Dima wil helemaal geen oplossing. Gewoon lekker zwelgen in zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:32 schreef Nikmans het volgende:
Dima even serieus, je lijkt me best een toffe peer enzo maar is R&P niet beter voor dit soort struggles?
Ik weet het, maar aan mij zal het niet liggenquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dima wil helemaal geen oplossing. Gewoon lekker zwelgen in zelfmedelijden
En je slachtoffers gewilligquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:35 schreef Jaapvaak het volgende:
GHB maakt je een gezellige vrolijke zelfverzekerde jongen
Zo over vrouwen pratenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Terechte klacht. Vrouwen die allerlei eisen stellen terwijl ze zelf een inhoudsloze snee zijn.
De werkelijkheid is dat je in een gesprek moet participeren. Het moet een interactie zijn. De bitches die zeggen dat de man de conversatie gaande moet houden doen er zelf geen fuck voor. Die kan je dan ook maar het beste vermijden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
meisjes die dit als eis hebben dat dat je een gesprek aan de gang moet kunnen houden
zodra een wijf dit zegt weet je al genoeg, dertien in dozijn doos die zelf niks te bieden heeft en alles moet maar van de man komen
verdorie
Jij begrijpt me!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De werkelijkheid is dat je in een gesprek moet participeren. Het moet een interactie zijn. De bitches die zeggen dat de man de conversatie gaande moet houden doen er zelf geen fuck voor. Die kan je dan ook maar het beste vermijden.
Ik heb vandaag vol trots aan mijn beste vriend je capriolen laten zien. Nu vinden 2 mensen je baas.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe durven ze inderdaad zeg. Ze zouden gewoon met hun beentjes wijd voor jou op hun ruggetje moeten gaan liggen.
Sterker nog, dat moet je niet eens willen. Als het gesprek niet van twee kanten komt, is zij of dom of niet geïnteresseerd in jou, in welke beide gevallen je moet wegwezen. Daarbij moet je niet als een vlindertje rond haar blijven dartelen en haar blijven pleasen. Veel vrouwen vinden al die aandacht stiekem toch wel lekker, strelen van hun feitelijk onzekere ego enzo, maar aantrekkelijk vinden ze dat niet.quote:
Niet de werkelijkheid onder ogen zienquote:
En hij is tegelijkertijd een bekend KLB persona, door dit als gimmick uit te buiten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dima wil helemaal geen oplossing. Gewoon lekker zwelgen in zelfmedelijden
nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En hij is tegelijkertijd een bekend KLB persona, door dit als gimmick uit te buiten.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,
dus eerste stap is bijbaan vinden
maar wordt overal afgewezen...
keep ur chin up bradaquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou ik probeer al aan mezelf te werken door vaker in sociale omgeving terecht te komen,
Ga op chaturbate jezelf verhuren dan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet hot genoeg voorquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga op chaturbate jezelf verhuren dan.
wat een rare vergelijkingquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Excuses, je bent hot genoeg voor hot or not.
bij chaturbate wordt er betaald voor je diensten als je hot bentquote:
Wat ongelofelijk slecht.quote:
Je kunt wel vragen hoe haar eerste keer wasquote:Op woensdag 2 april 2014 06:50 schreef TangleFuZZ. het volgende:
En vragen hoe vaak ze sex in een relatie willen![]()
![]()
Verwacht je daar ook nog serieus antwoord op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |