Gewoon bellen voor afspraakje. En als je dat niet durft sms/WA. Niks meer / minder dat verwacht zequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:38 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb wel nummer meisje (echt lekker) geregeld in ~10 berichtjes hotornot paar dagen terug
maar durf niet echt aan te spreken door negatieve chat ervaringen
ik heb gevoel ze is niet down om af te sprekenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:39 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Gewoon bellen voor afspraakje. En als je dat niet durft sms/WA. Niks meer / minder dat verwacht ze
Gewoon doen man, er kan echt niks fout gaan, in t ergste geval negeert ze je of wil ze niet, naja dan heb je toch dezelfde uitkomst als je het niet probeert?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:38 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb wel nummer meisje (echt lekker) geregeld in ~10 berichtjes hotornot paar dagen terug
maar durf niet echt aan te spreken door negatieve chat ervaringen
Waarom geeft ze anders haar nummer? Ze is een vrouw: ze kent de regels van het spel beter dan jijquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb gevoel ze is niet down om af te spreken
Hier gaat het dus fout. Jij vult het voor haar in. Zo krijg je nooit een vrouw, laat staan een datequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb gevoel ze is niet down om af te spreken
Zelfs daar mee strugglenquote:
ik heb nog nooit een nummer weten te regelenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waarom geeft ze anders haar nummer? Ze is een vrouw: ze kent de regels van het spel beter dan jij
Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjesquote:
Dan is het een mooie om mee te oefenen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een nummer weten te regelen
en ik heb haar nummer wel heel makkelijk gekregen
volgens mij geeft ze die aan iedereen die het vraagt
Hahaquote:
Digitaal kan je korte dingetjes bespreken maar elkaar leren kennen idd nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes
ik heb eerlijk gezegd geen zin om haar aan te spreken nuquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dan is het een mooie om mee te oefenen!Je moet wel vandaag iets doen anders ben je al vet te laat...
Het is inderdaad veel beter om hier te gaan lopen postenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd geen zin om haar aan te spreken nu
heb geen chille state-of-mind want vrijdag tentamen maar zou eigenlijk eigenlijk moeten leren
maar vandaag nog ff chillen en morgen 2 dagen knallen
Dit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes
Echt heel slecht adviesquote:
Dan ben je niet dronken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou ik word ook niet echt losser als ik dronken ben
ben gewoon zelfde als nuchter lol ;s
Zo vrolijk deze UIquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Vrouwen zijn daar ook waardeloos is. Maar ja dubbele standaard. Deal with it
Nee, jij zou mij outshinen en mij als dima laten voelen.quote:
Juist niet. Dat schrikt de meisjes juist af.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hij moet met iemand uit die wat regelt voor hem
Waarom?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Juist niet. Dat schrikt de meisjes juist af.
Omdat ze dan al gelijk door hebben dat ik er niks van bak en dat ze dus ver van mij uit de buurt moeten blijven.quote:
Haha, dan doet de andere waar je mee bent iets foutquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat ze dan al gelijk door hebben dat ik er niks van bak en dat ze dus ver van mij uit de buurt moeten blijven.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden
zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen
verdorie
Misschien is het al gezegd maar als ze deze antwoorden geven zijn ze gewoon niet geinteresseerd maar uit beleefdheid typen ze dit. In de hoop dat de hint begrepen wordt. Maar blijkbaar niet dus..quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:
"hahahahah"
"xD"
"ahahah"
"ja"
"nee"
"en jij"
En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls
waarom zou je moeite doen om te reageren danquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Misschien is het al gezegd maar als ze deze antwoorden geven zijn ze gewoon niet geinteresseerd maar uit beleefdheid typen ze dit. In de hoop dat de hint begrepen wordt. Maar blijkbaar niet dus..
Tja dat is toch een soort beleefdheid. Tijd voor jou om haar te negeren dus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom zou je moeite doen om te reageren dan
is makkelijker voor haar om niet te reageren
ik vind dat maar raar ;squote:Op dinsdag 1 april 2014 18:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Tja dat is toch een soort beleefdheid. Tijd voor jou om haar te negeren dus.
Ik praat zelf met mijn vriendin bijna de hele tijd digitaal en heb mij nog nooit verveelt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |