abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138397616
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden :')

zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen

verdorie
pi_138397659
Probeer niet verbitterd te raken, want dan heb je eigenlijk al verloren.
wat kijk jij
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:08:00 #3
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_138397722
Begin over het weer.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:08:14 #4
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_138397731
Ach Dima, she's out there somewhere. Gewoon je kop omhoog en je met andere zaken bezig houden :) Waar kom je ongeveer vandaan eigenlijk?
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:08:36 #5
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_138397743
Heb je weer gefaald vandaag?
pi_138397754
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden :')

zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen

verdorie
Terechte klacht. Vrouwen die allerlei eisen stellen terwijl ze zelf een inhoudsloze snee zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:12:12 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138397839
Vertel eens iets leuks *)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_138397842
Nee, hoor, ze bedoelt daarmee dat je niet zo'n drol moet zijn die overal korte antwoorden op geeft en wacht tot de andere partij eens een onderwerp aansnijdt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138397878
Eisen die een vrouw stelt serieus nemen :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:14:14 #10
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_138397895
Van die vraag-antwoord gesprekken krijg je dan, die zijn saai
pi_138397913
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Eisen die een vrouw stelt serieus nemen :D
Ja! ;)
pi_138397920
Koppijn krijg je van die wijven. Ratel kippen.
pi_138397932
Shit dit is zeker waar!!!

Terechte klacht
pi_138397954
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:14 schreef fluffy2 het volgende:

[..]

Ja! ;)
Alsof jij de eisen van een man serieus neemt :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:16:14 #15
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_138397960
Hoe durven ze inderdaad zeg. Ze zouden gewoon met hun beentjes wijd voor jou op hun ruggetje moeten gaan liggen.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:16:15 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138397962
Welke nationaliteit was het deze keer, Dima?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138398081
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Alsof jij de eisen van een man serieus neemt :D
Nooit! :')
pi_138398104
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe durven ze inderdaad zeg. Ze zouden gewoon met hun beentjes wijd voor jou op hun ruggetje moeten gaan liggen.
Nee dit impliceer ik hier helemaal niet mee.
pi_138398112
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:21 schreef fluffy2 het volgende:

[..]

Nooit! :')
Met van die generieke halve zooi eisen kan je sowieso al niks. Zeg dan dat ie van goudvissen moet houden ofzo. Hetzelfde gaat op voor "moet humor hebben" :')
pi_138398133
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:12 schreef Fascination het volgende:
Nee, hoor, ze bedoelt daarmee dat je niet zo'n drol moet zijn die overal korte antwoorden op geeft en wacht tot de andere partij eens een onderwerp aansnijdt.
Dit is precies wat ik bedoel, maar dan omgekeerd! Doe je je man als best om een gesprekje aan de gang te houden dan doen ze precies wat jij zegt. :') Jij snapt het niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 14:24:30 ]
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:23:53 #21
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_138398137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nee dit impliceer ik hier helemaal niet mee.
Maar ik wel.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_138398158
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Maar ik wel.
FF serieus Haywood heb je vaak het idee dat dit van je verwacht wordt?
pi_138398180
Niet een normaal gesprek kunnen voeren :')
Kom op Dima, zo moeilijk is het niet, stel een paar vraagjes, maak een paar grapjes, plaag haar een beetje en dat is het. Complimentjes hoeven eigenlijk niet eens in het begin, daar herken je ook die FA types aan, dat als een meisje zegt "ik heb echt een dikke kont", dat hun zeggen "Nee dat is echt niet hoor!" :')
pi_138398186
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Met van die generieke halve zooi eisen kan je sowieso al niks. Zeg dan dat ie van goudvissen moet houden ofzo. Hetzelfde gaat op voor "moet humor hebben" :')
Dit ja. :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:26:09 #25
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_138398196
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

FF serieus Haywood heb je vaak het idee dat dit van je verwacht wordt?
Men verwacht sowieso vrijwel niets van mij, dus dat gevoel heb ik eigenlijk nooit.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_138398202
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik bedoel, maar dan omgekeerd! Doe je je man als best om een gesprekje aan de gang te houden dan doen ze precies wat jij zegt. :')
Dan moet jij er verder ook geen energie in steken. Of ze is niet geïnteresseerd of ze is saai. Next.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138398212
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Niet een normaal gesprek kunnen voeren :')
Kom op Dima, zo moeilijk is het niet, stel een paar vraagjes, maak een paar grapjes, plaag haar een beetje en dat is het. Complimentjes hoeven eigenlijk niet eens in het begin, daar herken je ook die FA types aan, dat als een meisje zegt "ik heb echt een dikke kont", dat hun zeggen "Nee dat is echt niet hoor!" :')
Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:

"hahahahah"

"xD"

"ahahah"

"ja"

"nee"

"en jij"

En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 14:27:21 ]
pi_138398232
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Men verwacht sowieso vrijwel niets van mij, dus dat gevoel heb ik eigenlijk nooit.
Is wel handig
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:27:51 #29
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138398238
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:

"hahahahah"

"xD"

"ahahah"

"ja"

"nee"
"en jij"

En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls :')
Probeer het echte leven dan. Duik de kroeg in. Weet ik het.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138398244
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Met van die generieke halve zooi eisen kan je sowieso al niks. Zeg dan dat ie van goudvissen moet houden ofzo. Hetzelfde gaat op voor "moet humor hebben" :')
whaha juist :')
pi_138398249
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:

"hahahahah"

"xD"

"ahahah"

"ja"

"nee"

"en jij"

En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls :')
Bij dit soort gezeik kap ik gewoon meteen af. Heeft toch geen zin
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:28:10 #32
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_138398251
Niet weten hoe vrouwen het willen. :')
En altijd het laatste woord.
pi_138398256
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:

"hahahahah"

"xD"

"ahahah"

"ja"

"nee"
"en jij"

En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls :')
Dat is dan via WA of een andere chatsite zeker, dan is het sws wel moeilijker. Ben er zelf ook geen fan van, omdat je dan geen lichamelijk contact kan hebben
pi_138398275
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:28 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat is dan via WA of een andere chatsite zeker, dan is het sws wel moeilijker. Ben er zelf ook geen fan van, omdat je dan geen lichamelijk contact kan hebben
Dit kan je ook IRL zo tegenkomen hoor. Dan gewoon fijn afkappen... Gaat toch nergens heen
pi_138398286
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:28 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet weten hoe vrouwen het willen. :')
Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" ( :') ) en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
pi_138398319
Vrouwen praten graag, eigenlijk is jouw probleem dat je er niet op af stapt en een paar vragen stelt
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_138398326
Gisteren trouwens nog nooit zo hard gelachen bij Russia With Love waar een van die achterhoekers gewoon die date laat zitten en op z'n gemak vertelt dat hij naar een andere gaat _O-
pi_138398339
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:

"hahahahah"

"xD"

"ahahah"

"ja"

"nee"

"en jij"

En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls :')
Dat je daar zolang een gesprek mee voert.

Waarom kap je niet op het moment dat jouw irritatie begint?
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:31:13 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138398343
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" ( :') ) en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
Uhuh, sure :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:31:21 #40
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_138398349
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" ( :') ) en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
Wat dacht je ervan om een pickup artist te worden?
pi_138398351
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:30 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Gisteren trouwens nog nooit zo hard gelachen bij Russia With Love waar een van die achterhoekers gewoon die date laat zitten en op z'n gemak vertelt dat hij naar een andere gaat _O-
:')!
pi_138398356
TS is 12?
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:31:57 #43
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_138398360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" ( :') ) en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
Lijkt me stug. Als zij echt zo naar je verlangt, zal dat hele gesprek haar worst wezen.
Maargoed, kan me wel voorstellen dat het makkelijker is voor jou als je het zo draait dat het aan hun ligt :D
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_138398383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" ( :') ) en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
...
pi_138398386
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat je daar zolang een gesprek mee voert.

Waarom kap je niet op het moment dat jouw irritatie begint?
Ik ben al geïrriteerd vanaf bericht 1-3.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 14:33:20 ]
pi_138398425
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja ze willen mij kneiterhard. Maar daarvoor moet ik eerst "een gesprek aan de gang kunnen houden" ( :') ) en dan alle overige piemels en draken verslaan voordat princes dr benen wil gaan spreiden voor mij.
Als ze je kneiterhard willen lopen ze op je af en nemen ze je plat op de bek _O_
pi_138398435
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef KaoloJoeka het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan om een pickup artist te worden?
Is dat nou leuk/helpt dat?
pi_138398439
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Als ze je kneiterhard willen lopen ze op je af en nemen ze je plat op de bek _O_
ik zit achter mijn computer / telefoon he

en zij ook

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 14:35:07 ]
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:35:23 #49
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138398453
Tinder/Badoo/Hot or Not/Reddit/Whatsapp/vage camesites. Wat is het deze keer?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138398463
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik zit achter mijn computer / telefoon he

en zij ook
Dan zorgen ze wel dat het gesprek op gang blijft ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')