abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138398545
ik heb wel nummer meisje (echt lekker) geregeld in ~10 berichtjes hotornot paar dagen terug

maar durf niet echt aan te spreken door negatieve chat ervaringen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 14:38:43 ]
pi_138398551
Het is inderdaad vreselijk als een vrouw gedomineerd wil worden maar zich geenszins ondergeschikt opstelt. Zo werkt het spel niet.

Deze vrouwen doen ook vaak een 'wijntje met de meiden' en zien een bezoek aan Soldaat van oranje als een absoluut hoogtepunt in culturele ontwikkeling.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138398570
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:38 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb wel nummer meisje (echt lekker) geregeld in ~10 berichtjes hotornot paar dagen terug

maar durf niet echt aan te spreken door negatieve chat ervaringen
Gewoon bellen voor afspraakje. En als je dat niet durft sms/WA. Niks meer / minder dat verwacht ze
pi_138398587
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:39 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Gewoon bellen voor afspraakje. En als je dat niet durft sms/WA. Niks meer / minder dat verwacht ze
ik heb gevoel ze is niet down om af te spreken
pi_138398633
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:38 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb wel nummer meisje (echt lekker) geregeld in ~10 berichtjes hotornot paar dagen terug

maar durf niet echt aan te spreken door negatieve chat ervaringen
Gewoon doen man, er kan echt niks fout gaan, in t ergste geval negeert ze je of wil ze niet, naja dan heb je toch dezelfde uitkomst als je het niet probeert?
pi_138398672
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik heb gevoel ze is niet down om af te spreken
Waarom geeft ze anders haar nummer? Ze is een vrouw: ze kent de regels van het spel beter dan jij
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:44:02 #57
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138398697
Dit gaat vast over digitale gesprekjes? :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:44:09 #58
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138398702
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik heb gevoel ze is niet down om af te spreken
Hier gaat het dus fout. Jij vult het voor haar in. Zo krijg je nooit een vrouw, laat staan een date :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138398736
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Dit gaat vast over digitale gesprekjes? :')
Helaas wel
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:46:00 #60
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138398747
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:45 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Helaas wel
Zelfs daar mee strugglen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138398768
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Waarom geeft ze anders haar nummer? Ze is een vrouw: ze kent de regels van het spel beter dan jij
ik heb nog nooit een nummer weten te regelen

en ik heb haar nummer wel heel makkelijk gekregen

volgens mij geeft ze die aan iedereen die het vraagt :')
pi_138398773
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zelfs daar mee strugglen :')
:') :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:47:19 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138398781
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:') :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138398787
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zelfs daar mee strugglen :')
Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes :P
pi_138398792
Wanneer een meisje je leuk vindt, gaat het gesprek vanzelf.
pi_138398798
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') verdomme
pi_138398804
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik heb nog nooit een nummer weten te regelen

en ik heb haar nummer wel heel makkelijk gekregen

volgens mij geeft ze die aan iedereen die het vraagt :')
Dan is het een mooie om mee te oefenen! :) Je moet wel vandaag iets doen anders ben je al vet te laat...
pi_138398811
Vrouwen zijn daar ook waardeloos is. Maar ja dubbele standaard. Deal with it 8-)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_138398820
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Godver _O-
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:48:59 #70
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138398839
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:') verdomme
Haha :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes :P
Digitaal kan je korte dingetjes bespreken maar elkaar leren kennen idd niet :') je hebt geen lichaamstaal die je kan lezen, geen gevoel erbij, je kan geen gezichtsuitdrukkingen lezen etc. Niks aan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138398847
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Dan is het een mooie om mee te oefenen! :) Je moet wel vandaag iets doen anders ben je al vet te laat...
ik heb eerlijk gezegd geen zin om haar aan te spreken nu

heb geen chille state-of-mind want vrijdag tentamen maar zou eigenlijk eigenlijk moeten leren

maar vandaag nog ff chillen en morgen 2 dagen knallen
pi_138398852
Ga gewoon dronken uit :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:49:23 #73
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138398853
Als ik viool kon spelen had ik nu een melodie in mineur gespeeld.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138398874
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
Ga gewoon dronken uit :')
nou ik word ook niet echt losser als ik dronken ben :')

ben gewoon zelfde als nuchter lol ;s
pi_138398879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik heb eerlijk gezegd geen zin om haar aan te spreken nu

heb geen chille state-of-mind want vrijdag tentamen maar zou eigenlijk eigenlijk moeten leren

maar vandaag nog ff chillen en morgen 2 dagen knallen
Het is inderdaad veel beter om hier te gaan lopen posten :') GVD... Misschien dat je binnen nu en een jaar een keer wakker wordt... Tot dan: :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')