Terechte klacht. Vrouwen die allerlei eisen stellen terwijl ze zelf een inhoudsloze snee zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden
zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen
verdorie
Ja!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Eisen die een vrouw stelt serieus nemen
Nooit!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Alsof jij de eisen van een man serieus neemt
Nee dit impliceer ik hier helemaal niet mee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe durven ze inderdaad zeg. Ze zouden gewoon met hun beentjes wijd voor jou op hun ruggetje moeten gaan liggen.
Met van die generieke halve zooi eisen kan je sowieso al niks. Zeg dan dat ie van goudvissen moet houden ofzo. Hetzelfde gaat op voor "moet humor hebben"quote:
Dit is precies wat ik bedoel, maar dan omgekeerd! Doe je je man als best om een gesprekje aan de gang te houden dan doen ze precies wat jij zegt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:12 schreef Fascination het volgende:
Nee, hoor, ze bedoelt daarmee dat je niet zo'n drol moet zijn die overal korte antwoorden op geeft en wacht tot de andere partij eens een onderwerp aansnijdt.
Maar ik wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee dit impliceer ik hier helemaal niet mee.
Dit ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Met van die generieke halve zooi eisen kan je sowieso al niks. Zeg dan dat ie van goudvissen moet houden ofzo. Hetzelfde gaat op voor "moet humor hebben"
Men verwacht sowieso vrijwel niets van mij, dus dat gevoel heb ik eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
FF serieus Haywood heb je vaak het idee dat dit van je verwacht wordt?
Dan moet jij er verder ook geen energie in steken. Of ze is niet geïnteresseerd of ze is saai. Next.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel, maar dan omgekeerd! Doe je je man als best om een gesprekje aan de gang te houden dan doen ze precies wat jij zegt.
Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Niet een normaal gesprek kunnen voeren
Kom op Dima, zo moeilijk is het niet, stel een paar vraagjes, maak een paar grapjes, plaag haar een beetje en dat is het. Complimentjes hoeven eigenlijk niet eens in het begin, daar herken je ook die FA types aan, dat als een meisje zegt "ik heb echt een dikke kont", dat hun zeggen "Nee dat is echt niet hoor!"
Is wel handigquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Men verwacht sowieso vrijwel niets van mij, dus dat gevoel heb ik eigenlijk nooit.
Probeer het echte leven dan. Duik de kroeg in. Weet ik het.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:
"hahahahah"
"xD"
"ahahah"
"ja"
"nee"
"en jij"
En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls
whaha juistquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Met van die generieke halve zooi eisen kan je sowieso al niks. Zeg dan dat ie van goudvissen moet houden ofzo. Hetzelfde gaat op voor "moet humor hebben"
Bij dit soort gezeik kap ik gewoon meteen af. Heeft toch geen zinquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:
"hahahahah"
"xD"
"ahahah"
"ja"
"nee"
"en jij"
En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls
Dat is dan via WA of een andere chatsite zeker, dan is het sws wel moeilijker. Ben er zelf ook geen fan van, omdat je dan geen lichamelijk contact kan hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:
"hahahahah"
"xD"
"ahahah"
"ja"
"nee"
"en jij"
En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls
Dit kan je ook IRL zo tegenkomen hoor. Dan gewoon fijn afkappen... Gaat toch nergens heenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is dan via WA of een andere chatsite zeker, dan is het sws wel moeilijker. Ben er zelf ook geen fan van, omdat je dan geen lichamelijk contact kan hebben
Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" (quote:
Dat je daar zolang een gesprek mee voert.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:
"hahahahah"
"xD"
"ahahah"
"ja"
"nee"
"en jij"
En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls
Uhuh, surequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" () en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
Wat dacht je ervan om een pickup artist te worden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" () en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:30 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Gisteren trouwens nog nooit zo hard gelachen bij Russia With Love waar een van die achterhoekers gewoon die date laat zitten en op z'n gemak vertelt dat hij naar een andere gaat
Lijkt me stug. Als zij echt zo naar je verlangt, zal dat hele gesprek haar worst wezen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" () en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
...quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" () en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
Ik ben al geïrriteerd vanaf bericht 1-3.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je daar zolang een gesprek mee voert.
Waarom kap je niet op het moment dat jouw irritatie begint?
