zag vanmiddag een auto met een zero to bitch in 3 seconds sticker. Moest meteen aan 4ebe denkenquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wij hadden daar vroeger een spel voor als we naar school fietste, als je een twingo ziet moet je twingo roepen en de persoon naast je een klap geven.
ben zo terug. Even mn ogen uitsteken met een roestige spijkerquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag vanmiddag een auto met een zero to bitch in 3 seconds sticker. Moest meteen aan 4ebe denken
quote:
Ja, toen hij 30 kilo was afgevallen.quote:
Ja zoals die linker hond.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vol verbijstering naar je scherm aan het kijken zeker, met je tong uit je mond.
Ja die ken ik ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wij hadden daar vroeger een spel voor als we naar school fietste, als je een twingo ziet moet je twingo roepen en de persoon naast je een klap geven.
eensquote:
quote:Hey, I'm a 24 year old virgin, never had a bj. Never kissed a girl, can't get them greener than me. http://imgur.com/
Als ik New York woonde kon ik vanavond blowjob krijgen...quote:Hey, you sound perfect! I've been getting a lot of messages though so lets move this convo to text. Send me a few pics of what your working with
xxx-xxx-xxxx
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht aan Pugachu, Internet delivers.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]