Terechte klacht. Vrouwen die allerlei eisen stellen terwijl ze zelf een inhoudsloze snee zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden
zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen
verdorie
Ja!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Eisen die een vrouw stelt serieus nemen
Nooit!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Alsof jij de eisen van een man serieus neemt
Nee dit impliceer ik hier helemaal niet mee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe durven ze inderdaad zeg. Ze zouden gewoon met hun beentjes wijd voor jou op hun ruggetje moeten gaan liggen.
Met van die generieke halve zooi eisen kan je sowieso al niks. Zeg dan dat ie van goudvissen moet houden ofzo. Hetzelfde gaat op voor "moet humor hebben"quote:
Dit is precies wat ik bedoel, maar dan omgekeerd! Doe je je man als best om een gesprekje aan de gang te houden dan doen ze precies wat jij zegt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:12 schreef Fascination het volgende:
Nee, hoor, ze bedoelt daarmee dat je niet zo'n drol moet zijn die overal korte antwoorden op geeft en wacht tot de andere partij eens een onderwerp aansnijdt.
Maar ik wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee dit impliceer ik hier helemaal niet mee.
Dit ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Met van die generieke halve zooi eisen kan je sowieso al niks. Zeg dan dat ie van goudvissen moet houden ofzo. Hetzelfde gaat op voor "moet humor hebben"
Men verwacht sowieso vrijwel niets van mij, dus dat gevoel heb ik eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
FF serieus Haywood heb je vaak het idee dat dit van je verwacht wordt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |