abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138397616
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden :')

zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen

verdorie
pi_138397659
Probeer niet verbitterd te raken, want dan heb je eigenlijk al verloren.
wat kijk jij
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:08:00 #3
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_138397722
Begin over het weer.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:08:14 #4
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_138397731
Ach Dima, she's out there somewhere. Gewoon je kop omhoog en je met andere zaken bezig houden :) Waar kom je ongeveer vandaan eigenlijk?
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:08:36 #5
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_138397743
Heb je weer gefaald vandaag?
pi_138397754
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden :')

zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen

verdorie
Terechte klacht. Vrouwen die allerlei eisen stellen terwijl ze zelf een inhoudsloze snee zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:12:12 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138397839
Vertel eens iets leuks *)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_138397842
Nee, hoor, ze bedoelt daarmee dat je niet zo'n drol moet zijn die overal korte antwoorden op geeft en wacht tot de andere partij eens een onderwerp aansnijdt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138397878
Eisen die een vrouw stelt serieus nemen :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:14:14 #10
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_138397895
Van die vraag-antwoord gesprekken krijg je dan, die zijn saai
pi_138397913
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Eisen die een vrouw stelt serieus nemen :D
Ja! ;)
pi_138397920
Koppijn krijg je van die wijven. Ratel kippen.
pi_138397932
Shit dit is zeker waar!!!

Terechte klacht
pi_138397954
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:14 schreef fluffy2 het volgende:

[..]

Ja! ;)
Alsof jij de eisen van een man serieus neemt :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:16:14 #15
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_138397960
Hoe durven ze inderdaad zeg. Ze zouden gewoon met hun beentjes wijd voor jou op hun ruggetje moeten gaan liggen.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:16:15 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138397962
Welke nationaliteit was het deze keer, Dima?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138398081
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Alsof jij de eisen van een man serieus neemt :D
Nooit! :')
pi_138398104
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe durven ze inderdaad zeg. Ze zouden gewoon met hun beentjes wijd voor jou op hun ruggetje moeten gaan liggen.
Nee dit impliceer ik hier helemaal niet mee.
pi_138398112
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:21 schreef fluffy2 het volgende:

[..]

Nooit! :')
Met van die generieke halve zooi eisen kan je sowieso al niks. Zeg dan dat ie van goudvissen moet houden ofzo. Hetzelfde gaat op voor "moet humor hebben" :')
pi_138398133
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:12 schreef Fascination het volgende:
Nee, hoor, ze bedoelt daarmee dat je niet zo'n drol moet zijn die overal korte antwoorden op geeft en wacht tot de andere partij eens een onderwerp aansnijdt.
Dit is precies wat ik bedoel, maar dan omgekeerd! Doe je je man als best om een gesprekje aan de gang te houden dan doen ze precies wat jij zegt. :') Jij snapt het niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 14:24:30 ]
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:23:53 #21
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_138398137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nee dit impliceer ik hier helemaal niet mee.
Maar ik wel.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_138398158
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Maar ik wel.
FF serieus Haywood heb je vaak het idee dat dit van je verwacht wordt?
pi_138398180
Niet een normaal gesprek kunnen voeren :')
Kom op Dima, zo moeilijk is het niet, stel een paar vraagjes, maak een paar grapjes, plaag haar een beetje en dat is het. Complimentjes hoeven eigenlijk niet eens in het begin, daar herken je ook die FA types aan, dat als een meisje zegt "ik heb echt een dikke kont", dat hun zeggen "Nee dat is echt niet hoor!" :')
pi_138398186
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Met van die generieke halve zooi eisen kan je sowieso al niks. Zeg dan dat ie van goudvissen moet houden ofzo. Hetzelfde gaat op voor "moet humor hebben" :')
Dit ja. :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:26:09 #25
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_138398196
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

FF serieus Haywood heb je vaak het idee dat dit van je verwacht wordt?
Men verwacht sowieso vrijwel niets van mij, dus dat gevoel heb ik eigenlijk nooit.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_138398202
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik bedoel, maar dan omgekeerd! Doe je je man als best om een gesprekje aan de gang te houden dan doen ze precies wat jij zegt. :')
Dan moet jij er verder ook geen energie in steken. Of ze is niet geïnteresseerd of ze is saai. Next.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138398212
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Niet een normaal gesprek kunnen voeren :')
Kom op Dima, zo moeilijk is het niet, stel een paar vraagjes, maak een paar grapjes, plaag haar een beetje en dat is het. Complimentjes hoeven eigenlijk niet eens in het begin, daar herken je ook die FA types aan, dat als een meisje zegt "ik heb echt een dikke kont", dat hun zeggen "Nee dat is echt niet hoor!" :')
Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:

"hahahahah"

"xD"

"ahahah"

"ja"

"nee"

"en jij"

En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 14:27:21 ]
pi_138398232
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Men verwacht sowieso vrijwel niets van mij, dus dat gevoel heb ik eigenlijk nooit.
Is wel handig
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:27:51 #29
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138398238
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:

"hahahahah"

"xD"

"ahahah"

"ja"

"nee"
"en jij"

En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls :')
Probeer het echte leven dan. Duik de kroeg in. Weet ik het.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138398244
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Met van die generieke halve zooi eisen kan je sowieso al niks. Zeg dan dat ie van goudvissen moet houden ofzo. Hetzelfde gaat op voor "moet humor hebben" :')
whaha juist :')
pi_138398249
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:

"hahahahah"

"xD"

"ahahah"

"ja"

"nee"

"en jij"

En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls :')
Bij dit soort gezeik kap ik gewoon meteen af. Heeft toch geen zin
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:28:10 #32
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_138398251
Niet weten hoe vrouwen het willen. :')
En altijd het laatste woord.
pi_138398256
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:

"hahahahah"

"xD"

"ahahah"

"ja"

"nee"
"en jij"

En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls :')
Dat is dan via WA of een andere chatsite zeker, dan is het sws wel moeilijker. Ben er zelf ook geen fan van, omdat je dan geen lichamelijk contact kan hebben
pi_138398275
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:28 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat is dan via WA of een andere chatsite zeker, dan is het sws wel moeilijker. Ben er zelf ook geen fan van, omdat je dan geen lichamelijk contact kan hebben
Dit kan je ook IRL zo tegenkomen hoor. Dan gewoon fijn afkappen... Gaat toch nergens heen
pi_138398286
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:28 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet weten hoe vrouwen het willen. :')
Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" ( :') ) en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
pi_138398319
Vrouwen praten graag, eigenlijk is jouw probleem dat je er niet op af stapt en een paar vragen stelt
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_138398326
Gisteren trouwens nog nooit zo hard gelachen bij Russia With Love waar een van die achterhoekers gewoon die date laat zitten en op z'n gemak vertelt dat hij naar een andere gaat _O-
pi_138398339
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:

"hahahahah"

"xD"

"ahahah"

"ja"

"nee"

"en jij"

En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls :')
Dat je daar zolang een gesprek mee voert.

Waarom kap je niet op het moment dat jouw irritatie begint?
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:31:13 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138398343
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" ( :') ) en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
Uhuh, sure :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:31:21 #40
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_138398349
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" ( :') ) en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
Wat dacht je ervan om een pickup artist te worden?
pi_138398351
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:30 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Gisteren trouwens nog nooit zo hard gelachen bij Russia With Love waar een van die achterhoekers gewoon die date laat zitten en op z'n gemak vertelt dat hij naar een andere gaat _O-
:')!
pi_138398356
TS is 12?
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:31:57 #43
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_138398360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" ( :') ) en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
Lijkt me stug. Als zij echt zo naar je verlangt, zal dat hele gesprek haar worst wezen.
Maargoed, kan me wel voorstellen dat het makkelijker is voor jou als je het zo draait dat het aan hun ligt :D
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_138398383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" ( :') ) en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
...
pi_138398386
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat je daar zolang een gesprek mee voert.

Waarom kap je niet op het moment dat jouw irritatie begint?
Ik ben al geïrriteerd vanaf bericht 1-3.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 14:33:20 ]
pi_138398425
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" ( :') ) en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
Als ze je kneiterhard willen lopen ze op je af en nemen ze je plat op de bek _O_
pi_138398435
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef KaoloJoeka het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan om een pickup artist te worden?
Is dat nou leuk/helpt dat?
pi_138398439
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Als ze je kneiterhard willen lopen ze op je af en nemen ze je plat op de bek _O_
ik zit achter mijn computer / telefoon he

en zij ook

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 14:35:07 ]
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:35:23 #49
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138398453
Tinder/Badoo/Hot or Not/Reddit/Whatsapp/vage camesites. Wat is het deze keer?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138398463
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik zit achter mijn computer / telefoon he

en zij ook
Dan zorgen ze wel dat het gesprek op gang blijft ;)
pi_138398545
ik heb wel nummer meisje (echt lekker) geregeld in ~10 berichtjes hotornot paar dagen terug

maar durf niet echt aan te spreken door negatieve chat ervaringen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 14:38:43 ]
pi_138398551
Het is inderdaad vreselijk als een vrouw gedomineerd wil worden maar zich geenszins ondergeschikt opstelt. Zo werkt het spel niet.

Deze vrouwen doen ook vaak een 'wijntje met de meiden' en zien een bezoek aan Soldaat van oranje als een absoluut hoogtepunt in culturele ontwikkeling.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138398570
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:38 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb wel nummer meisje (echt lekker) geregeld in ~10 berichtjes hotornot paar dagen terug

maar durf niet echt aan te spreken door negatieve chat ervaringen
Gewoon bellen voor afspraakje. En als je dat niet durft sms/WA. Niks meer / minder dat verwacht ze
pi_138398587
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:39 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Gewoon bellen voor afspraakje. En als je dat niet durft sms/WA. Niks meer / minder dat verwacht ze
ik heb gevoel ze is niet down om af te spreken
pi_138398633
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:38 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb wel nummer meisje (echt lekker) geregeld in ~10 berichtjes hotornot paar dagen terug

maar durf niet echt aan te spreken door negatieve chat ervaringen
Gewoon doen man, er kan echt niks fout gaan, in t ergste geval negeert ze je of wil ze niet, naja dan heb je toch dezelfde uitkomst als je het niet probeert?
pi_138398672
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik heb gevoel ze is niet down om af te spreken
Waarom geeft ze anders haar nummer? Ze is een vrouw: ze kent de regels van het spel beter dan jij
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:44:02 #57
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138398697
Dit gaat vast over digitale gesprekjes? :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:44:09 #58
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138398702
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik heb gevoel ze is niet down om af te spreken
Hier gaat het dus fout. Jij vult het voor haar in. Zo krijg je nooit een vrouw, laat staan een date :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138398736
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Dit gaat vast over digitale gesprekjes? :')
Helaas wel
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:46:00 #60
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138398747
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:45 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Helaas wel
Zelfs daar mee strugglen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138398768
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Waarom geeft ze anders haar nummer? Ze is een vrouw: ze kent de regels van het spel beter dan jij
ik heb nog nooit een nummer weten te regelen

en ik heb haar nummer wel heel makkelijk gekregen

volgens mij geeft ze die aan iedereen die het vraagt :')
pi_138398773
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zelfs daar mee strugglen :')
:') :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:47:19 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138398781
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:') :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138398787
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zelfs daar mee strugglen :')
Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes :P
pi_138398792
Wanneer een meisje je leuk vindt, gaat het gesprek vanzelf.
pi_138398798
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') verdomme
pi_138398804
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik heb nog nooit een nummer weten te regelen

en ik heb haar nummer wel heel makkelijk gekregen

volgens mij geeft ze die aan iedereen die het vraagt :')
Dan is het een mooie om mee te oefenen! :) Je moet wel vandaag iets doen anders ben je al vet te laat...
pi_138398811
Vrouwen zijn daar ook waardeloos is. Maar ja dubbele standaard. Deal with it 8-)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_138398820
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Godver _O-
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:48:59 #70
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138398839
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:') verdomme
Haha :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes :P
Digitaal kan je korte dingetjes bespreken maar elkaar leren kennen idd niet :') je hebt geen lichaamstaal die je kan lezen, geen gevoel erbij, je kan geen gezichtsuitdrukkingen lezen etc. Niks aan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138398847
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Dan is het een mooie om mee te oefenen! :) Je moet wel vandaag iets doen anders ben je al vet te laat...
ik heb eerlijk gezegd geen zin om haar aan te spreken nu

heb geen chille state-of-mind want vrijdag tentamen maar zou eigenlijk eigenlijk moeten leren

maar vandaag nog ff chillen en morgen 2 dagen knallen
pi_138398852
Ga gewoon dronken uit :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:49:23 #73
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138398853
Als ik viool kon spelen had ik nu een melodie in mineur gespeeld.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138398874
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
Ga gewoon dronken uit :')
nou ik word ook niet echt losser als ik dronken ben :')

ben gewoon zelfde als nuchter lol ;s
pi_138398879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik heb eerlijk gezegd geen zin om haar aan te spreken nu

heb geen chille state-of-mind want vrijdag tentamen maar zou eigenlijk eigenlijk moeten leren

maar vandaag nog ff chillen en morgen 2 dagen knallen
Het is inderdaad veel beter om hier te gaan lopen posten :') GVD... Misschien dat je binnen nu en een jaar een keer wakker wordt... Tot dan: :W
pi_138398886
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes :P
Dit.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:51:36 #77
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138398929
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
Ga gewoon dronken uit :')
Echt heel slecht advies :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138398949
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nou ik word ook niet echt losser als ik dronken ben :')

ben gewoon zelfde als nuchter lol ;s
Dan ben je niet dronken.
pi_138398972
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Echt heel slecht advies :')
Aangeschoten ook goed :') maar dat gaat bij Dimachaerus toch niet helpen.
pi_138398987
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
Ga gewoon dronken uit :')
Hij moet met iemand uit die wat regelt voor hem
pi_138399229
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Echt heel slecht advies :')
Zullen wij die jongen eens meenemen?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:01:15 #82
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_138399247
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Vrouwen zijn daar ook waardeloos is. Maar ja dubbele standaard. Deal with it 8-)
Zo vrolijk deze UI :D
anders steek je gewoon even je tong erin
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:01:20 #83
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138399249
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zullen wij die jongen eens meenemen?
Nee, jij zou mij outshinen en mij als dima laten voelen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138399318
Je vindt altijd wel een onderwerp toch? Of heb je zo'n saai leven?
pi_138399340
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Hij moet met iemand uit die wat regelt voor hem
Juist niet. Dat schrikt de meisjes juist af. :')
pi_138399362
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Juist niet. Dat schrikt de meisjes juist af. :')
Waarom?
pi_138399392
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ze dan al gelijk door hebben dat ik er niks van bak en dat ze dus ver van mij uit de buurt moeten blijven.
pi_138399449
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Omdat ze dan al gelijk door hebben dat ik er niks van bak en dat ze dus ver van mij uit de buurt moeten blijven.
Haha, dan doet de andere waar je mee bent iets fout ;) Gewoon samen op 2 of meer meiden lopen en hij zegt 2 zinnen en introduceert je bij een andere meid en gaan met die banaan... Verder maakt dat de meiden 9 van 10 keer niks uit dat je er niks van bakt. Als je maar beetje goed overkomt heb je de halve oorlog al gewonnen ;)
pi_138401768
GHB maakt je een gezellige vrolijke zelfverzekerde jongen
pi_138402145
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden :')

zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen

verdorie
pi_138404570
Dates die van te voren vragen of je een beetje een prater bent :') ''want ik ben zelf niet zo'n prater'' zeggen ze dan.

Next.
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:12:13 #92
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_138404629
Zeg gewoon eerst dat je vind dat zij een gesprek aan de praat kunnen houden, dan kunnen ze het zelf niet meer eisen. Als het ze niet lukt noem je ze een "verlepte snol" en loop je boos weg.
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:15:24 #93
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_138404681
TS
Meteen gaan zoenen. Hoef je niet te praten
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:19:06 #94
338319 ZarB
Piña colada
pi_138404795
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:

"hahahahah"

"xD"

"ahahah"

"ja"

"nee"

"en jij"

En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls :')
Misschien is het al gezegd maar als ze deze antwoorden geven zijn ze gewoon niet geinteresseerd maar uit beleefdheid typen ze dit. In de hoop dat de hint begrepen wordt. Maar blijkbaar niet dus..
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_138404954
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:19 schreef ZarB het volgende:

[..]

Misschien is het al gezegd maar als ze deze antwoorden geven zijn ze gewoon niet geinteresseerd maar uit beleefdheid typen ze dit. In de hoop dat de hint begrepen wordt. Maar blijkbaar niet dus..
waarom zou je moeite doen om te reageren dan

is makkelijker voor haar om niet te reageren
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:27:23 #96
338319 ZarB
Piña colada
pi_138405019
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

waarom zou je moeite doen om te reageren dan

is makkelijker voor haar om niet te reageren
Tja dat is toch een soort beleefdheid. Tijd voor jou om haar te negeren dus.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_138405064
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:27 schreef ZarB het volgende:

[..]

Tja dat is toch een soort beleefdheid. Tijd voor jou om haar te negeren dus.
ik vind dat maar raar ;s

maar vaak stop ik dan ook met typen hoor

heb alleen bij de laatste geval nog gevraagd of ik nog 1 vraag mocht stellen voordat ik tel nummer krijg

vraag die ik ga stellen is dan wat haar tel nummer is

zo heb ik dat andere nummer ook geregeld
pi_138405117
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes :P
Ik praat zelf met mijn vriendin bijna de hele tijd digitaal en heb mij nog nooit verveelt.
pi_138405137
Dima even serieus, je lijkt me best een toffe peer enzo maar is R&P niet beter voor dit soort struggles?
Ga weg
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:32:08 #100
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_138405138
Gewoon blijven vragen. Het is zo makkelijk dima.
Graag op anoniem
pi_138405263
Ik denk dat het misschien een verbetering op zou kunnen leveren wanneer je je keuzes iets meer op IQ zou baseren in plaats van op cupmaat.
Maar dat is gewoon maar een ideetje hoor.
pi_138405286
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:32 schreef Nikmans het volgende:
Dima even serieus, je lijkt me best een toffe peer enzo maar is R&P niet beter voor dit soort struggles?
Dima wil helemaal geen oplossing. Gewoon lekker zwelgen in zelfmedelijden
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_138405335
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dima wil helemaal geen oplossing. Gewoon lekker zwelgen in zelfmedelijden
Ik weet het, maar aan mij zal het niet liggen
Ga weg
pi_138405376
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:35 schreef Jaapvaak het volgende:
GHB maakt je een gezellige vrolijke zelfverzekerde jongen
En je slachtoffers gewillig
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_138405408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Terechte klacht. Vrouwen die allerlei eisen stellen terwijl ze zelf een inhoudsloze snee zijn.
Zo over vrouwen praten :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:41:20 #106
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_138405434
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:40 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Zo over vrouwen praten :')
hey schatje alles goed
Graag op anoniem
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:26:17 #107
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138416340
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden :')

zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen

verdorie
De werkelijkheid is dat je in een gesprek moet participeren. Het moet een interactie zijn. De bitches die zeggen dat de man de conversatie gaande moet houden doen er zelf geen fuck voor. Die kan je dan ook maar het beste vermijden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138416481
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

De werkelijkheid is dat je in een gesprek moet participeren. Het moet een interactie zijn. De bitches die zeggen dat de man de conversatie gaande moet houden doen er zelf geen fuck voor. Die kan je dan ook maar het beste vermijden.
Jij begrijpt me!
pi_138416484
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe durven ze inderdaad zeg. Ze zouden gewoon met hun beentjes wijd voor jou op hun ruggetje moeten gaan liggen.
Ik heb vandaag vol trots aan mijn beste vriend je capriolen laten zien. Nu vinden 2 mensen je baas.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:33:34 #110
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138416806
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Jij begrijpt me!
Sterker nog, dat moet je niet eens willen. Als het gesprek niet van twee kanten komt, is zij of dom of niet geïnteresseerd in jou, in welke beide gevallen je moet wegwezen. Daarbij moet je niet als een vlindertje rond haar blijven dartelen en haar blijven pleasen. Veel vrouwen vinden al die aandacht stiekem toch wel lekker, strelen van hun feitelijk onzekere ego enzo, maar aantrekkelijk vinden ze dat niet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:34:06 #111
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138416846
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:40 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Zo over vrouwen praten :')
Niet de werkelijkheid onder ogen zien :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138416867
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dima wil helemaal geen oplossing. Gewoon lekker zwelgen in zelfmedelijden
En hij is tegelijkertijd een bekend KLB persona, door dit als gimmick uit te buiten.
pi_138417015
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef hoink581 het volgende:

[..]

En hij is tegelijkertijd een bekend KLB persona, door dit als gimmick uit te buiten.
nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,

dus eerste stap is bijbaan vinden

maar wordt overal afgewezen...
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:39:09 #114
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_138417121
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,

dus eerste stap is bijbaan vinden

maar wordt overal afgewezen...
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,

dus eerste stap is bijbaan vinden

maar wordt overal afgewezen...
keep ur chin up brada
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_138417233
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,

dus eerste stap is bijbaan vinden

maar wordt overal afgewezen...
Ga op chaturbate jezelf verhuren dan.
pi_138417239
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:41 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ga op chaturbate jezelf verhuren dan.
niet hot genoeg voor
pi_138417303
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

niet hot genoeg voor
Excuses, je bent hot genoeg voor hot or not.
pi_138417344
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:42 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Excuses, je bent hot genoeg voor hot or not.
wat een rare vergelijking
pi_138417390
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat een rare vergelijking
Niet.
pi_138417541
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:44 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Niet.
bij chaturbate wordt er betaald voor je diensten als je hot bent

bij hotornot is gewoon vleeskeuren
pi_138423866
Wat vraag je aan die chickies dan Dima?
pi_138423925
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_138424629
Dima ik ga je klappen als ik je irl zie

overigens, terechte klacht... gesprek moet van beide kanten komen :P.
Waz met jou!
  woensdag 2 april 2014 @ 07:08:50 #125
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138425230
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 06:50 schreef TangleFuZZ. het volgende:

En vragen hoe vaak ze sex in een relatie willen :') :') :') Verwacht je daar ook nog serieus antwoord op? :')
Je kunt wel vragen hoe haar eerste keer was ^O^
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 2 april 2014 @ 07:11:55 #126
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_138425249
Dat moet een beetje vanzelf gaan, op het moment dat je een gesprek echt op gang moet houden ga je hoe dan ook gênante stiltes krijgen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  woensdag 2 april 2014 @ 08:08:29 #127
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138425655
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 07:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat moet een beetje vanzelf gaan, op het moment dat je een gesprek echt op gang moet houden ga je hoe dan ook gênante stiltes krijgen.
Het heeft ook alles te maken met de sfeer en de randvoorwaarden die je mede zelf kunt scheppen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138430678
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden :')

zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen

verdorie
Zeker een spontane meid? :') :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
  woensdag 2 april 2014 @ 12:05:05 #129
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138430753
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,

dus eerste stap is bijbaan vinden

maar wordt overal afgewezen...
Chin up, vriendje!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138510756
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Niet de werkelijkheid onder ogen zien :')
Frusti's :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:22:07 #131
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138528279
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:36 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Frusti's :')
Proberen je frustratie op het andere geslacht af te reageren omdat je nooit uitgekozen wordt :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138531254
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Proberen je frustratie op het andere geslacht af te reageren omdat je nooit uitgekozen wordt :')
Precies dezelfde reactie geven als ik, maar dan anders verpakt. :')
Dus zelf geen weerwoord kunnen verzinnen. :')
Frusti :')

En hoezo trouwens "afreageren op het andere geslacht"? Ik heb niks gezegd over mannen wat respectloos is.
  zaterdag 5 april 2014 @ 07:27:21 #133
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138531890
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 02:42 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Precies dezelfde reactie geven als ik, maar dan anders verpakt. :')
Dus zelf geen weerwoord kunnen verzinnen. :')
Frusti :')

En hoezo trouwens "afreageren op het andere geslacht"? Ik heb niks gezegd over mannen wat respectloos is.
Moet jij niet een boterham voor smeren? Het is tijd voor ontbijt :W
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 5 april 2014 @ 07:29:33 #134
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_138531896
Zie de FOK! Struggles :')
pi_138532205
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 07:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Moet jij niet een boterham voor smeren? Het is tijd voor ontbijt :W
Mijn punt bevestigen. :')
pi_138533716
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 08:41 schreef Yalesa het volgende:
Mijn punt bevestigen. :')
vogeltjesdans is een notoire vrouwenbasher.
pi_138533753
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:52 schreef hoink581 het volgende:

[..]

vogeltjesdans is een notoire vrouwenbasher.
de grap is er inmiddels wel een beetje af.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138533813
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:54 schreef Fascination het volgende:
de grap is er inmiddels wel een beetje af.
Als je het vaak genoeg tegen hem zegt, dringt hey misschien door. Want in zijn eigen universum is dit namelijk hi-la-risch.
  zondag 6 april 2014 @ 09:39:47 #139
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138561413
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

de grap is er inmiddels wel een beetje af.
Wie zegt dat dat een grap is??
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')