Als ze je kneiterhard willen lopen ze op je af en nemen ze je plat op de bekquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" () en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
Is dat nou leuk/helpt dat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om een pickup artist te worden?
ik zit achter mijn computer / telefoon hequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als ze je kneiterhard willen lopen ze op je af en nemen ze je plat op de bek
Dan zorgen ze wel dat het gesprek op gang blijftquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zit achter mijn computer / telefoon he
en zij ook
Gewoon bellen voor afspraakje. En als je dat niet durft sms/WA. Niks meer / minder dat verwacht zequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:38 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb wel nummer meisje (echt lekker) geregeld in ~10 berichtjes hotornot paar dagen terug
maar durf niet echt aan te spreken door negatieve chat ervaringen
ik heb gevoel ze is niet down om af te sprekenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:39 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Gewoon bellen voor afspraakje. En als je dat niet durft sms/WA. Niks meer / minder dat verwacht ze
Gewoon doen man, er kan echt niks fout gaan, in t ergste geval negeert ze je of wil ze niet, naja dan heb je toch dezelfde uitkomst als je het niet probeert?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:38 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb wel nummer meisje (echt lekker) geregeld in ~10 berichtjes hotornot paar dagen terug
maar durf niet echt aan te spreken door negatieve chat ervaringen
Waarom geeft ze anders haar nummer? Ze is een vrouw: ze kent de regels van het spel beter dan jijquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb gevoel ze is niet down om af te spreken
Hier gaat het dus fout. Jij vult het voor haar in. Zo krijg je nooit een vrouw, laat staan een datequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb gevoel ze is niet down om af te spreken
Zelfs daar mee strugglenquote:
ik heb nog nooit een nummer weten te regelenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waarom geeft ze anders haar nummer? Ze is een vrouw: ze kent de regels van het spel beter dan jij
Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjesquote:
Dan is het een mooie om mee te oefenen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een nummer weten te regelen
en ik heb haar nummer wel heel makkelijk gekregen
volgens mij geeft ze die aan iedereen die het vraagt
Hahaquote:
Digitaal kan je korte dingetjes bespreken maar elkaar leren kennen idd nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes
ik heb eerlijk gezegd geen zin om haar aan te spreken nuquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dan is het een mooie om mee te oefenen!Je moet wel vandaag iets doen anders ben je al vet te laat...
Het is inderdaad veel beter om hier te gaan lopen postenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd geen zin om haar aan te spreken nu
heb geen chille state-of-mind want vrijdag tentamen maar zou eigenlijk eigenlijk moeten leren
maar vandaag nog ff chillen en morgen 2 dagen knallen
Dit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes
Echt heel slecht adviesquote:
Dan ben je niet dronken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou ik word ook niet echt losser als ik dronken ben
ben gewoon zelfde als nuchter lol ;s
Zo vrolijk deze UIquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Vrouwen zijn daar ook waardeloos is. Maar ja dubbele standaard. Deal with it
Nee, jij zou mij outshinen en mij als dima laten voelen.quote:
Juist niet. Dat schrikt de meisjes juist af.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hij moet met iemand uit die wat regelt voor hem
Waarom?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Juist niet. Dat schrikt de meisjes juist af.
Omdat ze dan al gelijk door hebben dat ik er niks van bak en dat ze dus ver van mij uit de buurt moeten blijven.quote:
Haha, dan doet de andere waar je mee bent iets foutquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat ze dan al gelijk door hebben dat ik er niks van bak en dat ze dus ver van mij uit de buurt moeten blijven.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden
zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen
verdorie
Misschien is het al gezegd maar als ze deze antwoorden geven zijn ze gewoon niet geinteresseerd maar uit beleefdheid typen ze dit. In de hoop dat de hint begrepen wordt. Maar blijkbaar niet dus..quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:
"hahahahah"
"xD"
"ahahah"
"ja"
"nee"
"en jij"
En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls
waarom zou je moeite doen om te reageren danquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Misschien is het al gezegd maar als ze deze antwoorden geven zijn ze gewoon niet geinteresseerd maar uit beleefdheid typen ze dit. In de hoop dat de hint begrepen wordt. Maar blijkbaar niet dus..
Tja dat is toch een soort beleefdheid. Tijd voor jou om haar te negeren dus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom zou je moeite doen om te reageren dan
is makkelijker voor haar om niet te reageren
ik vind dat maar raar ;squote:Op dinsdag 1 april 2014 18:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Tja dat is toch een soort beleefdheid. Tijd voor jou om haar te negeren dus.
Ik praat zelf met mijn vriendin bijna de hele tijd digitaal en heb mij nog nooit verveelt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes
Dima wil helemaal geen oplossing. Gewoon lekker zwelgen in zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:32 schreef Nikmans het volgende:
Dima even serieus, je lijkt me best een toffe peer enzo maar is R&P niet beter voor dit soort struggles?
Ik weet het, maar aan mij zal het niet liggenquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dima wil helemaal geen oplossing. Gewoon lekker zwelgen in zelfmedelijden
En je slachtoffers gewilligquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:35 schreef Jaapvaak het volgende:
GHB maakt je een gezellige vrolijke zelfverzekerde jongen
Zo over vrouwen pratenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Terechte klacht. Vrouwen die allerlei eisen stellen terwijl ze zelf een inhoudsloze snee zijn.
De werkelijkheid is dat je in een gesprek moet participeren. Het moet een interactie zijn. De bitches die zeggen dat de man de conversatie gaande moet houden doen er zelf geen fuck voor. Die kan je dan ook maar het beste vermijden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden
zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen
verdorie
Jij begrijpt me!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De werkelijkheid is dat je in een gesprek moet participeren. Het moet een interactie zijn. De bitches die zeggen dat de man de conversatie gaande moet houden doen er zelf geen fuck voor. Die kan je dan ook maar het beste vermijden.
Ik heb vandaag vol trots aan mijn beste vriend je capriolen laten zien. Nu vinden 2 mensen je baas.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe durven ze inderdaad zeg. Ze zouden gewoon met hun beentjes wijd voor jou op hun ruggetje moeten gaan liggen.
Sterker nog, dat moet je niet eens willen. Als het gesprek niet van twee kanten komt, is zij of dom of niet geïnteresseerd in jou, in welke beide gevallen je moet wegwezen. Daarbij moet je niet als een vlindertje rond haar blijven dartelen en haar blijven pleasen. Veel vrouwen vinden al die aandacht stiekem toch wel lekker, strelen van hun feitelijk onzekere ego enzo, maar aantrekkelijk vinden ze dat niet.quote:
Niet de werkelijkheid onder ogen zienquote:
En hij is tegelijkertijd een bekend KLB persona, door dit als gimmick uit te buiten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dima wil helemaal geen oplossing. Gewoon lekker zwelgen in zelfmedelijden
nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En hij is tegelijkertijd een bekend KLB persona, door dit als gimmick uit te buiten.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,
dus eerste stap is bijbaan vinden
maar wordt overal afgewezen...
keep ur chin up bradaquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,
dus eerste stap is bijbaan vinden
maar wordt overal afgewezen...
Ga op chaturbate jezelf verhuren dan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,
dus eerste stap is bijbaan vinden
maar wordt overal afgewezen...
niet hot genoeg voorquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga op chaturbate jezelf verhuren dan.
wat een rare vergelijkingquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Excuses, je bent hot genoeg voor hot or not.
bij chaturbate wordt er betaald voor je diensten als je hot bentquote:
Wat ongelofelijk slecht.quote:
Je kunt wel vragen hoe haar eerste keer wasquote:Op woensdag 2 april 2014 06:50 schreef TangleFuZZ. het volgende:
En vragen hoe vaak ze sex in een relatie willen![]()
![]()
Verwacht je daar ook nog serieus antwoord op?
Het heeft ook alles te maken met de sfeer en de randvoorwaarden die je mede zelf kunt scheppen.quote:Op woensdag 2 april 2014 07:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat moet een beetje vanzelf gaan, op het moment dat je een gesprek echt op gang moet houden ga je hoe dan ook gênante stiltes krijgen.
Zeker een spontane meid?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden
zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen
verdorie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
Chin up, vriendje!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,
dus eerste stap is bijbaan vinden
maar wordt overal afgewezen...
Frusti'squote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet de werkelijkheid onder ogen zien
Proberen je frustratie op het andere geslacht af te reageren omdat je nooit uitgekozen wordtquote:
Precies dezelfde reactie geven als ik, maar dan anders verpakt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Proberen je frustratie op het andere geslacht af te reageren omdat je nooit uitgekozen wordt
Moet jij niet een boterham voor smeren? Het is tijd voor ontbijtquote:Op zaterdag 5 april 2014 02:42 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Precies dezelfde reactie geven als ik, maar dan anders verpakt.
Dus zelf geen weerwoord kunnen verzinnen.
Frusti
En hoezo trouwens "afreageren op het andere geslacht"? Ik heb niks gezegd over mannen wat respectloos is.
Mijn punt bevestigen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 07:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet jij niet een boterham voor smeren? Het is tijd voor ontbijt
de grap is er inmiddels wel een beetje af.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
vogeltjesdans is een notoire vrouwenbasher.
Als je het vaak genoeg tegen hem zegt, dringt hey misschien door. Want in zijn eigen universum is dit namelijk hi-la-risch.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:54 schreef Fascination het volgende:
de grap is er inmiddels wel een beetje af.
Wie zegt dat dat een grap is??quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
de grap is er inmiddels wel een beetje af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |