de tuin zaten te werken, " HADDE GE DIE MEE TERUG KUNNE NEMEN "
Ja eh.. iemand kwam klagen dat hij de AH bonusfolder niet had gekregen, terwijl ik zeker wist dat hij het wel had gekregen. Dus de keren daarna kreeg hij ze gewoon in vijfvoud.. Zeikzak.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:01 schreef Salatrel het volgende:
Minder minder minder ongeadresseerd reclamedrukwerk
Sowieso dat jij al smokend post bezorgdequote:Op dinsdag 1 april 2014 21:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere keer als ik die dingen afgaf aan mensen die in de tuin zaten te werken, " HADDE GE DIE MEE TERUG KUNNE NEMEN "
Zal ik mijn fiets wel of niet op de standaard zetten en flikkert hij dan wel of niet om.quote:
1x gedaan, werkt niet echt samen haha.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso dat jij al smokend post bezorgde.
Vond het wel grappig, voelde mezelf the devil's advocate.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde ze het liefst in die monden van de mensen duwen, maar dat kan je ook weer niet maken.
Dus ik reageerde maar gewoon niet.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vond het wel grappig, voelde mezelf the devil's advocate.
hippe enveloppen welquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..][ afbeelding ]
Had ik met boetes..
Op een adres 7 boetes.. maar dat was bij een rijke stinkerd, wel direct me uit de voeten gemaakt.
[ afbeelding ]
Lekker paars (fas kom er maar in), lekker hip, lekker anders, lekker gek.quote:
Met wimpers of zonder wimpersquote:
wat? Wimpers? Watwat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met wimpers of zonder wimpers
Ff serieus.. ik word woest als ik die dingen voor mijn neus zie.
Wij hadden daar vroeger een spel voor als we naar school fietste, als je een twingo ziet moet je twingo roepen en de persoon naast je een klap geven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met wimpers of zonder wimpers
Ff serieus.. ik word woest als ik die dingen voor mijn neus zie.
Ik zou persoonlijk de twingo een klap gevenquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wij hadden daar vroeger een spel voor als we naar school fietste, als je een twingo ziet moet je twingo roepen en de persoon naast je een klap geven.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zag vanmiddag een auto met een zero to bitch in 3 seconds sticker. Moest meteen aan 4ebe denkenquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wij hadden daar vroeger een spel voor als we naar school fietste, als je een twingo ziet moet je twingo roepen en de persoon naast je een klap geven.
ben zo terug. Even mn ogen uitsteken met een roestige spijkerquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag vanmiddag een auto met een zero to bitch in 3 seconds sticker. Moest meteen aan 4ebe denken
quote:
Ja, toen hij 30 kilo was afgevallen.quote:
Ja zoals die linker hond.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vol verbijstering naar je scherm aan het kijken zeker, met je tong uit je mond.
Ja die ken ik ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
eensquote:
quote:Hey, I'm a 24 year old virgin, never had a bj. Never kissed a girl, can't get them greener than me. http://imgur.com/
Als ik New York woonde kon ik vanavond blowjob krijgen...quote:Hey, you sound perfect! I've been getting a lot of messages though so lets move this convo to text. Send me a few pics of what your working with
xxx-xxx-xxxx
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht aan Pugachu, Internet delivers.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]