abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:57:00 #1
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_138397385
Ik had eerlijk gezegd geen zin om hier een topic over te openen omdat ik hoopte door het te verdringen te vergeten, maar dat lukt niet zo goed..

Bij mij op werk vond/vind? ik een man leuk. Het is normaal gesproken totaal mijn type niet, maar ik merk dat ik de afgelopen maanden steeds vaker op oudere mannen ben gaan vallen. Ik kijk veel minder naar het uiterlijk en vooral de introversie en vriendelijkheid trok mij aan mij deze man.

Elke keer wanneer ik opkeek zag ik hem naar mij staren, tot het punt dat ik mij ongemakkelijk begon te voelen en daardoor ben ik oogcontact gaan vermijden. Niet omdat ik hem niet meer leuk vond, maar omdat ik me geen houding meer wist te geven.

Maar vorige week vrijdag veranderde alles ineens. Ik kreeg van mijn vrouwelijke collega te horen dat hij altijd naar haar staarde (dus hij doet het ook bij haar dacht ik?; ik zal me wel ingebeeld hebben dat hij iets in mij zag?). Op een gegeven moment (dezelfde dag nog) kwam hij met ons een praatje maken (terwijl het een verlegen type is) en hij vroeg aan ons allebei of dat we een film wilde huren. Mijn collega (best wel een flirt en makkelijk in de omgang met mensen) zei dat ze wel wat films wilde verhuren. Ze gingen samen die films uitzoeken.

Mijn vermoeden werd voor mij vandaag bevestigd (tenzij ik het verkeerd concludeer). Vanochtend tijdens het werken kwam hij ineens opdagen (terwijl het niet zijn werkdag is), hij groette mij maar liep meteen naar mijn collega door en ging met haar een praatje maken. Ik voelde mij echt zo klein op dat moment.

Nadat hij weer vertrok, kwam mijn vrouwelijke collega mij vragen waarom hij wel met haar een praatje maakt en niet met mij. Deze opmerking deed ook best pijn.

Ik snap nu niet waarom hij zich gedraagt zoals hij doet? Want ik lieg niet als ik zeg dat hij eerst zijn ogen niet van mij kon afhouden en af en toe glimlachte. Is het omdat ik zelf geen initiatief heb getoond? En mijn collega wel heel makkelijk in de omgang is? Of vind hij haar gewoon knapper/leuker?

Fuck this shitt. Ik ga nooit meer gevoelens voor een jongen/man vasthouden. Ik heb vandaag zelfs onderweg naar huis gehuild. Wat ik zelf ook vreemd vind, want het is niet dat ik een relatie met hem had.

[ Bericht 26% gewijzigd door girlygirl8 op 01-04-2014 14:37:07 ]
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:02:45 #2
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138397560
Jij bent jaloers en wij kunnen ook niet weten wat zijn motivatie er achter is.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:03:09 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_138397569
Maar als ik het goed begrijp heb je wat oogcontact gehad, is hij met een collega van jou een film wezen huren en nu ben je teleurgesteld en voel je je gepasseerd?
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:03:16 #4
412436 girlygirl8
pi_138397572
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:02 schreef Moppert het volgende:
Jij bent jaloers en wij kunnen ook niet weten wat zijn motivatie er achter is.
Ja ik ben jaloers

Maar misschien dat je een analyse kan geven van het gebeuren?
pi_138397584
Wat is datgene dat een rol heeft gespeeld dan? In welke richting moet ik denken?
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:03:59 #6
412436 girlygirl8
pi_138397595
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef RingBewoner het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heb je wat oogcontact gehad, is hij met een collega van jou een film wezen huren en nu ben je teleurgesteld en voel je je gepasseerd?
Het was niet ''wat''. Maar ok het was alleen maar oogcontact ja.

Ja ik voel me gepasseerd
pi_138397621
Misschien dat je niet veel initiatief neemt. Dat je te afwachtend bent. Het zou kunnen dat hij het dan interpreteert als "ze heeft geen interesse" en dat hij liever met iemand omgaat die wel wil of spontaan is.

Verder moet je jezelf niet vergelijken met iemand anders.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:06:33 #8
343196 RingBewoner
pi_138397686
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Het was niet ''wat''. Maar ok het was alleen maar oogcontact ja.

Ja ik voel me gepasseerd
En wat voor soort werk doe je?

Ik denk dat je lichtelijk overdrijft of dat je iets achterhoud. Waarom vraag je hem niet gewoon een keer om iets te doen? Het weer word beter, tijd voor een terras.

Edit: Hoe is oogcontact iets meer dan "wat"?
pi_138397703
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef girlygirl8 het volgende:
Maar misschien dat je een analyse kan geven van het gebeuren?
Je hebt te lang gewacht met actie ondernemen, dat is wat er is gebeurd.
pi_138397739
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef complicate het volgende:
Misschien dat je niet veel initiatief neemt. Dat je te afwachtend bent. Het zou kunnen dat hij het dan interpreteert als "ze heeft geen interesse" en dat hij liever met iemand omgaat die wel wil of spontaan is.

Verder moet je jezelf niet vergelijken met iemand anders.
Ik zit eigenlijk nog midden in mn verbazing dat je hiermee zit? Hij vind haar leuker? who cares! er zijn meer mannen en jongen in deze wijde,wijde wereld. Verlaat die vissenkom en welkom in de open zee.
Zucht.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:08:39 #11
412436 girlygirl8
pi_138397744
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:06 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

En wat voor soort werk doe je?

Ik denk dat je lichtelijk overdrijft of dat je iets achterhoud. Waarom vraag je hem niet gewoon een keer om iets te doen? Het weer word beter, tijd voor een terras.

Edit: Hoe is oogcontact iets meer dan "wat"?
Hij zocht niet alleen oogcontact op met mij, ik zag hem ook constant staren van grote afstanden. Maar goed wat ik uit jouw woorden opmaak is dat het weinig uitmaakt hoe ver hij met het oogcontact ging. Oogcontact = oogcontact?
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:10:24 #12
412436 girlygirl8
pi_138397790
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:07 schreef Deshain het volgende:

[..]

Je hebt te lang gewacht met actie ondernemen, dat is wat er is gebeurd.
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''. Maar goed weet je.. dit bevestigd eigenlijk wat ik moet doen. Gewoon geen gevoelens meer voor niemand binnenlaten. Ik wil sowieso nooit trouwens of kids krijgen en dit leven duurt toch max. +/-80 jaar.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:11:06 #13
343196 RingBewoner
pi_138397813
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Hij zocht niet alleen oogcontact op met mij, ik zag hem gewoon constant staren van grote afstanden. Maar goed wat ik uit jouw woorden opmaak is dat het weinig uitmaakt hoe ver hij met het oogcontact ging. Oogcontact = oogcontact?
Als ik even naar mezelf kijk, voor mij is oogcontact gewoon een beetje flirterig, althans de manier waarop jij het omschrijft. Als ik iemand echt een beetje ga aanstaren, zoals jij het noemt en ik krijg geen reactie dan ga ik ook verder.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:11:56 #14
343196 RingBewoner
pi_138397836
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''. Maar goed weet je.. dit bevestigd eigenlijk wat ik moet doen. Gewoon geen gevoelens meer voor niemand binnenlaten. Ik wil sowieso nooit trouwens of kids krijgen en dit leven duurt toch max. +/-80 jaar.
That escaleted quickly.

Dus eerst enorm teleurgesteld maar eigenlijk ook niet want je wil geen relatie?
pi_138397864
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Vida. het volgende:

[..]

Ik zit eigenlijk nog midden in mn verbazing dat je hiermee zit? Hij vind haar leuker? who cares! er zijn meer mannen en jongen in deze wijde,wijde wereld. Verlaat die vissenkom en welkom in de open zee.
Zucht.
Je bedoelt TS? Dat is ook mijn idee, er zijn toch echt genoeg visjes in de zee. Het is cliché maar wel de waarheid en gelukkig!
pi_138397892
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Je bedoelt TS? Dat is ook mijn idee, er zijn toch echt genoeg visjes in de zee. Het is cliché maar wel de waarheid en gelukkig!
Ja, Ts bedoel ik. Sorry, verkeerd gequote.
pi_138397902
quote:

[..]

Actie ondernemen betekent niet dat je je anders voordoet. Zou je dan niet graag een man willen die initiatief neemt? Ik bedoel , waarom zou je dan geen initiatief nemen als hij de eerste stap heeft kunnen zetten?
pi_138397914
quote:

[..]
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''.
Succes met je 100 katten..
pi_138397934
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:14 schreef Vida. het volgende:

[..]

Ja, Ts bedoel ik. Sorry, verkeerd gequote.
Geen probleem. :)
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:15:52 #20
412436 girlygirl8
pi_138397947
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:11 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

That escaleted quickly.

Dus eerst enorm teleurgesteld maar eigenlijk ook niet want je wil geen relatie?
Teleurgesteld nog steeds. Nee, het bevestigd voor mij gewoon dat ik een idioot ben omdat ik hem leuk ben gaan vinden.
pi_138397965
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:15 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Teleurgesteld nog steeds. Nee, het bevestigd voor mij gewoon dat ik een idioot ben omdat ik hem leuk ben gaan vinden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Vida. het volgende:

[..]

Zucht.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:17:09 #22
343196 RingBewoner
pi_138397978
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:15 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor rare wending dan? Of is het vrouwenlogica? Hij heeft één keer met haar gepraat en even niet met jou, wat is nou het probleem dan? Praat gewoon een keertje tegen hem!
pi_138398009
De OP is weg :{
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:19:13 #24
412436 girlygirl8
pi_138398023
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:17 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor rare wending dan? Of is het vrouwenlogica? Hij heeft één keer met haar gepraat en even niet met jou, wat is nou het probleem dan? Praat gewoon een keertje tegen hem!
Stel dat jij een meisje leuk zou vinden en je ziet haar met verschillende jongens een praatje maken/flirten, zou jij dat ok vinden? Zou je haar nog steeds even leuk vinden? Zou je niet jaloers worden?

Zoiets kan mijn gevoel niet tolereren. Ik wou dat ik kon doen wat je zegt (praatje maken en bla), maar dat kan ik niet. Dus ik ga hem vergeten. Te beginnen door te doen alsof hij niet bestaat.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:20:03 #25
343196 RingBewoner
pi_138398044
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:18 schreef complicate het volgende:
De OP is weg :{
TS voelt zich niet begrepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: