abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138398768
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Waarom geeft ze anders haar nummer? Ze is een vrouw: ze kent de regels van het spel beter dan jij
ik heb nog nooit een nummer weten te regelen

en ik heb haar nummer wel heel makkelijk gekregen

volgens mij geeft ze die aan iedereen die het vraagt :')
pi_138398773
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zelfs daar mee strugglen :')
:') :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:47:19 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138398781
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:') :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138398787
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zelfs daar mee strugglen :')
Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes :P
pi_138398792
Wanneer een meisje je leuk vindt, gaat het gesprek vanzelf.
pi_138398798
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') verdomme
pi_138398804
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik heb nog nooit een nummer weten te regelen

en ik heb haar nummer wel heel makkelijk gekregen

volgens mij geeft ze die aan iedereen die het vraagt :')
Dan is het een mooie om mee te oefenen! :) Je moet wel vandaag iets doen anders ben je al vet te laat...
pi_138398811
Vrouwen zijn daar ook waardeloos is. Maar ja dubbele standaard. Deal with it 8-)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_138398820
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Godver _O-
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:48:59 #70
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138398839
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:') verdomme
Haha :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes :P
Digitaal kan je korte dingetjes bespreken maar elkaar leren kennen idd niet :') je hebt geen lichaamstaal die je kan lezen, geen gevoel erbij, je kan geen gezichtsuitdrukkingen lezen etc. Niks aan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138398847
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Dan is het een mooie om mee te oefenen! :) Je moet wel vandaag iets doen anders ben je al vet te laat...
ik heb eerlijk gezegd geen zin om haar aan te spreken nu

heb geen chille state-of-mind want vrijdag tentamen maar zou eigenlijk eigenlijk moeten leren

maar vandaag nog ff chillen en morgen 2 dagen knallen
pi_138398852
Ga gewoon dronken uit :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:49:23 #73
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138398853
Als ik viool kon spelen had ik nu een melodie in mineur gespeeld.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138398874
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
Ga gewoon dronken uit :')
nou ik word ook niet echt losser als ik dronken ben :')

ben gewoon zelfde als nuchter lol ;s
pi_138398879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik heb eerlijk gezegd geen zin om haar aan te spreken nu

heb geen chille state-of-mind want vrijdag tentamen maar zou eigenlijk eigenlijk moeten leren

maar vandaag nog ff chillen en morgen 2 dagen knallen
Het is inderdaad veel beter om hier te gaan lopen posten :') GVD... Misschien dat je binnen nu en een jaar een keer wakker wordt... Tot dan: :W
pi_138398886
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes :P
Dit.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:51:36 #77
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138398929
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
Ga gewoon dronken uit :')
Echt heel slecht advies :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138398949
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nou ik word ook niet echt losser als ik dronken ben :')

ben gewoon zelfde als nuchter lol ;s
Dan ben je niet dronken.
pi_138398972
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Echt heel slecht advies :')
Aangeschoten ook goed :') maar dat gaat bij Dimachaerus toch niet helpen.
pi_138398987
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
Ga gewoon dronken uit :')
Hij moet met iemand uit die wat regelt voor hem
pi_138399229
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Echt heel slecht advies :')
Zullen wij die jongen eens meenemen?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:01:15 #82
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_138399247
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Vrouwen zijn daar ook waardeloos is. Maar ja dubbele standaard. Deal with it 8-)
Zo vrolijk deze UI :D
anders steek je gewoon even je tong erin
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:01:20 #83
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138399249
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zullen wij die jongen eens meenemen?
Nee, jij zou mij outshinen en mij als dima laten voelen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138399318
Je vindt altijd wel een onderwerp toch? Of heb je zo'n saai leven?
pi_138399340
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Hij moet met iemand uit die wat regelt voor hem
Juist niet. Dat schrikt de meisjes juist af. :')
pi_138399362
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Juist niet. Dat schrikt de meisjes juist af. :')
Waarom?
pi_138399392
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ze dan al gelijk door hebben dat ik er niks van bak en dat ze dus ver van mij uit de buurt moeten blijven.
pi_138399449
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Omdat ze dan al gelijk door hebben dat ik er niks van bak en dat ze dus ver van mij uit de buurt moeten blijven.
Haha, dan doet de andere waar je mee bent iets fout ;) Gewoon samen op 2 of meer meiden lopen en hij zegt 2 zinnen en introduceert je bij een andere meid en gaan met die banaan... Verder maakt dat de meiden 9 van 10 keer niks uit dat je er niks van bakt. Als je maar beetje goed overkomt heb je de halve oorlog al gewonnen ;)
pi_138401768
GHB maakt je een gezellige vrolijke zelfverzekerde jongen
pi_138402145
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden :')

zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen

verdorie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')