quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theremin, omdat I R Baboonquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:20 schreef Murdera het volgende:
Zal ik een keytar aanschaffen? Of een theremin
quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Theremin, omdat I R Baboon
[ afbeelding ]
Beetje maarquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent maar een beetje Mocro, daarom heb ik ook maar een beetje hekel aan je.
Wat is hier scary aan? Ik verwachtte op het eind toch wel een roofdier/lawine/whatever the fuck.quote:
Stadsvolk, ziet een dier groter dan een hond en gaat full #canthandlequote:Op dinsdag 1 april 2014 17:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is hier scary aan? Ik verwachtte op het eind toch wel een roofdier/lawine/whatever the fuck.
Alhoewel, would shit bricks als ik zoiets op me zou zien afkomen rennen.
Op het einde rond 1:03/1:04 komt er links in beeld tussen de heuvels een vage bewegende schim tevoorschijn.quote:
Published on Mar 20, 2014quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:29 schreef Yiha het volgende:
Nee man, het is de Yellowstone vulkaan, de grootste ter wereld die gaat uitbarsten en heel de US in as gaat leggen. Ik wil jullie er toch gewoon nog even op wijzen dat dit nog steeds mogelijk is.
aardbevingen geven het begin aan en deze was wel hevigquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Published on Mar 20, 2014
+
comment: This video was posted ten days prior to a 4.8 earthquake that hit Yellowstone yesterday.
wikiquote:Deze supervulkaan maakt gemiddeld elke 600.000 jaar een grote uitbarsting mee.
De laatste grote uitbarsting dateert meer dan 640.000 jaar geleden.
Oh wacht, lol. Las gewoon over het verschil tussen earthquake en vulcano heenquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef Yiha het volgende:
[..]
aardbevingen geven het begin aan en deze was wel hevig
a 4.8 volcanoquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh wacht, lol. Las gewoon over het verschil tussen earthquake en vulcano heen.
Ik dacht dat ze voor een allesverwoestende aardbeving vluchtten, maar die bleek 'maar' 4.8 te zijn, oké?quote:
Ik zou jouw kop verbouwen en zorgen dat je minder op een uitgekakte versie van Braddie lijkt.quote:
4,16/10.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zou jouw kop verbouwen en zorgen dat je minder op een uitgekakte versie van Braddie lijkt.
Wat ga jij eten vanavond?quote:
Haha gvd, tegenvaller dit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga aardappelpuree fixen met knoflookboter, spinazie à la crème en vissticks. Jij
?
Hater, is gewoon lekker hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gvd, tegenvaller dit.Ik dacht, ik kan wel aanschuiven bij jou maar moet blijkbaar toch maar thuis kaasstengels gaan eten.
![]()
Ik ga denk ik maar bestellen. Grieks ofzo.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
hey mortaxxx ik heb een 18 jarige moeder op snapchat lol
Ben gewoon niet zo dol op spinazie à la crème en vissticks. Sorry bby.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hater, is gewoon lekker hoor.
Dan toch lekker niet, stik er lekker in.
Que.quote:
Hele wereld gaat er last van krijgen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:29 schreef Yiha het volgende:
Nee man, het is de Yellowstone vulkaan, de grootste ter wereld die gaat uitbarsten en heel de US in as gaat leggen.
ze plaatst alleen maar stories van dr babyquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]![]()
Alleenstaande moeders zijn wel makkelijk diem
Ja dus. Bij jou duurde die gefrustreerde faptijd natuurlijk wel langer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hhahahahahahhahhahhahahahhahaa XD XDXD
Overduidelijk virgin.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dus. Bij jou duurde die gefrustreerde faptijd natuurlijk wel langer.
Je moest eens weten girlllquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dus. Bij jou duurde die gefrustreerde faptijd natuurlijk wel langer.
je kan beterquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zou jouw kop verbouwen en zorgen dat je minder op een uitgekakte versie van Braddie lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |