Hoppa naar CUL dan.quote:
30 seconden, zei ik toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:28 schreef maickeltje het volgende:
Ts denkt als een malle tekeer kunnen gaan maar is na 2 x stoten al klaargekomen
Ze was toch ongesteld?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:58 schreef DoubleUAN het volgende:
[..]
hahaha naja gister ff snel voor ik wegging
Ze is toch echt uit vrije wil bij hem....dat mag ik althans hopen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:41 schreef trolley het volgende:
Ik heb medelijden met de 'vriendin' van TS ..![]()
En toch vind ik het zieligquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze is toch echt uit vrije wil bij hem....dat mag ik althans hopen.
Op een oude fiets (in dit geval is 2 jaar veel blijkt wel) moet je het leren.quote:
En zij dan? Zij fietst dan op een fiets met zijwieltjesquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Op een oude fiets (in dit geval is 2 jaar veel blijkt wel) moet je het leren.
Is ook heel veilig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:15 schreef trolley het volgende:
[..]
En zij dan? Zij fietst dan op een fiets met zijwieltjes
In der kut proppen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:28 schreef DoubleUAN het volgende:
btw waar laat je je condoom na het vrijen?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog iets herinneren over kipfilets...
Wel eerst een knoop erin leggen, anders kan TS net zo goed zonder rubbertje haar vol blaffenquote:
1999 *quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:55 schreef Geerd het volgende:
Mensjes uit 2000 die sex hebben moet niet gekker worden
Doorslikken man. Bestequote:Op maandag 31 maart 2014 23:28 schreef DoubleUAN het volgende:
btw waar laat je je condoom na het vrijen?
gelijk hebbe ze. je leeft maar 1 keerquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:57 schreef whatawonderfulday het volgende:
de eersteklassers van nu hebben tegenwoordig ook al seks op mijn school en doen zo afentoe een sigaretje.. ik sta er ook van te kijken![]()
hahahahahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oké dan, op verzoek een schopje naar CUL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |