Dan moet jij er verder ook geen energie in steken. Of ze is niet geïnteresseerd of ze is saai. Next.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel, maar dan omgekeerd! Doe je je man als best om een gesprekje aan de gang te houden dan doen ze precies wat jij zegt.
Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Niet een normaal gesprek kunnen voeren
Kom op Dima, zo moeilijk is het niet, stel een paar vraagjes, maak een paar grapjes, plaag haar een beetje en dat is het. Complimentjes hoeven eigenlijk niet eens in het begin, daar herken je ook die FA types aan, dat als een meisje zegt "ik heb echt een dikke kont", dat hun zeggen "Nee dat is echt niet hoor!"
Is wel handigquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Men verwacht sowieso vrijwel niets van mij, dus dat gevoel heb ik eigenlijk nooit.
Probeer het echte leven dan. Duik de kroeg in. Weet ik het.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:
"hahahahah"
"xD"
"ahahah"
"ja"
"nee"
"en jij"
En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls
whaha juistquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Met van die generieke halve zooi eisen kan je sowieso al niks. Zeg dan dat ie van goudvissen moet houden ofzo. Hetzelfde gaat op voor "moet humor hebben"
Bij dit soort gezeik kap ik gewoon meteen af. Heeft toch geen zinquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:
"hahahahah"
"xD"
"ahahah"
"ja"
"nee"
"en jij"
Dat is dan via WA of een andere chatsite zeker, dan is het sws wel moeilijker. Ben er zelf ook geen fan van, omdat je dan geen lichamelijk contact kan hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
"hahahahah"
"xD"
"ahahah"
"ja"
"nee"
"en jij"
Dit kan je ook IRL zo tegenkomen hoor. Dan gewoon fijn afkappen... Gaat toch nergens heenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is dan via WA of een andere chatsite zeker, dan is het sws wel moeilijker. Ben er zelf ook geen fan van, omdat je dan geen lichamelijk contact kan hebben
Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" (quote:
Dat je daar zolang een gesprek mee voert.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
"hahahahah"
"xD"
"ahahah"
"ja"
"nee"
"en jij"
Uhuh, surequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" () en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
Wat dacht je ervan om een pickup artist te worden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" () en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:30 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Gisteren trouwens nog nooit zo hard gelachen bij Russia With Love waar een van die achterhoekers gewoon die date laat zitten en op z'n gemak vertelt dat hij naar een andere gaat
Lijkt me stug. Als zij echt zo naar je verlangt, zal dat hele gesprek haar worst wezen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
...quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben al geïrriteerd vanaf bericht 1-3.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je daar zolang een gesprek mee voert.
Waarom kap je niet op het moment dat jouw irritatie begint?
Als ze je kneiterhard willen lopen ze op je af en nemen ze je plat op de bekquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is dat nou leuk/helpt dat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om een pickup artist te worden?
ik zit achter mijn computer / telefoon hequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als ze je kneiterhard willen lopen ze op je af en nemen ze je plat op de bek
Dan zorgen ze wel dat het gesprek op gang blijftquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zit achter mijn computer / telefoon he
en zij ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |