abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138405263
Ik denk dat het misschien een verbetering op zou kunnen leveren wanneer je je keuzes iets meer op IQ zou baseren in plaats van op cupmaat.
Maar dat is gewoon maar een ideetje hoor.
pi_138405286
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:32 schreef Nikmans het volgende:
Dima even serieus, je lijkt me best een toffe peer enzo maar is R&P niet beter voor dit soort struggles?
Dima wil helemaal geen oplossing. Gewoon lekker zwelgen in zelfmedelijden
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_138405335
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dima wil helemaal geen oplossing. Gewoon lekker zwelgen in zelfmedelijden
Ik weet het, maar aan mij zal het niet liggen
Ga weg
pi_138405376
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:35 schreef Jaapvaak het volgende:
GHB maakt je een gezellige vrolijke zelfverzekerde jongen
En je slachtoffers gewillig
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_138405408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Terechte klacht. Vrouwen die allerlei eisen stellen terwijl ze zelf een inhoudsloze snee zijn.
Zo over vrouwen praten :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:41:20 #106
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_138405434
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:40 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Zo over vrouwen praten :')
hey schatje alles goed
Graag op anoniem
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:26:17 #107
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138416340
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden :')

zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen

verdorie
De werkelijkheid is dat je in een gesprek moet participeren. Het moet een interactie zijn. De bitches die zeggen dat de man de conversatie gaande moet houden doen er zelf geen fuck voor. Die kan je dan ook maar het beste vermijden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138416481
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

De werkelijkheid is dat je in een gesprek moet participeren. Het moet een interactie zijn. De bitches die zeggen dat de man de conversatie gaande moet houden doen er zelf geen fuck voor. Die kan je dan ook maar het beste vermijden.
Jij begrijpt me!
pi_138416484
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe durven ze inderdaad zeg. Ze zouden gewoon met hun beentjes wijd voor jou op hun ruggetje moeten gaan liggen.
Ik heb vandaag vol trots aan mijn beste vriend je capriolen laten zien. Nu vinden 2 mensen je baas.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:33:34 #110
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138416806
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Jij begrijpt me!
Sterker nog, dat moet je niet eens willen. Als het gesprek niet van twee kanten komt, is zij of dom of niet geïnteresseerd in jou, in welke beide gevallen je moet wegwezen. Daarbij moet je niet als een vlindertje rond haar blijven dartelen en haar blijven pleasen. Veel vrouwen vinden al die aandacht stiekem toch wel lekker, strelen van hun feitelijk onzekere ego enzo, maar aantrekkelijk vinden ze dat niet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:34:06 #111
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138416846
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:40 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Zo over vrouwen praten :')
Niet de werkelijkheid onder ogen zien :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138416867
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dima wil helemaal geen oplossing. Gewoon lekker zwelgen in zelfmedelijden
En hij is tegelijkertijd een bekend KLB persona, door dit als gimmick uit te buiten.
pi_138417015
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef hoink581 het volgende:

[..]

En hij is tegelijkertijd een bekend KLB persona, door dit als gimmick uit te buiten.
nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,

dus eerste stap is bijbaan vinden

maar wordt overal afgewezen...
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:39:09 #114
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_138417121
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,

dus eerste stap is bijbaan vinden

maar wordt overal afgewezen...
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,

dus eerste stap is bijbaan vinden

maar wordt overal afgewezen...
keep ur chin up brada
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_138417233
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,

dus eerste stap is bijbaan vinden

maar wordt overal afgewezen...
Ga op chaturbate jezelf verhuren dan.
pi_138417239
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:41 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ga op chaturbate jezelf verhuren dan.
niet hot genoeg voor
pi_138417303
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

niet hot genoeg voor
Excuses, je bent hot genoeg voor hot or not.
pi_138417344
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:42 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Excuses, je bent hot genoeg voor hot or not.
wat een rare vergelijking
pi_138417390
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat een rare vergelijking
Niet.
pi_138417541
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:44 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Niet.
bij chaturbate wordt er betaald voor je diensten als je hot bent

bij hotornot is gewoon vleeskeuren
pi_138423866
Wat vraag je aan die chickies dan Dima?
pi_138423925
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_138424629
Dima ik ga je klappen als ik je irl zie

overigens, terechte klacht... gesprek moet van beide kanten komen :P.
Waz met jou!
  woensdag 2 april 2014 @ 07:08:50 #125
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138425230
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 06:50 schreef TangleFuZZ. het volgende:

En vragen hoe vaak ze sex in een relatie willen :') :') :') Verwacht je daar ook nog serieus antwoord op? :')
Je kunt wel vragen hoe haar eerste keer was ^O^
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 2 april 2014 @ 07:11:55 #126
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_138425249
Dat moet een beetje vanzelf gaan, op het moment dat je een gesprek echt op gang moet houden ga je hoe dan ook gênante stiltes krijgen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  woensdag 2 april 2014 @ 08:08:29 #127
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138425655
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 07:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat moet een beetje vanzelf gaan, op het moment dat je een gesprek echt op gang moet houden ga je hoe dan ook gênante stiltes krijgen.
Het heeft ook alles te maken met de sfeer en de randvoorwaarden die je mede zelf kunt scheppen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138430678
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden :')

zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen

verdorie
Zeker een spontane meid? :') :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
  woensdag 2 april 2014 @ 12:05:05 #129
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138430753
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,

dus eerste stap is bijbaan vinden

maar wordt overal afgewezen...
Chin up, vriendje!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138510756
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Niet de werkelijkheid onder ogen zien :')
Frusti's :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:22:07 #131
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138528279
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:36 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Frusti's :')
Proberen je frustratie op het andere geslacht af te reageren omdat je nooit uitgekozen wordt :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138531254
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Proberen je frustratie op het andere geslacht af te reageren omdat je nooit uitgekozen wordt :')
Precies dezelfde reactie geven als ik, maar dan anders verpakt. :')
Dus zelf geen weerwoord kunnen verzinnen. :')
Frusti :')

En hoezo trouwens "afreageren op het andere geslacht"? Ik heb niks gezegd over mannen wat respectloos is.
  zaterdag 5 april 2014 @ 07:27:21 #133
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138531890
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 02:42 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Precies dezelfde reactie geven als ik, maar dan anders verpakt. :')
Dus zelf geen weerwoord kunnen verzinnen. :')
Frusti :')

En hoezo trouwens "afreageren op het andere geslacht"? Ik heb niks gezegd over mannen wat respectloos is.
Moet jij niet een boterham voor smeren? Het is tijd voor ontbijt :W
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 5 april 2014 @ 07:29:33 #134
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_138531896
Zie de FOK! Struggles :')
pi_138532205
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 07:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Moet jij niet een boterham voor smeren? Het is tijd voor ontbijt :W
Mijn punt bevestigen. :')
pi_138533716
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 08:41 schreef Yalesa het volgende:
Mijn punt bevestigen. :')
vogeltjesdans is een notoire vrouwenbasher.
pi_138533753
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:52 schreef hoink581 het volgende:

[..]

vogeltjesdans is een notoire vrouwenbasher.
de grap is er inmiddels wel een beetje af.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138533813
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:54 schreef Fascination het volgende:
de grap is er inmiddels wel een beetje af.
Als je het vaak genoeg tegen hem zegt, dringt hey misschien door. Want in zijn eigen universum is dit namelijk hi-la-risch.
  zondag 6 april 2014 @ 09:39:47 #139
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138561413
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

de grap is er inmiddels wel een beetje af.
Wie zegt dat dat een grap is??
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')