abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138398886
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes :P
Dit.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:51:36 #77
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138398929
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
Ga gewoon dronken uit :')
Echt heel slecht advies :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138398949
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nou ik word ook niet echt losser als ik dronken ben :')

ben gewoon zelfde als nuchter lol ;s
Dan ben je niet dronken.
pi_138398972
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Echt heel slecht advies :')
Aangeschoten ook goed :') maar dat gaat bij Dimachaerus toch niet helpen.
pi_138398987
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
Ga gewoon dronken uit :')
Hij moet met iemand uit die wat regelt voor hem
pi_138399229
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Echt heel slecht advies :')
Zullen wij die jongen eens meenemen?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:01:15 #82
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_138399247
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Vrouwen zijn daar ook waardeloos is. Maar ja dubbele standaard. Deal with it 8-)
Zo vrolijk deze UI :D
anders steek je gewoon even je tong erin
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:01:20 #83
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138399249
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zullen wij die jongen eens meenemen?
Nee, jij zou mij outshinen en mij als dima laten voelen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138399318
Je vindt altijd wel een onderwerp toch? Of heb je zo'n saai leven?
pi_138399340
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Hij moet met iemand uit die wat regelt voor hem
Juist niet. Dat schrikt de meisjes juist af. :')
pi_138399362
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Juist niet. Dat schrikt de meisjes juist af. :')
Waarom?
pi_138399392
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ze dan al gelijk door hebben dat ik er niks van bak en dat ze dus ver van mij uit de buurt moeten blijven.
pi_138399449
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Omdat ze dan al gelijk door hebben dat ik er niks van bak en dat ze dus ver van mij uit de buurt moeten blijven.
Haha, dan doet de andere waar je mee bent iets fout ;) Gewoon samen op 2 of meer meiden lopen en hij zegt 2 zinnen en introduceert je bij een andere meid en gaan met die banaan... Verder maakt dat de meiden 9 van 10 keer niks uit dat je er niks van bakt. Als je maar beetje goed overkomt heb je de halve oorlog al gewonnen ;)
pi_138401768
GHB maakt je een gezellige vrolijke zelfverzekerde jongen
pi_138402145
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden :')

zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen

verdorie
pi_138404570
Dates die van te voren vragen of je een beetje een prater bent :') ''want ik ben zelf niet zo'n prater'' zeggen ze dan.

Next.
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:12:13 #92
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_138404629
Zeg gewoon eerst dat je vind dat zij een gesprek aan de praat kunnen houden, dan kunnen ze het zelf niet meer eisen. Als het ze niet lukt noem je ze een "verlepte snol" en loop je boos weg.
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:15:24 #93
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_138404681
TS
Meteen gaan zoenen. Hoef je niet te praten
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:19:06 #94
338319 ZarB
Piņa colada
pi_138404795
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nou als ik mn best doe om een leuk gesprekje aan de gang te houden dan krijg ik alleen dit soort antwoorden:

"hahahahah"

"xD"

"ahahah"

"ja"

"nee"

"en jij"

En dan moet je als man zijnde een gesprek aan de gang kunnen houden. Pls :')
Misschien is het al gezegd maar als ze deze antwoorden geven zijn ze gewoon niet geinteresseerd maar uit beleefdheid typen ze dit. In de hoop dat de hint begrepen wordt. Maar blijkbaar niet dus..
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_138404954
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:19 schreef ZarB het volgende:

[..]

Misschien is het al gezegd maar als ze deze antwoorden geven zijn ze gewoon niet geinteresseerd maar uit beleefdheid typen ze dit. In de hoop dat de hint begrepen wordt. Maar blijkbaar niet dus..
waarom zou je moeite doen om te reageren dan

is makkelijker voor haar om niet te reageren
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:27:23 #96
338319 ZarB
Piņa colada
pi_138405019
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

waarom zou je moeite doen om te reageren dan

is makkelijker voor haar om niet te reageren
Tja dat is toch een soort beleefdheid. Tijd voor jou om haar te negeren dus.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_138405064
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:27 schreef ZarB het volgende:

[..]

Tja dat is toch een soort beleefdheid. Tijd voor jou om haar te negeren dus.
ik vind dat maar raar ;s

maar vaak stop ik dan ook met typen hoor

heb alleen bij de laatste geval nog gevraagd of ik nog 1 vraag mocht stellen voordat ik tel nummer krijg

vraag die ik ga stellen is dan wat haar tel nummer is

zo heb ik dat andere nummer ook geregeld
pi_138405117
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat aan mij ligt maar ik kan beter een leuk gesprek aanknopen in het echt, en digitaal praten vind ik ook vaak saai na meer dan 10/20 berichtjes :P
Ik praat zelf met mijn vriendin bijna de hele tijd digitaal en heb mij nog nooit verveelt.
pi_138405137
Dima even serieus, je lijkt me best een toffe peer enzo maar is R&P niet beter voor dit soort struggles?
Ga weg
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:32:08 #100
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_138405138
Gewoon blijven vragen. Het is zo makkelijk dima.
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')